Instagram.cz prodej domény
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Moderace facebookových komentů v roce 2020

  1. Ahoj,

    máme docela problém zvládat nával facebookových komentů. Lidí se na nás obrací jak přes email, taky mám ticket systém - ovšem ty facebookové příspěvky jsou pro nás nejpalčivější, protože jejich pozdní odpovídání vede k zápornému hodnocení našich služeb na Facebooku.


    Neznáte někdo nějaký šikovný nástroj, který umožní efektivně spravovat diskuse a komentáře na Facebooku? Díky všem za tipy, rady, a náměty.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zkušenosti mám, ale jen negativní. Takže doporučím před zakoupením služby projít reference dané služby...

  4. Nástroj ne, ale léta se tomuto oboru věnuji a starám se již několika firmám o FB a jiné soc. sítě. V případě že se jedná pouze o udržování kontaktu se zákazníky potažmo sledujícími, je cena za tyto služby stanovena paušálně za měsíční poplatek. Pokud by šlo i o správu kampaní, je kalkulace složitější. Kdyžtak se ozvěte.

  5. Citace Původně odeslal Trnka Zobrazit příspěvek
    Ahoj,

    máme docela problém zvládat nával facebookových komentů. Lidí se na nás obrací jak přes email, taky mám ticket systém - ovšem ty facebookové příspěvky jsou pro nás nejpalčivější, protože jejich pozdní odpovídání vede k zápornému hodnocení našich služeb na Facebooku.


    Neznáte někdo nějaký šikovný nástroj, který umožní efektivně spravovat diskuse a komentáře na Facebooku? Díky všem za tipy, rady, a náměty.
    Da se napsat Chat bot, ktery usetri cas supportu.

  6. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Da se napsat Chat bot, ktery usetri cas supportu.
    Děkuji za nápad, ale to by nám asi nepomohlo… Lidi u nás opravdu potřebuji odpovědět na specifické problémy.

  7. Mám dobré zkušenosti s https://www.socialbakers.com/platfor...ity-management, plní svoji roli výtečně, ale netuším jak se cenově pohybuje pro malé klienty. Spravovat to ručně přes FB je při větším množství sci-fi.

  8. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    Mám dobré zkušenosti s https://www.socialbakers.com/platfor...ity-management, plní svoji roli výtečně, ale netuším jak se cenově pohybuje pro malé klienty. Spravovat to ručně přes FB je při větším množství sci-fi.
    No to je zřejmě tak drahé, že ani nezveřejňují ceny na netu… Takovou službu jsme si ještě nikdy nekoupili, vždycky bylo dopředu u každé naší služby vidět co stojí. Zřejmě je to jenom pro kapitány průmyslu 😍

  9. Citace Původně odeslal Trnka Zobrazit příspěvek
    No to je zřejmě tak drahé, že ani nezveřejňují ceny na netu… Takovou službu jsme si ještě nikdy nekoupili, vždycky bylo dopředu u každé naší služby vidět co stojí. Zřejmě je to jenom pro kapitány průmyslu 😍
    Nezveřejňování cen je běžné v B2B. Co vím, základní sazba byla někde u $200/month, ne vždy je snadné udělat vzorec a podle toho to nacenit. Buď chceš problém vyřešit, tak napíšeš poptávku a budeš vědět na čem jsi nebo půjdeš jinám.

    Samozřejmě jsou i jiné firmy nabízející něco podobného:
    - https://buffer.com/pricing/reply za 50 - 250 usd měsíčně
    - https://hootsuite.com/plans za také několik desítek usd měsíčně
    - https://eclincher.com/pricing/ za podobnou cenu

  10. Citace Původně odeslal Trnka Zobrazit příspěvek
    No to je zřejmě tak drahé, že ani nezveřejňují ceny na netu… Takovou službu jsme si ještě nikdy nekoupili, vždycky bylo dopředu u každé naší služby vidět co stojí. Zřejmě je to jenom pro kapitány průmyslu 😍
    V SBKS jsem dřív pracoval, tak jsem prohledal web a našel aspoň základní ceník pro SMB (small and medium businesses). https://www.socialbakers.com/buy/essential

    Další featury jsou už řádově dražší, a (nejen) proto se nabízejí přes jiné kanály jen velkým hráčům, kteří je využijí.

  11. Citace Původně odeslal Trnka Zobrazit příspěvek
    Děkuji za nápad, ale to by nám asi nepomohlo… Lidi u nás opravdu potřebuji odpovědět na specifické problémy.
    Vse se da vyresit, neni to sice hned, ale neznam specificky problem, ktery nejde automaticky vyresit. Bud se problemy/dotazy opakuji a da se na ne presne automaticky reagovat pripadne slozitejsiho dotazu preposlat ho supportu.

    Ostatne, pokud dost casto mate dotazy na stejne veci, je treba popremyslet, jak je vyresit tak aby doslo k eliminaci techto problemu/dotazu.

  12. Citace Původně odeslal Petr Hejda Zobrazit příspěvek
    V SBKS jsem dřív pracoval, tak jsem prohledal web a našel aspoň základní ceník pro SMB (small and medium businesses). https://www.socialbakers.com/buy/essential

    Další featury jsou už řádově dražší, a (nejen) proto se nabízejí přes jiné kanály jen velkým hráčům, kteří je využijí.
    v essential je jen kalendář s posty a spousty grafů, možnost pohodlné správy reakcí tam bohužel není, tím jak community management byl tvořen naprosto samostatně, zůstal doteď jako taková oddělená věc. Myslím, že tam nějaké malé klienty za malé peníze měli, takže by to nemuselo být třeba tak drahé, interně to umí zařídit. Jejich cenotvroba pro mě byla vždy záhadou.

  13. Dle me je nejlepsi facebook chat i hodnoceni vypnout :) lide jsou dneska zhyckany a neuveritelne liny ... a fakt nevim proc bych mel support migrovat ze zavedenych systemu do externi aplikace jako je facebook?

  14. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Dle me je nejlepsi facebook chat i hodnoceni vypnout :) lide jsou dneska zhyckany a neuveritelne liny ... a fakt nevim proc bych mel support migrovat ze zavedenych systemu do externi aplikace jako je facebook?
    Facebook má jít samozřejmě dolů, ale není to už moc extrahártkórpank 😜 Ale samozřejmě to zní přitažlivě…

Hostujeme u Server powered by TELE3