UX/UI designér k Vašim službám! - Tvorba designu webů, e-shopů a aplikací na míru
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Page rank, srank - jakou dnes mají váhu, co vypovídají o webu?

  1. Zdravím,

    co v dnešní době ještě PR a SR napovídá o webu? Dá se ještě podle toho řídit. Dá se zjistit trafic konkurence?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Traffic se podle toho nedal zjistit nikdy. Interně se tyto hodnoty dle mého používají, ale PR není veřejně aktualizován snad už 4-5 let. Takže ne, jsou to hodnoty k ničemu víceméně.

    Nastoupily jiné hodnoty a jiné metriky, jako Domain Authority a podobně. Záleží k čemu to chceš. Ale obecně jsou PR a SR k ničemu.

  4. Pagerank už není a srank ho za tu dobu stále nedohnal. Soustřeď se na důležitější věci :)
    Traffic konkurence nezjistíš, Alexa rank je taky k ničemu pro cz/SK trh.

  5. Pagerank asi je, ale není veřejný :)

  6. Jak říká Pavel Horelica - algoritmus Pageranku nějaký stále bude ale nezjistíš ho. Podle Alexy se dá odhadnout projekt od určité velikosti, čím větší, tím je to přesnější.

    Traffic konkurence můžeš odhadnout jen tak, že si vezmeš co nejvíce metrik, co se dají sehnat, a najdeš nějaký projekt, který má přibližně stejné a buď má veřejnou návštěvnost (Toplist třeba) nebo máš k němu přístup. I tak je to odhad, který většinou nezhledňuje odkazový traffic, zbožáky ani Sklik, tj. dozvíš se tak nějakou plus mínus hodnotu organiky Google + Ads.

  7. Traffic - https://www.similarweb.com/
    Je to ale hodně nepřesné, na mých webech to někdy trefí přesně, jindy to ukazuje 3x méně.
    Druhou možností je Alexa Calculator - ale to je ještě více nepřesné

    Pro malé weby je obojí nepoužitelné.

  8. Citace Původně odeslal Pavel Horelica Zobrazit příspěvek
    Traffic se podle toho nedal zjistit nikdy. Interně se tyto hodnoty dle mého používají, ale PR není veřejně aktualizován snad už 4-5 let. Takže ne, jsou to hodnoty k ničemu víceméně.

    Nastoupily jiné hodnoty a jiné metriky, jako Domain Authority a podobně. Záleží k čemu to chceš. Ale obecně jsou PR a SR k ničemu.

    Tohle napsala jedna "marketingová firma" našemu klientovi o našem webu, že nás nedoporučují protože:

    "Nemáme data z loňského roku z Analytics. Stránky jsme otestovali analytics nástroji a má špatnou konverzi.
    Google:0
    Seznam: 1/10
    Apod.
    Vypadá to, že dělají málo pro to, aby přiváděli zákazníky."
    Naposledy upravil Remus2 : 11.12.2019 v 17:53

  9. Nevim to mi prijde jako vystup... spatnej no. Ale nevim co bylo zadanim apod.

  10. Citace Původně odeslal aramis1 Zobrazit příspěvek
    wow, ten se teda dokaze solidne seknout, jakoez byt uplne mimo :) by me zajimalo kde ty cisla berou...

  11. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    wow, ten se teda dokaze solidne seknout, jakoez byt uplne mimo :) by me zajimalo kde ty cisla berou...
    Zdroje jejich dat jsou zde: https://www.similarweb.com/corp/ourdata/

    ale nevím no, moc bych z toho nevycházel, zkoušel jsem několik webů a data nebyla přesná ani trochu.

  12. Koukej se spise na Domain Authority a pocet Back linku z kvalitnich zdroju na tvuj web.

Spolupracujeme: Jooble.org, Aximum - profesionální překlady Hostujeme u Server powered by TELE3