Prodej bannerové reklamy na Koronavirus.eu od 3 Kč / klik
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 43 z 43

Britové řekli jasné ANO BREXITU

  1. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Já ti nevim, ale mě třeba normy na auta nijak neomezujou, ani další eko nařízení (protože většina jich stejně nebyla dotáhnutá dokonce), takže opět hezkej pláč na zlou zelenou EU, ale ve finále - jak se tě to dotýká?
    pokud se ukáže směr k elektromobilitě jako slepá cesta (nemyslím technologicky, ale obchodně) tak se to dotkne všech tady a to velmi.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Napadaj mě akorát poplatky za přepis starších aut, to by asi nebylo dobrý no, na druhou stranu co, tak se lidi naučej jezdit vlakem a busem, já objížděl naše hospody (jedna 120 km, druhá 220 km) autem, pak jsem se na to vysral, jezdim vlakem, ušetřim čas i peníze a po cestě něco udělám, dává to smysl a bude dávat čím dál větší. No a pak samozřejmě carsharing, to je velká hudba budoucnosti.

  4. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    No tak automobilky přejdou na alternativní pohony. Vývoj je vývoj. Neustále spalovat a vypouštět do ovzduší sračky začíná být prostě pomalu přežitek. A je samozřejmě správně, že na to společnost tlačí.
    Hele, me to nevadi ze se snazi ... me ale vadi ze se sakra snazi na moc spatnych mistech ...

    my se tady budem omezovat do aleluja a vymyslet picoviny, kdyz 3/4 planety sere na takovy zaklad jako je "sberny odpad" ? Za chvili i ta Afrika bude ekonomicky vyspelejsi nez my, protoze se permanentne v necem nesmyslne neomezuje.

  5. A není ta vyspělost právě v tom uvědomění si závažnosti situace a hlední řešení?

  6. chlácholení Ursula von der Leyenová:
    „Je pro mne důležité najít komisaře, kteří budou moci mít významná portfolia tak, aby bylo jasné, že východ a střed Evropy jsou zastoupeny odpovídajícím způsobem,” uvedla šéfka budoucí Evropské komise.

    ovšem skutečnost:
    V čele europarlamentu dostal nakonec přednost Ital David-Maria Sassoli před možností nástupu Bulhara Sergeje Staniševa. Žádnou z vedoucích funkcí tak nezískal nikdo z regionu střední a východní Evropy.

    Ursula von der Leyenová -náš hrobař

  7. Jsem za to jit prikladem, vzdycky musi byt ten chytrejsi bratr, co ostatnim ukaze, jak se to dela, kdyz neni, tak je cesta jenom dolu...

  8. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Hele, me to nevadi ze se snazi ... me ale vadi ze se sakra snazi na moc spatnych mistech ...

    my se tady budem omezovat do aleluja a vymyslet picoviny, kdyz 3/4 planety sere na takovy zaklad jako je "sberny odpad" ? Za chvili i ta Afrika bude ekonomicky vyspelejsi nez my, protoze se permanentne v necem nesmyslne neomezuje.
    V čem se proboha omezujeme? Všechny ty regulace, které si zavádíme, jsou v podstatě pouze tlak na vývoj. A ten se s tím vyrovnává naprosto v pohodě, takže žádné reálné omezení vlastně nenastalo. Rozhodně to není tak, že tady chce nějakej úředník zničit automobilové odvětví. Tlačíme (jako společnost) na to, abychom byli zodpovědní a ohleduplní k planetě, na které musíme žít. Rozumná automobilka se samozřejmě přizpůsobí a vyvine lepší pohony. Nerozumná, či neschopná vývoje třeba jednou zkrachuje. A co? To je přece naprosto normální. Nejen firmy, ale i celá odvětví končí a nahrazují je jiná. To nás nijak nepoškozuje. Právě naopak. Ekonomická úspěšnost je dneska velmi provázaná se stupněm technologického vývoje.

    A rozhodně neplatí to, že se tady jako Evropa máme snažit a ostatní na to kašlou. Třeba Čína má možná ještě větší ekologické ambice než my. Hromada států světa vnímá, že máme problém a rozhodně na to nekašlou.

  9. Registrace: jj, koncern je z to vyloženě na větvi, sotva začne montovat 1.0 třívalce (mimo jiné nahovno) do jinak krásných vozů, začne tlak na nulové emise a vyvíjí odnuly vozy, které stojí asi o 50% více, ale což máme tady dotace pro spotřebitele na nové vozy..např na sk 10 000 EUR..a už nám to zase zapadá!?...přerozděl a panuj!

    ...Hromada států světa vnímá, že máme problém a rozhodně na to nekašlou.
    ty jsi odkud spadl?
    jaký problém? Neříkej vodu..spodní voda je na normále.

  10. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    V čem se proboha omezujeme? Všechny ty regulace, které si zavádíme, jsou v podstatě pouze tlak na vývoj. A ten se s tím vyrovnává naprosto v pohodě, takže žádné reálné omezení vlastně nenastalo. Rozhodně to není tak, že tady chce nějakej úředník zničit automobilové odvětví. Tlačíme (jako společnost) na to, abychom byli zodpovědní a ohleduplní k planetě, na které musíme žít. Rozumná automobilka se samozřejmě přizpůsobí a vyvine lepší pohony. Nerozumná, či neschopná vývoje třeba jednou zkrachuje. A co? To je přece naprosto normální. Nejen firmy, ale i celá odvětví končí a nahrazují je jiná. To nás nijak nepoškozuje. Právě naopak. Ekonomická úspěšnost je dneska velmi provázaná se stupněm technologického vývoje.

    A rozhodně neplatí to, že se tady jako Evropa máme snažit a ostatní na to kašlou. Třeba Čína má možná ještě větší ekologické ambice než my. Hromada států světa vnímá, že máme problém a rozhodně na to nekašlou.
    Mame tady miliony jinych odvetvi nez zrovna auta ....

    .. a zrovna trebas ty debilni omylany brcka zrovna me serou dost ... chvili se zdrzis a uz z toho mas hnusnou hmotu co se ti lepi v hube

    Dalsi kapitolou jsou uzasny biopaliva, ktera uz dohromady napachala vic skody, nez planovanyho uzitku.

    atd

    ---------- Příspěvek doplněn 14.12.2019 v 18:17 ----------

    Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    Hromada států světa vnímá, že máme problém a rozhodně na to nekašlou.
    Byl si nekdy za posledni roky ve svete ? Indie, Indonesie, Vietnam, Cina, kamkoliv v Africe, stredni amerika, ... ? Vyjed se podivat jak vypada praxe, a pak me rikej ze to nekdo vnima ...

  11. Brčka nech bejt, tam zatím nic lepšího nikdo nevyvinul. Teda krom toho, že brčko není potřeba používat, ale ty papírový a kovový nesmysly jsou úplně na prd.

  12. Žádný brčka nikdo nezakazuje. To že některé soukromé společnosti přechází na papír, je čistě jejich volba. Resp. poptávka zákazníků po nich. Pokud ti to nevyhovuje, tak samozřejmě nemusíš chodit do podniků, kde je dávají. Nebo si prostě brčko nebrat (člověk dokáže pít tekutiny i bez něho), či si třeba nosit svoje. Je to tvoje svobodná volba, stejně jako je jejich svobodná volba je používat.

    Biopaliva mají různé generace. To že v ČR neustále používáme tu nejhorší, je samozřejmě smutné, ale to je způsobeno tím, že náš premiér je jejich největším výrobcem a tak stát nemá sebemenší zájem s tím cokoliv dělat. Taky mě to netěší, ale můžeme si za to sami. Co si volíme, to máme.

    Že to v některých částech světa vypadá jako po výbuchu bomby přece nikdo nepopírá. Ono se to neřeší mávnutím kouzelného proutku a ani nikdo nenažene polovinu občanů do ulic šůrovat co už jsme napáchali. Všechno má svůj vývoj, různé technologie jsou v různých stádiích vývoje, něco se pomalu začíná implementovat, o něčem třeba ještě ani nesníme. Taky chování lidí se nezmění ze dne na den (například v Indii nepřestanou najednou házet odpadky na zem, ale bude jim nějakou dobu trvat, než dospějí k tomu, že by bylo lepší začít používat odpadkové koše).

    Mě je třeba celkem jedno, že má soused na zahradě bordel. To pro mě není důvod, abych se spokojil s tím, že budu mít bordel i na té své. A stejně tak je mi celkem ukradený, že si někde v Indonésii třeba topí pneumatikama. To není důvod, proč by mi nemělo vadit, že musím čichat sračky, který si do ovzduší vypouštíme my tady u nás. Nejde jenom o globální stránku, ale i o tu lokální.

  13. Citace Původně odeslal Registrace Zobrazit příspěvek
    V čem se proboha omezujeme? Všechny ty regulace, které si zavádíme, jsou v podstatě pouze tlak na vývoj. A ten se s tím vyrovnává naprosto v pohodě, takže žádné reálné omezení vlastně nenastalo. Rozhodně to není tak, že tady chce nějakej úředník zničit automobilové odvětví. Tlačíme (jako společnost) na to, abychom byli zodpovědní a ohleduplní k planetě, na které musíme žít. Rozumná automobilka se samozřejmě přizpůsobí a vyvine lepší pohony. Nerozumná, či neschopná vývoje třeba jednou zkrachuje. A co? To je přece naprosto normální. Nejen firmy, ale i celá odvětví končí a nahrazují je jiná. To nás nijak nepoškozuje. Právě naopak. Ekonomická úspěšnost je dneska velmi provázaná se stupněm technologického vývoje.

    A rozhodně neplatí to, že se tady jako Evropa máme snažit a ostatní na to kašlou. Třeba Čína má možná ještě větší ekologické ambice než my. Hromada států světa vnímá, že máme problém a rozhodně na to nekašlou.
    Jakej vývoj, co je to za kraviny??!!
    Jedinej vývoj který tu probíhá je, že zametáme hovna pod koberec, tváříme se pokrokově a ekologicky. Děláme dotovaný tříděný sběr odpadu, který pak naložíme na lodě a pošleme přes celou planetu do třetího světa, kde to "ekologicky" zlikvidují ti nejchudší z nejchudších spálením nebo se to rovnou nahází do moře.
    Zakážeme spalovací motory a dotujeme elektro, kvůli kterému nejdřív musíme vydrancovat drahé kovy v zemích třetího světa, pak se převezou do další země jako je Čína, kde ztoho za otřesných podmínek vyrobí chemické články do luxusních aut a ty tady nabíjíme solárními elektrárnami s otřesnou účinností a vyrobenými za stejných podmínek zase v zemích třetího světa.
    A to nemluvím o fanatickém řezání, sekání a stříkání všeho živého, aby jsme měli anglický trávník podél každé silnice, na každém volném prostranství a protože peníze, tak posekáme všechno kde něco roste.
    Naposledy upravil marat : 14.12.2019 v 22:31

  14. už z principu je to zvrácené, že někdo od stolu centrálně bude určovat jak kdo se má chovat a co vyrábět. Většina pozitivních věcí, které přežili a jsou k užitku vzešla ze soukromé iniciativy jedinců, nebo soukromých firem jak se do toho zapojí politici, začne v tom být bordel a úpadek. EU v současné době musí zákonitě zaniknout, je to paskvil, který lidem spíš škodí než pomáhá.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3