Koronavirus.eu - 340 000 návštěv za 3 týdny
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Prosím o kritiku - hlavně pejskaře

  1. Dobrý den,
    moc prosím o konstruktivní kritiku našeho e-shopu. Zákazníci, kteří u nás nakupují jsou velmi spokojení s našimi výrobky a doporučují nás dál, hodnotí nás skvěle. O co mi tedy jde. Jde o to, že e-shop vydělává spíš na náklady ( reklama fb, správce webu, správce reklam a další osvč poplatky než teprve vyjímečně něco přinese domů). Pravděpodobně máme malou návštěvnost pro náš úzký sortiment, ale jak ji zvýšit bez dalšího sponzoringu reklam?
    Chci vychytat veškeré mouchy :)
    www.kaspro.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. • zvětšil bych písmo v menu, zrak mám sice dobrý, ale i tak se mi to nečte pohodlně.

    • náhled výrobků v akci bych dal výše, stejně tak přehled výhod (doprava zdarma, český výrobce), a teprve potom bych dal část „Jak to chodí v dílně“

    • upřímně moc nechápu oddělení Ptactvo, kde je minimum výrobků. To si někdo půjde koupit obojek a zároveň lojovou kouli? Kdybyste prodávali třeba i krmítka a propagovali to jako pomoc přírodě atd. tak bych to chápal

    • stejně tak mi přijde divné míchání produktů pro lidi a zvířata (opasky, dekorace). Jsem zmaten, prodáváte výrobky z kůže nebo potřeby pro zvířata...? Chtělo by to třeba samotnou kategorii „Pro páničky“.

    • Chybí mi stručný přehled dopravy a platby

    • Někam do patičky bych přidal sekci O naší výrobě (či něco takového) a nahodil tam pár fotek z výroby, aby bylo vidět, že si produkty vyrábíte sami

    • Kompletně by to chtělo předělat sekci Kontakt - text v obrázku? To dneska už vážně ne.

    • Chtělo by to zapracovat na responzivně: třeba v menu Dekorace > Věnce se mi podkategorie zobrazují useknuté; celkově stránky na menším rozlišení často dost habrují (např. na menším ntb)

    • Popisky kategorií jsou hrozně dlouhé. Zkrátil by je na pár 2-3 věty. Naučte se jak se píší odkazy (určit ě ne tak, že jen vložíte celý odkaz do textu; viz záložka Krmiva)

    • Zmenšete počet kategorií. Nemá smysl mít třeba 30 kategorií, když pak v každé jsou 3 produkty. To jen potenciálního zákazníka odradí.

    • cena by v Detailu produktu měla být větší a ne schovaná

    • více fotek u produktu by mělo být řešen formou slide gallerie (tj. procházet obrázky posouváním do stran), ne zobrazit všechny fotky najednou. Dělá to nepelchu.

    • tagy/štítky u produktů bych vyhodil.

    To jen co mě tak napadlo při letmém pohledu..

    Přeju hodně zdaru!

  4. Moc děkuju za názor, to jsou věci, které samozřejmě nevidím. K těm štítkům, bývalý strávce tvrdil, že když nebudou viditelné tak je neuvidí ani google je to pravda?

  5. Citace Původně odeslal KatkaKatka Zobrazit příspěvek
    Moc děkuju za názor, to jsou věci, které samozřejmě nevidím. K těm štítkům, bývalý strávce tvrdil, že když nebudou viditelné tak je neuvidí ani google je to pravda?
    Google štítky vidět nepotřebuje. Stejně tak ani opakování kategorií (stačí, že ji máte vypsanou v drobečkové navigaci).

  6. - Musíte přidat další možnosti pro kupujícího - známku s rytinou kontaktu atd, - navýšit hodnotu objednávky
    - Víc fotografií, nafotit všechna provedení, předvést na pejsích
    - Prezentovat se s výrobky na FB skupinách - pro pejsky je jich asi milion, ideálně když budete mít fotky top produktů vždy s danými plemeny, do jejichž skupin byste postovali

  7. následující píšu na přeskáčku, za to pardon:
    * některý popis zboží požívá zapnutý caps-lock, nepůsobí to pěkně
    * úvodní carousel: určitě ne písmo Comic sans. A vlastně celý se mi nelíbí - osobně bych to zaměnil za "střídačku odkazů", jaký má např. centrum.cz
    * to tlusté písmo pro nadpisy se mi osobně nelíbí; naopak se mi líbí to patkové s "Vyrábíme obojky, opasku…" a to bych na nadpisy použil
    * nelíbí se anglický slovosled rvaný do češtiny ("Kaspro dílna" apod.)
    * slovo "Čmuchej" pro vyhledávání je vůči zákazníkům nevhodné; bublina u ikonky lupy je anglicky
    * úvodní textík: čárka před "a tak denně v naší dílně…" a před "čím jim udělat radost". U "sem s nimi" tvrdou mezeru za "s" a tečku na konec. A "nakupovaní" → "nakupování". Sem by se hodila i vaše fotka, když už jste tam podepsaná, abyste se ukázala, že podnikáte svým jménem a že se za to nestydíte. A aby si zákazníci mohli za jméno představit, s kým mají tu čest.
    * Nějak se mi do roletového menu "Pro páníčky" dostal text: "Přestože výroba obojků a vodítek je práce tvořivá, ráda bych vám nabídla také výrobky jiného druhu. Velmi ráda se věnuji tvorbě sezónních dekorací. Zde si je můžete zakoupit nebo se alespoň inspirovat. Kateřina Kasalová" Huh?
    * Místo "Užitečné odkazy" bych zkusil vymyslet nějaký jiný text. A nastyloval bych to jako černé netučné nepodtržené. A odkazy bych dal do patičky, aby byly na každé stránce. Místo obrovských odkazů na soc. sítě by šlo dát jen ikonky doplněné o titulek: Kaspro na Facebooku atd.
    * Postroje / S horním zapínáním "motýlek" nemají žádné zboží. Je vhodné celou kategorii schovat.
    * V popisech (např. pro krmiva) je občas odkaz; z nějakého důvodu jako prostý text. Proč ne jako odkaz?
    * Newsletter: je splněno všechno ohledně GDPR? A co info o možnosti odhlášení?
    * Některé postroje mají obrázek se vzorem, který neodpovídá žádné variantě

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3