02.01.2020 14:50
1
V rostoucím množství emailů, telefonů, zpráv na Facebooku a pracovníků na podpoře nám webový emailový klient od Roundcube, Facebook messenger a VoIP telefony bez ústředny přestává stačit 😄
Jednak v tom začíná být zmatek a navíc nám zákazníci píšou duplicitně a my pak jejich dotazy vyřizujeme také duplicitně.

Rádi bychom proto na zákaznickou podporu nasadili software, který by do sebe pojal vše uvedené, tedy emaily, Facebook zprávy a VoIP telefony a měl propracované funkce předávání požadavků, hlasového menu pro VoIP a kumulace komunikace pod je

Hledal jsem, ale většina aplikací byla v angličtině a my potřebujeme českou lokalizaci. Máte doporučení na vhodný software? Ideálně pokud by nám poskytovatel vše nastavil, zprovoznil a případně se napojil na náš firemní systém, aby mohl úspěšně detekovat zákazníky a objednávky.

Máte něco u sebe ve firmě odzkoušeno a můžete doporučit?
Díky.
02.01.2020 16:05
2
Recenze: SupportBox, český nástroj na týmovou správu zákaznické podpory –…
02.01.2020 16:20
3
Děkuji za tip, již cca před 1-2 roky jsme Supportbox oslovili, bylo to přesně to co jsme na emaily hledali, ale měli jsme až příliš hodně emailů, takže nás nevzali. Nyní už bychom to chtěli provázat i infolinkou a Facebook, ať je to robusní řešení, protože nám zákazníci duplicitně zasílají stejné dotazy na email, na Facebook a ještě zavolají, takže by to měl operátor ihned vidět a duplicity označit za vyřízené.
02.01.2020 16:25
4
Připravujeme na spuštění novou službu pro zákaznickou podporu, která se zaměřuje na automatizaci, spolupráci v týmu a vytvoření self-care řešení pro samotné zákazníky. Máme první klienty jako MALL, Dámejídlo a další, kteří díky nám měřitelně lépe fungují (Dámejídlo zrychlilo o 60 % http://www.messageok.com/reference/damejidlo/ ). Na webu máme zatím jen jednoduchou ukázku, ale pokud se s námi spojíte, rádi celé řešení představíme. Případně se můžeme 30.4. potkat na CzechOnlineExpo.