Dobrý den, rozhodl jsem se rozprodat portfolio webů/domén a dovoluji si vám nabídnout několik z nich. Zde jsem vybral takové, které jsou ideální pro online marketing a budování odkazů v segmentu cestovního ruchu. Weby (některé na Wordrepssu, některé v čistém HTML) www.eamerika.cz www.eantalya.cz www.ebenatky.cz www.eberlin.cz www.ebratislava.cz www.ebritanie.cz www.edjerba.cz www.edublin.cz www.edubrovnik.cz www.eflorida.cz www.ehavaj.cz www.eindie.cz www.eirsko.cz www.ejihoafrickarepublika.cz www.ekalifornie.cz www.ekypr.cz www.elitva.cz www.eluhacovice.cz www.emoskva.cz www.enemecko.cz www.eperu.cz www.epolsko.cz www.eriodejaneiro.cz www.esingapur.cz www.esydney.cz www.etatry.cz www.etokio.cz Domény: ekanarskeostrovy.cz emonako.cz erusko.cz eukrajina.cz eusa.cz evarsava.cz Pokud máte jeden hlavní web na kterém prodáváte zájezdy, například dovolena.cz a na každém z výše uvedených miniwebů, z každé stránky, odkážete na některý za svých zájezdů, získáte cca 140 odkazů. Nemusím připomínat, že odkazy jsou pro vyhledávače pořád to nejhodnotnější. Pokud se zabýváte prodejem zpětných odkazů, samy si spočítejte, kolik jich můžete prodat, když z každé stránky (každý web má cca 5 stránek) odkážete z hledaných slovních spojení jako dovolená, last minute, cílová destinace, atd. Weby nejsou žádné rychlokvašky. Jejich průměrné stáří je 10 let, to je další hodnota do SEO skóre. Po celou dobu je zde originální obsah na dané téma. K ceně je potřeba připočítat DPH, jsem plátce. Výdělky si nechám pro sebe. Kolik a jak budou weby vydělávat záleží na novém majiteli. Návštěvnost neměřím.