Python / Django Developer
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Regálovné, pravidelný poplatek za zalistování

  1. Zdravím, když jsem naposledy jednal s Mallem, tak jsem se docela pousmál nad tím pravidelným poplatkem 1000Kč za dlouhodobou spolupráci, což znamená zalistování a datové toky. Vlastně obdoba regálovného.
    Tak jsem si říkal, že to je fakt oboustranně výhodná spolupráce. Neznáte někoho, kdo dodává marketům, nebo dodáváte vy marketům a jak to berete, jak s tím bojujete. Podle mě to bude dělat sakra velkou část příjmu.
    Když se nad tím zamyslím, my máme u celkem malého shopu 300 dodavatelů, kdybych chtěl po každém dodavateli litr regálovného, nebo řekněme zalistovací poplatek a poplatek za práci s daty, tak to je 300 táců a to je kurňa hodně. To už možná věřím tomu, že těch 300 táců poslat do reklamy, tak půjdou čísla nahoru jak raketa :-)
    Tj, mě se to zdá fakt uhozené, ale jako ty markety to mají fakt vychytané. Nedaří se jim podojit zákazníka, podojí výrobce. Pak se nedivím tomu, že nám tu před domem stojí na jednom místě vedle sebe Globus, Peny, Albert a Lidl :-)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak to svým dodavatelům naúčtuj a uvidíme, jak jsi pro ně důležitý. Jak to dopadne asi všichni víme...

    Však je to jedna z normálních investic do marketingu. Ty dáš prachy, oni mají kupujícího. Nechceš, neber... Nechápu co tu řešíš.

  4. Jak často to platíš? Já bych to dal klidně denně, kdybych toho prodal adekvátně tolik, takže ano, je to určitě opodstatněný, nicméně tam nemáš otázku, takže smysl tématu, krom informačního, mi uniká.

  5. Jj, mám, ale nedal jsem tam otazník - Neznáte někoho, kdo dodává marketům, nebo dodáváte vy marketům a jak to berete, jak s tím bojujete?

  6. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Zdravím, když jsem naposledy jednal s Mallem, tak jsem se docela pousmál nad tím pravidelným poplatkem 1000Kč za dlouhodobou spolupráci, což znamená zalistování a datové toky. Vlastně obdoba regálovného.
    Tak jsem si říkal, že to je fakt oboustranně výhodná spolupráce. Neznáte někoho, kdo dodává marketům, nebo dodáváte vy marketům a jak to berete, jak s tím bojujete. Podle mě to bude dělat sakra velkou část příjmu.
    Když se nad tím zamyslím, my máme u celkem malého shopu 300 dodavatelů, kdybych chtěl po každém dodavateli litr regálovného, nebo řekněme zalistovací poplatek a poplatek za práci s daty, tak to je 300 táců a to je kurňa hodně. To už možná věřím tomu, že těch 300 táců poslat do reklamy, tak půjdou čísla nahoru jak raketa :-)
    Tj, mě se to zdá fakt uhozené, ale jako ty markety to mají fakt vychytané. Nedaří se jim podojit zákazníka, podojí výrobce. Pak se nedivím tomu, že nám tu před domem stojí na jednom místě vedle sebe Globus, Peny, Albert a Lidl :-)
    Ta tvoje otázka je tak na knihu, pokud chceš zjistit požadavky na dodavatele přečti si něco o významné tržní síle, tak je to docela dobře sepsané, co je vše zakázané, ale stejně se dnes pod jinými názvy používá. Bojovat s tím je jednoduché pokud to máš v hlavě srovnané proč jim dodávat či nedodávat, ale to hodně záleží na sortimentu a stavu firmy a její pozice na trhu. Ještě jsi ale zapoměl na poměrně významnou položku a to je regálový servis. S řetězci jsme něco dělali asi 4 roky, ale tenkrát to bylo jednodušší jelikož jich nebylo tolik a zalistování stačilo jednou, dnes se dělá pomalu na každou prodejnu. Samozřejmě na západ od nás většina vyžadovaných poplatků není a máš i pravdu, že proto se jim tady dobře podniká, jelikož v době, kdy si budovy sami stavěli měli je zaplacené ještě před otevřením právě z těchto poplatků a přitom stavbu financovali úvěrem z australských či jihoafrických penzijních finančních fondů s úrokem 2% a splatností 50 let. Strašně rád vzpomínám na inzeráty, kdy hledají pozemky ve městech nad 100000 obyvatel, kde se jim to podle západních zvyklostí vyplatilo a dnes jsou v každé prdeli a nejsou tam sami.

    ---------- Příspěvek doplněn 22.01.2020 v 23:24 ----------

    Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Tak to svým dodavatelům naúčtuj a uvidíme, jak jsi pro ně důležitý. Jak to dopadne asi všichni víme...

    Však je to jedna z normálních investic do marketingu. Ty dáš prachy, oni mají kupujícího. Nechceš, neber... Nechápu co tu řešíš.
    U některých výrobců toto není problém. Jenom se jim to nefakturuje, ale slušně požádá a oni nějaký příspěvek na marketing ve financích nebo ležácích dají, tedy pokud aspoň plníš nastavené objemy a splatnosti.

Hostujeme u Server powered by TELE3