Frontend developer externista
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Jak řešíte případy kdy zákazník kupuje na firmu, ale nechce uvádět svoje jméno?

  1. U nás v ExitShopu to nyní máme viz příloha. Dodací adresa kde je jméno a příjmení a potom kdo zaškrtne tak vyplní fakturační adresu. Klasika.
    No a já se teď dost zajímám o telefonickou podporu, poslouchám ty hovory a fascinuje mě, že je docela dost lidí, kteří nechtějí zadávat fakturační adresu, chtějí to jen doručit na firmu ale nechtějí uvádět svoje jméno.. neřeším proč, prostě to tak je a je to několik lidí za den. Pokud objednávají na eshopu sami, tak do kolonky jméno napíšou tu firmu a do kolonky pro příjmení jen s.r.o. aby tam něco bylo :)

    Samozřejmě se nechci smířit s tím, abychom to takto bastlili ale nenapadá mě jak to udělat... někdo nějaké nápady prosím? :)
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  sc_5.jpg Zobrazení: 79 Velikost:  29,8 KB  

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Víš proč to tam píší? Jelikož to potřebují doručit právě na adresu Mojefirma s.r.o., Město. Když tam bude Franta Vomáčka, Město tak na té adrese nikdo takový neexistuje.

    Vyřešil bych to zatržítkem "objednávám na firmu", které by přidalo kolonku názvu firmy a jméno+příjmení by bylo volitelné.

  4. Celkem je chápu, když někde se někde registruji nebo objednávám, taky nemám zájem někam psát svoje jméno. Ten účet nebo objednávka je na firmu, na faktuře žádné moje jméno nebude, nevím proč by ho po mě měl eshop chtít.

    Myslím že řešení je jednocuhé, checkbox jestli nakupuji na firmu a v případě, že ano, tak jméno a příjímení nebude povinná položka, ne?

    EDIT: byl jsem pomalý v odeslání koukám. :D

  5. Já se jim ani nedivím. Kolikrát se mi stalo, že jsem objednával na firmu a na faktuře bylo uvedeno i moje jméno a leckdy jen to + adresa firmy.
    Pak se musí řešit oprava faktury apod. Když objednávám na firmu, tak tam logicky žádné jméno nepíšu a psát nechci. Proč taky..

  6. Úplně základní problém je, že v dodací adrese nemáte nepovinnou položku "firma". Pokud si něco objednávám do kanceláře, tak ji tam prostě chci uvádět, i když se jedná o soukromou objednávku - na recepci vždy ví, kde je firma X, ale kde je pan Martin už fakt ne...

  7. připojuji se k ostatním, na řadě eshopů firmu uvádějí na špatném místě nebo vůbec, pak taková faktura prostě do účetnictví jít nemůže. Stejně tak dávat soukromé jméno na firemní fakturu také není vždy žádoucí.

    Za mě nejlepší řešení je nechat adresu vyplňovat ve stejném formátu jako je adresa na dopise, tj. první řádek, druhý řádek, město, psč. Víc nepotřebuješ vědět.

    U firemních objednávek je také dobré nechat jméno firmy nebo IČ/DIČ předvyplnit přes našeptávač.

  8. 1. zasielka idea na sukromnu osobu
    2. zasielka ide na firmu a faktura ide do uctovnictva(ico/dic)
    3. zasielka ide na firmu a faktura nejde do uctovnictva
    4. zasielka ide na firmu pre konkretnu osobu a nejde do uctovnictva - toto pouzivam najcastejsie, proste si necham poslat balik do prace kde som cely den a na sekretariate potom sekretarka nemusi riesit ze co to je a ci to ma prebrat(kedze sa nic neobjednavalo) a vie ze je to pre mna, pripadne ked tam nie som tak to preberie pre mna
    Naposledy upravil node : 08.11.2019 v 19:31

  9. Nikdy jsem na to nepřišel, já tam mám na puhy.cz checkbox zaškrtněte pokud chcete nakupovat na firmu a pak se zobrazí pole na název firmy a ič/dič a stejně to občas někdo nezaškrtne a píše ič do poznámky atd... to nemá podle mě řešení. Nebo nějaké vyzkoušené nápady?

  10. Citace Původně odeslal puhy.cz Zobrazit příspěvek
    Nikdy jsem na to nepřišel, já tam mám na puhy.cz checkbox zaškrtněte pokud chcete nakupovat na firmu a pak se zobrazí pole na název firmy a ič/dič a stejně to občas někdo nezaškrtne a píše ič do poznámky atd... to nemá podle mě řešení. Nebo nějaké vyzkoušené nápady?
    Tak samozrejme, "blb"* se najde vzdycky. Ale pokud chci, aby takovych bylo pod promile, tak si musim sednout, promyslet vsechny varianty (jak vypocitava node) a naprogramovat to tak, aby to vsechny ty varianty dobre pokryvalo.

    * Existuje pravidlo "nechtej po zakaznikovi/uzivateli, aby premyslel", z cehoz neprimo vyplyva, ze proste obcas zakaznik nepremysli (resp. on premysli, ale o uplne necem jinem, prip. zrovna posloucha manzelku). Bud k nemu tolerantni.

Hostujeme u Server powered by TELE3