Kódování layoutu ticketovacího systému
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Platební brány - ComGATE, GoPay, Pays, Twisto

  1. Ahoj,

    rád bych se zeptal na aktuální situaci platebních brán.
    Co využíváte, u jaké máte teď nejlepší cenu.

    Případně co říkáte na bránu Twisto, má ji někdo nasazenou?

    Díky za odpovědi.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tady je srovnání https://www.comgate.cz/cz/blog/srovnani-platebnich-bran celkem aktualizované.

    Twisto není běžná platební brána, zákazník si musí nejprve založit účet.

  4. Citace Původně odeslal lukaspulda Zobrazit příspěvek
    Tady je srovnání https://www.comgate.cz/cz/blog/srovnani-platebnich-bran celkem aktualizované.

    Twisto není běžná platební brána, zákazník si musí nejprve založit účet.
    To právě že nemusí mít založený žádný účet. Ověřil jsem si to přímo u twisto.

  5. Já jsem si teď dojednal Comgate. Mají jedny z nejnižších poplatků. Uvidíme jak to pošlape.

  6. Citace Původně odeslal lukaspulda Zobrazit příspěvek
    Tady je srovnání https://www.comgate.cz/cz/blog/srovnani-platebnich-bran celkem aktualizované.

    Twisto není běžná platební brána, zákazník si musí nejprve založit účet.
    zajímavé že zde uvádí aktivační poplatek 0,-Kč ale já platil 2500,-Kč
    je to sice už 2 roky

  7. My máme na SK problém s comgate - nejde zaplatit docela dost lidem - sice jednotky denně, ale i tak to je dost.
    Důvod dle nich, je platební karta, která není podporována.

    Maestro neni podporovano u BS, ale u CSOB ano. Vy pouzivate nemeckeho acquiera BS.
    Pokud chcete, preposlu tento ticket na customer service, kde zjisti moznosti presunu na CSOB.


    Aktivace comgate za 0Kč. Přechátzeli jsme z Gopay, kvuli ceně.

  8. Tak Comgate má od 3.12. docela brutální "výpadek"
    Provedení platby trvá i 20minut (90% plateb) Takže zákazník zaplatí třeba 2x.
    Zaplatí, vrátí se k nám do eshopu - brána ho k nám přesměruje a my mu řekneme - platba neproběhla, protože Comgate nedá našemu systému vědět, protože to nestihá. Takže zákazník volá, zda má zaplaceno nebo ne a já to nevím, protože to neví brána, nemá info od banky. Po cca 20 minutách se platba propíše jako zaplacena, ale zákazník mezitím třeba nákup vzdal a myslí si že když nebylo zaplaceno, tak objednávka není.

Hostujeme u Server powered by TELE3