logo
10.12.2019 23:04
1
Koukám, jak se postupně sunou klasické shopy směrem ke galeriím. Tak co, zkoušeli jste spolupráci s Mall či Alzou? Postupně začínám mít pocit, že za chvíli nebude na výběr ... stejně jako už mnohde není. Buď hrát tu hru s nimi a nebo ne a že nás za chvíli budou mít pěkně v hrsti. A zaplatíme a oddřeme to my :-(

Alza.cz Dropshipment | Alza.cz

Co se právě děje na Webtrhu?

10.12.2019 23:26
2
Klient řešil alzu. "Regálovné" asi 60k + bidování v dané kategorii podle toho jak vysoko chce být. Je to vlastně takový další PPC kanál. Po pár měsících zrušil.
10.12.2019 23:42
3
2 roky zpátky jsem měl schůzku v Mall, měli celkem špatné podmínky. Vysoké zalistování, vysoké provize z objednávek, tržby zašlou tuším za 30 dní a myslím, že tam byl i vstupní poplatek (celkem jsem to počítal kolem 50k za pár stovek produktů)

Jsme třeba v jednom top evropském e-shopu jako partneři a ti mají fix poplatek 40€ + 15% provize z objednávky, platby taky 1x za 30 dní.
10.12.2019 23:50
4
Ja tedy nejsem e-shoper, ale z pohledu zákazníka za mě většina e-shopů nemůže konkurovat objednávkám z Amazon.de apod. A obecně se snaží asi největší hráči u nás o něco podobného. Je to logický vývoj v kapitalismu krysa žere krysu, větší žere menší...
11.12.2019 06:06
5
U Mallu bych chtěl mít peníze při jejich finanční situaci.
11.12.2019 08:04
6
Všichni se snaží do nekonečna růst.
A hádejte co má nekonečný růst?
11.12.2019 08:29
7
Původně odeslal josef.jebavy
Všichni se snaží do nekonečna růst.
A hádejte co má nekonečný růst?
Vesmir, teda aspon podle soucasnych pozorovani :D
11.12.2019 10:51
8
Původně odeslal tomagio
2 roky zpátky jsem měl schůzku v Mall, měli celkem špatné podmínky. Vysoké zalistování, vysoké provize z objednávek, tržby zašlou tuším za 30 dní a myslím, že tam byl i vstupní poplatek (celkem jsem to počítal kolem 50k za pár stovek produktů)


Jsme třeba v jednom top evropském e-shopu jako partneři a ti mají fix poplatek 40€ + 15% provize z objednávky, platby taky 1x za 30 dní.
Napíšeš v jakém eshopu/zkušenosti- klidně PM. O toto téma se zajímám :-) díky
11.12.2019 17:50
9
Tie programy sa obaja snazia rozbehnut uz par rokov, nefunguje to a pri sucasnom personalnom obsadeni to ani nikdy nebudu schopni rozbehnut. Navyse je tam (interne) neskutocne mnozstvo dalsich, suvisiacich, problemov - typicky logistika, vratky, CRM... IMHO ak na to nezozenu niekoho kto to dokaze rozbehnut (a ze asi nezozenu), tak to postupne zakape.
11.12.2019 18:35
10
Původně odeslal beraniste
Koukám, jak se postupně sunou klasické shopy směrem ke galeriím. Tak co, zkoušeli jste spolupráci s Mall či Alzou? Postupně začínám mít pocit, že za chvíli nebude na výběr ... stejně jako už mnohde není. Buď hrát tu hru s nimi a nebo ne a že nás za chvíli budou mít pěkně v hrsti. A zaplatíme a oddřeme to my :-(

Alza.cz Dropshipment | Alza.cz
neboj nezaplatíš ani neodřeš, toto aby to mělo smysl je pouze pro produkty s vysokou marží, aby mohli cenu srazit co nejníž, takže do toho může jít jenom dovozce nebo výrobce. Stačí se u Mall podívat na partnerský prodej. Partner na svém shopu prodává běžně o 40% a více dráž, tak fakt nevím, jak to má přes Mall smysl.
11.12.2019 21:38
11
zmysel to urcite ma, my mame napr na mall o 20% drahsie ako na nasich weboch (kvoli provizii) a stale sa najde veelka kopa ludi ktori to kupia z mall a pritom sme na klucove slova top v google....
11.12.2019 22:05
12
Původně odeslal MKI-Miro
zmysel to urcite ma, my mame napr na mall o 20% drahsie ako na nasich weboch (kvoli provizii) a stale sa najde veelka kopa ludi ktori to kupia z mall a pritom sme na klucove slova top v google....
A jak to děláte, to jim posíláte vyšší ceny? Takže když z Mall někdo objedná, oni vám přes API přepošlou objednávku do eshopu a nikomu není divné, že to normálně na eshopu prodáváte za jiné ceny? Předpokládám, že tam máte jen výběr produktů ... asi namaržované levnější produkty předpokládám. A nebojíte se, že vás Mall brzy přeskočí jak v organice, tak placenou reklamou a že za to ve výsledku zaplatíte více, než kdybyste s nimi nespolupracoval?
12.12.2019 11:51
13
na Mall mame jednoducho o 20% vyssie ceny nez na stranke, napriek tomu tam chodi dost vela objednavok. Ano maju aj API aj web portal kde sa daju pozriet objednavky. So zakzanikom komunikuju len oni, my iba odosielame.
13.12.2019 19:18
14
Alza vs. Karcher

hodně tradiční značka s vlastním servisem a taková je současnost

https://www.rea-karcher.cz/hobby-pro...ty-632/produkt

https://www.alza.cz/karcher-ad-4-pre...485321.htm?o=1

u Alzy dvojnásobné prodeje ( z mého zdroje)
13.12.2019 22:22
15
Když zajdeš do Karcheru tak tu cenu dostaneš taky a možná ještě lepší. Jinak oni neradi prodávají hobby produkty a nejnižší řady u nich moc nenajdeš, tedy aspoň pokud jde o myčky a průmyslové vysavače, obojí mám snad 20 let a pořád funguje. Soused s Karcherem z marketu umyl jednou fasádu a bylo po myčce.
13.12.2019 23:05
16
Stejný servis dostaneš i ke Karcheru z Alzy či jiného eshopu. Sveze si ho přímo servis Karcheru. Vyzkoušeno.
14.12.2019 00:00
17
Původně odeslal dave67
Stejný servis dostaneš i ke Karcheru z Alzy či jiného eshopu. Sveze si ho přímo servis Karcheru. Vyzkoušeno.
rooibosman ale zřejmě (já myslím) upozorňoval na rozdíl v cenách na webu Karcheru a Alzy, kdy Alza vychází 600 Kč levněji
14.12.2019 09:02
18
Původně odeslal MKI-Miro
zmysel to urcite ma, my mame napr na mall o 20% drahsie ako na nasich weboch (kvoli provizii) a stale sa najde veelka kopa ludi ktori to kupia z mall a pritom sme na klucove slova top v google....
Porušujete tím jejich obchodní podmínky, kde je sankce 5000e, na tuto problematiku se nyní zaměřují. Doporučuji se nad tím dost zamyslet

---------- Příspěvek doplněn 14.12.2019 v 09:04 ----------

Původně odeslal tomagio
2 roky zpátky jsem měl schůzku v Mall, měli celkem špatné podmínky. Vysoké zalistování, vysoké provize z objednávek, tržby zašlou tuším za 30 dní a myslím, že tam byl i vstupní poplatek (celkem jsem to počítal kolem 50k za pár stovek produktů)
Naprosty nesmysl
Mall.cz – Partnerský prodej
14.12.2019 14:23
19
Původně odeslal Zapdox
rooibosman ale zřejmě (já myslím) upozorňoval na rozdíl v cenách na webu Karcheru a Alzy, kdy Alza vychází 600 Kč levněji
bude zajímavé pozorovat jestli toto jednání povede k "upozadění" této značky do propadliště šuntů. Podle mého názoru je to "patologické" chování. Pokud jsi "Mercedes" v daném segmentu nemůžeš se nabízet na tržnici, musíš logicky ztratit klientelu.
14.12.2019 14:46
20
Právě proto, že domácí a hobby zboží dáš na tržnici a to i za nižší cenu si reguluješ přísun zákazníků o které autorizované centra víceméně nemají zájem a na druhou stranu mají čas se věnovat zákazníků co kupují profi řady. Stejně tak jejich servis neotravují reklamující. Navíc v ČR je i dost neautorizovaného dovozu, pamatuji, že měli na stránkách poměrně obsáhlý seznam eshopů a výrobků, které byly bez české záruky.
14.12.2019 17:58
21
Je to poměrně logická cesta velkých e-shopů, a Mall se už o to snaží delší dobu. Lukrativní kategorie co už prodávat docházejí, co zbývá jsou niky za pár drobných a pořádně nemají kam růst. Zbývá navyšovat obrat v těch kategoriích co už mají nebo zkusit jít jiným směrem. A že marketplace je cesta jim ukázal Amazon, kord když výrazně zakolísalo Aukro a Letgo z našeho trhu odešlo.
15.12.2019 12:44
22
jenže pak už je pro mě ta značka nezajímavá, když začnou vyrábět v Číně, jinak by si za ty ceny nemohli toto dovolit, v podstatě za 2 600,- je tem hobby Karcher předražený.
19.07.2020 08:23
23
má někdo nějaké novější informace? zalistovací poplatek je prý 990Kč měsíčně, bez ohledu na počet. Kolik je teď požadovaná marže?



Náklady a poplatky
Náklady ze strany partnera jsou strukturovány do tří úrovní.

Marže
Model MALL Marketplace je postavený na způsobu přímého prodeje zboží koncovému zákazníkovi a jeho následném odkoupení od Vás, našeho partnera za prodejní ceny z webu ponížené o domluvenou marži.

Zalistovací poplatek
Partner hradí MALL.CZ měsíční sazbu 990 Kč bez DPH bez ohledu na počet nabízených produktů a variant. V případě manuálního náhrávání (Manul Input) partner hradí MALL.CZ měsíční sazbu 490 Kč bez DPH.

Poplatek za realizovanou objednávku
Za každou realizovanou objednávku skrze naše stránky účtujeme poplatek 9 Kč za objednávku bez ohledu na počet produktů v objednávce.

Pro přístup k MALL infrastruktuře (výdejní místa a doprava InTime) je nutné využívat Uloženku, nebo MALL dopravu.[COLOR="Silver"]

---------- Příspěvek doplněn 19.07.2020 v 09:19 ----------

No tak jsem jim vyplnil formulář kde bylo napsáno že jim stačí poslat těchto pár základních informací a že se mi ozvou. Místo toho přišlo
Váš prodej na Mall.cz může začít. Pro potvrzení zájmu prodávat na Mall.cz klikněte na aktivační odkaz níže. Po aktivaci získáte přístup do administrace Mall Portal, které slouží pro kompletní správu a nastavení vašeho prodeje na Mall.cz.


Nechci nic potvrzovat a zahajovat , dokud neuvidím obchodní podmínky a kompletní ceník:-(
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".