logo
03.12.2019 21:45
31
Původně odeslal Aleš Jiříček
Jo jasne, takez to posouzeni muze v teorii trvat treba 40 dni, ale kdyz se to potom uzna jako opravnena reklamace, tak uz je presvihutej ten druhej termin a reseni je pak jako by se presvihlo...Chapu spravne? To by davalo smysl...
To mi prave smysl vubec nedava :D Prodejce prece nemuze za to, ze to zbozi posila dodavateli, kterej to jedinej muze posoudit.

Jasneze stat primarne chrani zakaznika, ale tohle je proste nesmysl, byt tech pripadu nebude moc.

Co se právě děje na Webtrhu?

03.12.2019 21:45
32
Původně odeslal láďa1979
ale oprava je přece něco jiného, to už je reklamace uznána a má být opraveno. Píši, když musíš dělat posudek u znalce a o tvém právu na spravedlivý proces, kdy ty zase nemůžeš za to, že znalci do nějakou dobu trvá a věž mi, že u těch bot, hader, sedačky zvláště z kůže to prostě nikdo do 30 dnů neudělá. Navíc pořád tu máš tu nutnou součinnost, takže si troufnu tvrdit, že pokud nebudu mít zboží v den uplatnění vad, běží 30 dnů ode dne, kdy dostanu zboží. Prostě legislativa s eshopy a nutném zaslání vůbec nepočítá.
To bol len priklad. Lehota na vybavenie je obligatorna, aspon to tak zo znenia zakona vyzera. Zakaznik nema rovnake prava?

---------- Příspěvek doplněn 03.12.2019 v 21:49 ----------

Preco sa tak krvilacne drzite vety, ktora hovori o rozhodnuti o osude reklamacie, ked za nou je veta ktora hovori o tom ze reklamacia trva 30 dni? Proste reklamacia trva 30 dni... co je natom k nepochopeniu?

---------- Příspěvek doplněn 03.12.2019 v 21:52 ----------

Původně odeslal vodička
To mi prave smysl vubec nedava :D Prodejce prece nemuze za to, ze to zbozi posila dodavateli, kterej to jedinej muze posoudit.
A moze zato zakaznik? Co ma on spolocne s dodavatelom, znalcom alebo bohvie s kym? Co?
04.12.2019 08:49
33
Nevím kolik jsi takových reklamací řešil, ale už opravdu píšeš jenom své dojmy/průjmy.
04.12.2019 10:27
34
pomerne dost :) .. ale samozrejme, mozu byt nejake rozdiely v praxi medzi SR a CR