Chci se s vámi podělit o tragicko - úsměvný zážitek s KB smartpay. Po pár letech používání přijimání karetních plateb přes KB, kdy vše bylo prakticky OK, se udála změna a KB převedla tyto aktivity na KB Smartpay. Po pár měsících po převodu pod KB Smartpay nám zablokovali online platební terminál, přesně 28. 10.2019 někdy mezi 9 - 10 hod. ráno. Po 3 pracovních dnech jsme se dozvěděli, že nám platební bránu zablokovali, ale důvod nám neuměli sdělit ... Po dalších tlacích, jsme se neoficiálně dozvěděli, že kvůli tomu, že nabízíme služby "cloud" a "storage" na našem hostingu a když služby na kterých naši zákazníci mohou ukádat data odstraníme, tak nám platební terminál obnoví - nevěřil jsem co slyším ... naše hostingová spol má tedy odstranit všechny naše služby s možností uložení dat (asi krom registrace domén) aby mohla mít možnost přijímat platby kartou? Stále jsem si myslel, že jsem ve snu a ten sen se za chvíli změní a já budu třeba na rajském ostrově - no, tak to sen nebyl :)
Dnes je to 11 dní a nemáme ani oficiální vyjádření KB smartpay o které jsme žádali jak písemně, tak po telefonu hned v úvodu, platební brána této spol je na našem webu logicky odstavená.
Toto se stalo a asi stále v tuto dobu děje cca 9 společnostem v ČR, snad vás tato trapná peripetie také nepotkala a pokud ano, napište mi.