Poradíte jak vytvořit obsahovou čas eshopu, pokud mám e-shop na webarealu? Jde o to, že prodávám potřeby pro domácí výrobu piva a pro podporu stránek bych chtěl mít i obsahovou část kde by byly různé návody, tipy, popisy surovin v obsáhlejší nebo atlasové formě atp. Nevím zda vytvořit nějakou landing page třeba ve WordPressu a z něj udělat odkaz na e-shop a další podstránky nebo to odkazovat přímo z úvodní strany webu někam na externí nebo jak tohle vyřešit. Řešením by možná bylo.mit celý shop se wp a Woo ale na to nemám finance a sám to dohromady zatím nedám.
Jak vyřešit obsahovou část eshopu?
Co se právě děje na Webtrhu?
- Future Fox nabízí: Grafický návrh pro tisk na oděvy a předměty
- Lukáš Česal poptává: PHP vývojář plzeň
- LukasP poptává: Copywriter na cca 30-50 článků - Témata: SEO, tvorba webů, webhosting, tvorba eshopů, online marketing, blogování
A já dotaz doplním. Pokud byste měli omezené zdroje na obsah, tak co si myslíte, že přinese největší užitek - blog (pochybuji, protože články přitahují lidi toužící teprve po informacích, ne objednávkách), popisky kategorií a nebo popisky jednotlivých produktů. Zejména by mne zajímalo, zda má někdo oměřeno, zda vydělají více peněz právě popisky kategorií a nebo produktů. Popisky produktů jsou totiž široce uplatnitelné, i přes placenou produktovou reklamu, affil partnery, seo ... ale zase je těch produktů hodně a 80% peněz bude vždy vynaložených na produkty, které zrovna nepofrčí. Popisky kategorií jsou asi více super pro seo, ale zase to nemusí přinést to co ty popisky produktů. Co myslíte?
09.12.2019
23:05
Petr Široký
Co nabízím
Konzultace, prototypování, grafické návrhy a kódování e-shopů, osobních i firemních prezentací, konverzních stránek a rozsáhlých portálů.
Web | www.lefiath.cz |
Příspěvky |
5 717
|
Členem od |
24.12.2007
|
Já bych řekl, že na tohle se nedá dost dobře plošně odpovědět - záleží na tom, co prodáváš a jaká je primární akvizice zákazníků. Třeba u nás (zkoušíme pánskou módu) jsou primárními vstupními stránkami kategorie, protože jsme zatím nešli do google nákupů a na heuréce se zobrazujeme dost vzadu, takže k nám moc lidí nepřijde přímo na detail zboží. A podle jednoduché analýzy klíčových slov se dá vytvořit docela dobrý popisek kategorie, který shrnuje důležité informace, které nemá smysl vypisovat u každého produktu jednotlivě, takže je to dobré pro vyhledávače i uživatele.
Jde o zboží technické, nebo primárně prodává obrázek a nějaké jednoduché vlastnosti? Bavíme se o popiscích nad rámec toho, co tam nutně musí být, aby zákazník měl zájem?