Prodáme e-shop s velkým potenciálem, který jsme společně s mým kamarádem koupili jako projekt, do kterého se pustíme. Následně jsme došli k tomu, že v tuto chvíli na tento projekt nemáme dost času abychom ho rozvíjeli. Rádi bychom web předali do dobrých rukou, protože byl dělaný opravdu "s láskou". Důvod prodeje je tedy ten, že nechceme tak pěkný a vyladěný projekt rozvíjet "napůl". V době, kdy jsme web kupovali my, byl pozastaven prodej - je tedy potřeba všechno opět "nakopnout".
Momentálně objednávky chodí velmi nahodile (bez propagace a aktivit).

Vzhledem k tomu, že s prodejem spěcháme, tak je cena o dost nižší, než je hodnota skladových zásob! (Náklady na proběhlou reklamou a tvorbu webu nepočítám)

Cena je nižší než prodejní hodnota skladových zásob

Silné stránky:

- graficky pěkný a přehledný web s historií
- aktivní instagramový profil s velkým množství aktivních fanoušků
- velký záběr trhu (především ženy)
- marže na výrobcích minimálně 30 %
- možnost rozšířit o běžnou drogerii/kosmetiku
- v minulosti proběhla spolupráce s významnými osobnostmi českých sociálních sítí (Miss World, ...)

Statistiky:

- obrat 2017 - 298 tis. Kč
- návštěvnost 2017 - 21 tis. UN

- obrat 2018 - 84 tis. Kč
- návštěvnost 2018 - 11 tis. UN

Součástí prodeje:

- e-shop s graficky upravenou šablonou na Shoptet

- skladovou zásobu v pořizovací hodnotě v hodnotě více než 10 000 Kč

- vymazlený instagramový a facebokový profil s 2 400 fanoušky, složený z cílové skupiny (ženy 18-40 let)

- nálepky s logem a šablony děkovných dopisů

- obalový materiál

- kontakty na dodavatele

- domény www.budclean.cz a www.medvidekzruzi.cz

- podpůrnou microsite pro prodej mýdlových růží Isabelle Laurier www.isabelky.cz

- profily na sociálních sítích

- databáze e-mailových kontaktů

Klíčovým komunikačním prostředkem e-shopu je náš instagram.

Pro koho je e-shop ideální?

E-shop je ideální pro někoho, kdo chce budovat krásný a vyladěný e-shop s historií.

Vzhledem k tomu, že s prodejem spěcháme, tak je cena o dost nižší, než je hodnota skladových zásob! (Náklady na proběhlou reklamou a tvorbu webu nepočítám)

V případě dotazů se na mě obraťte do soukromé zprávy nebo na email VDMediaPrague@gmail.com

Přeji pěkný den!