Koronavirus.eu - 242 000 návštěv za 18 dní

Výsledky hlasování: Jak se Vám design líbí? (jako ve škole)

Hlasující
17. Nemůžete hlasovat
  • 1

    4 23,53%
  • 2

    4 23,53%
  • 3

    5 29,41%
  • 4

    2 11,76%
  • 5

    2 11,76%
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Kritika grafiky e-shopu Svět-piva.cz

  1. Dobrý den,
    dnes jsme sputili nový design: https://obchod.svet-piva.cz/ a rád bych znal Váš názor.

    Název:  web-2.JPG
Zobrazení: 347
Velikost:  58,9 KB
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  web-4.JPG Zobrazení: 70 Velikost:  211,4 KB   Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  web-3.JPG Zobrazení: 42 Velikost:  114,4 KB  

    Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  web-1.JPG Zobrazení: 33 Velikost:  60,6 KB  

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. to orosení je málo výrazné a nerozumím, proč na prvním místě je 85% skladem. Co mi má říci zrovna 85%? Jsem pesimista a budí to dojem, že skladem toho moc není. Jinak dobré akorát té pivní žluté mi na titulce přijde docela hodně.

  4. 100% lepší než aktuální verze ... ale to levý menu je brutál

    Postřehy:
    - menu na desktopu bych udělal stylem ALZA ... na mobilu něco jako https://www.urbantrend.cz/ (rozklikávací)
    - jinou ikonku burger menu (aby ladila se zbytkem)
    - na mobilu to obří menu fixed a viz bod 1 (ne tak, jak je teď rozbalovací do nekonečna)
    - https://obchod.svet-piva.cz/nenasli-...o-hledate.html tady by měl být formulář (aby tam byla nějaká akce)
    - v horním menu na desktopu bych dal letter-spacing ... skoro to nepřečtu (jen decentní, aby byly čitelný písmenka snáze)
    - v detailu produktu bych u obsahu tabů udělal tohle - https://imgur.com/a/SuskIve

    Jinak bych řek, že super.

  5. nelíbí, je to tak graficky 5let zpět
    proč ne třeba takto https://pintsandcrafts.qodeinteractive.com/shop-home/

  6. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    to orosení je málo výrazné a nerozumím, proč na prvním místě je 85% skladem. Co mi má říci zrovna 85%? Jsem pesimista a budí to dojem, že skladem toho moc není. Jinak dobré akorát té pivní žluté mi na titulce přijde docela hodně.
    Díky za zajimavý postřeh.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.02.2020 v 09:22 ----------

    Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    nelíbí, je to tak graficky 5let zpět
    proč ne třeba takto https://pintsandcrafts.qodeinteractive.com/shop-home/
    Díky za názor, ale upřímně se mi tvůj návrh vůbec nelíbí ;-)

    ---------- Příspěvek doplněn 04.02.2020 v 09:23 ----------

    Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    100% lepší než aktuální verze ... ale to levý menu je brutál

    Postřehy:
    - menu na desktopu bych udělal stylem ALZA ... na mobilu něco jako https://www.urbantrend.cz/ (rozklikávací)
    - jinou ikonku burger menu (aby ladila se zbytkem)
    - na mobilu to obří menu fixed a viz bod 1 (ne tak, jak je teď rozbalovací do nekonečna)
    - https://obchod.svet-piva.cz/nenasli-...o-hledate.html tady by měl být formulář (aby tam byla nějaká akce)
    - v horním menu na desktopu bych dal letter-spacing ... skoro to nepřečtu (jen decentní, aby byly čitelný písmenka snáze)
    - v detailu produktu bych u obsahu tabů udělal tohle - https://imgur.com/a/SuskIve

    Jinak bych řek, že super.
    Díky za obsáhlou recenzi zkusím zapracovat to menu do verze 1.0. ;-)

  7. to menu je pro mne bez přiblížení nečitelné

  8. Hodně povedené!

  9. ShopRoku!

  10. Musím souhlasit s Doctore97 to levé menu je opravdu brutální, taky bych přemýšlel nad rozklikávacím, nebo jiném jednoduším řešení. Tak nebudu opakovat to co už tu bylo napsáno jen za mě ještě tyto postřehy

    - nemůžu si produkt vložit do košíku bez toho abych šel do detailu.
    - když si produkt vložím do košíku, ihned mě to přesměruje do košíku, tak pak zase znova musím hledat v kategoriích abych mohl nakupovat dál.
    - sjednotil bych ikony do jednoho stylu. např ikona sanitace je úplně jiná než ostatní.
    - za mě ještě to pivo v patičce je jak pěst na oko.
    - Nenašli jste, co hledáte? - Tam chybí formulář k odeslání dotazu, co jsem nenašel.
    - Vše o nákupu, zase tam jsou jiné ikony, vše bych dal do jednoho řádku, a po rozkliknutí jedné kategorie bych rád viděl stále ty kategorie.

    Já osobě nemám rád když musím furt klikat v prohlížení zpět vybrat zpět atd,

    Zhlediska UI/UX bz se na tom dalo ještě dost zapracovat

  11. Citace Původně odeslal MajkldoTt Zobrazit příspěvek
    Musím souhlasit s Doctore97 to levé menu je opravdu brutální, taky bych přemýšlel nad rozklikávacím, nebo jiném jednoduším řešení. Tak nebudu opakovat to co už tu bylo napsáno jen za mě ještě tyto postřehy

    - nemůžu si produkt vložit do košíku bez toho abych šel do detailu.
    - když si produkt vložím do košíku, ihned mě to přesměruje do košíku, tak pak zase znova musím hledat v kategoriích abych mohl nakupovat dál.
    - sjednotil bych ikony do jednoho stylu. např ikona sanitace je úplně jiná než ostatní.
    - za mě ještě to pivo v patičce je jak pěst na oko.
    - Nenašli jste, co hledáte? - Tam chybí formulář k odeslání dotazu, co jsem nenašel.
    - Vše o nákupu, zase tam jsou jiné ikony, vše bych dal do jednoho řádku, a po rozkliknutí jedné kategorie bych rád viděl stále ty kategorie.

    Já osobě nemám rád když musím furt klikat v prohlížení zpět vybrat zpět atd,

    Zhlediska UI/UX bz se na tom dalo ještě dost zapracovat
    Díky za tipy samozřejmě na vývoji dále pracujeme ;-) takže podměty se pokusíme zpracovat v další vlně.

  12. Vizuál nevadí - ta šablona je hezčí (na tom se třeba neshodneme, ale to nevadí) a v některých ohledech praktičtější, ale na vzhledu to nestojí. Co vadí je fakt, že tohle zřejmě navrhoval někdo, kdo nemá s e-shopy moc zkušeností, nebo ne za posledních 10 let. To je vidět třeba na tom menu, protože dělat takový obrovský nepřehledný seznam, co se týká základní navigace, je prostě nezodpovědné. Přeneseně, zkuste si představit, že přijdete do samoobsluhy a místo jasně oddělených sekcí by před vás vysypali seznam všeho, který vás na pár minut zaměstná, než v něm najdete, co chcete.

    Zboží a cílovka očividně budou hodně specifické, ale nepřijde mi vhodné zobrazovat zboží stylem články v magazínu - pokud tam ten text není opravdu mega důležitý. A proč průbuh jen 2 produkty na řádek na desktopu? Neexistující filtry, teď budu mluvit obecně, jedna z nejnepříjemnějších věcí na e-shopu může být, když hledám něco specifického a musím se prohrabat stovkami souvisejících věcí, protože kromě kategorie už se nedá nic dalšího vyfiltrovat. Ještě doplním, dávejte si pozor na to, jak co pojmenujete - při vstupu do sekci pivo na mě koukají jen vyprodané věci - následně zjistím, že jde o věci na objednávku, a tak by také měly být pojmenované. Skutečně vyprodané věci obvykle mívají nejnižší prioritu ve výpisu zboží, z logického důvodu.

    Na stránkách https://obchod.svet-piva.cz/pujcovna...-zarizeni.html je zase celá řada bannerů u věcí, které jako bannery vypadat nemusí, mohlo to být jednodušší, přehlednější a rychlejší na orientaci. Obecně doporučuji bannery používat méně, čím víc výrazných vizuálních prvků na stránkce je, tím hůř se nově příchozí orientuje v tom, co je důležité - viz hlavní stránka, jsou všechny ty velké, výrazné, barevné plochy stejně důležité?

    Ještě jednou - nevadí mi vizuální styl, vadí mi dost neohrabané a humpolácké zpracování někým, kdo buď neměl moc času, nebo to extra neřešil, nebo přiohnul nějakou šablonu, co k tomu nebyla moc vhodná. Ruku v ruce s odbytým vizuálem jde také obsah, který není moc promyšlený - příklad třeba reference, hodily by se odkazy na konkrétní firmy, ideálně nějaký výběr s logy těch nejprestižnějších, těch 100 záznamů v tabulce působí strašně neatraktivně.

    // Jako humorný bonus beru to, že jsem náhodně skončil v sekci bazar, kde sousedil Narážeč plochý (což je shodou okolností má přezdívka po desáté hodině) vedle grafické karty.
    Naposledy upravil Petr Široký : 04.02.2020 v 14:55

  13. Mě docela štve, že si nemůžu piva vyfiltrovat třeba podle značky a musím se proklikat všemi stránkami, abych našel to svoje - https://obchod.svet-piva.cz/kategori...-lahvova-ceska
    Celkově bych zapracoval na parametrickém filtrování i v jiných kategoriích.

  14. UI té šablony, kterou poslal Colbi je samozřejmě lepší, ale použitelnost pro tento druh tuzemského e-shopu nevhodná. Ta šablona je použitelná pro nějaký exkluzivní produkt. Nejlépe 1 produkt a jeho třeba pár variant, přesně tak jak je prezentováno v té šabloně. Jeden brand piva a prodej jeho pár variant. Problém tam je především v tom velkém slideru, jehož cíl je odprezentovat 1 konkrétní produkt. V případě Svět-piva.cz to je nepoužitelné. Prodávají více druhů zboží a musí být hned patrné co prodávají. Prioritou je, aby uživatel ihned viděl prodávané produkty.

    Po UX stránce tam nevidím žádnou fatální chybu. Pouze ta navigace no. Pro velké množství podkategorií preferuji horizontální navigaci oproti vertikální. Ta vertikální se stává strašně nepřehlednou v případě hodně položek. Pokud zůstane vertikální, tak alespoň nějak vizuálně oddělit hlavní kategorie a subkategorie, protože to splývá.

    Po UI stránce, je to poloamatérský počin. Špatně zvolená typografie, barevná paleta, spacing, velikosti objektů/ikon, atd. Ale nemělo by to nějak výrazně ovlivňovat konverze. Ta struktura je v pohodě.

    Ad. jo a jasně. Filtry to v dnešní době opravdu chce při velkém množství nabízených produktů.

  15. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    UI té šablony, kterou poslal Colbi je samozřejmě lepší, ale použitelnost pro tento druh tuzemského e-shopu nevhodná. Ta šablona je použitelná pro nějaký exkluzivní produkt. Nejlépe 1 produkt a jeho třeba pár variant, přesně tak jak je prezentováno v té šabloně. Jeden brand piva a prodej jeho pár variant. Problém tam je především v tom velkém slideru, jehož cíl je odprezentovat 1 konkrétní produkt. V případě Svět-piva.cz to je nepoužitelné. Prodávají více druhů zboží a musí být hned patrné co prodávají. Prioritou je, aby uživatel ihned viděl prodávané produkty.

    Po UX stránce tam nevidím žádnou fatální chybu. Pouze ta navigace no. Pro velké množství podkategorií preferuji horizontální navigaci oproti vertikální. Ta vertikální se stává strašně nepřehlednou v případě hodně položek. Pokud zůstane vertikální, tak alespoň nějak vizuálně oddělit hlavní kategorie a subkategorie, protože to splývá.

    Po UI stránce, je to poloamatérský počin. Špatně zvolená typografie, barevná paleta, spacing, velikosti objektů/ikon, atd. Ale nemělo by to nějak výrazně ovlivňovat konverze. Ta struktura je v pohodě.

    Ad. jo a jasně. Filtry to v dnešní době opravdu chce při velkém množství nabízených produktů.

    Já abych pravdu řekl neprojížděl jeho eshop co vše nabízí, myslel jsem že jen piva, ale primárně šlo o vzhled. když se na web dívám znovu, není to tak špatné ale to levé menu je tragedie, to to celé kazí

Spolupracujeme: Jooble.org Hostujeme u Server powered by TELE3