logo
28.10.2019 05:40
1
Ahoj,

potřebovala bych poradit.

E-shop funguje od roku 2013. Návštěvnost byla denně 200 - 300 lidí, objednávky byly na denním pořádku. Bohužel poslední dva roky se potýkám se strašně velkým úbytkem návštěvníků a tím i nakupujících. Většinou je to 60 - 90 lidí. Vím, že návštěvnost není pro konverze to hlavní, ale takový nízký počet návštěv mě hodně znepokojuje.

Můžete mi prosím poradit kroky, které by to zase povznesly a aby bylo zase lépe?

Moc děkuji.
28.10.2019 06:11
2
Povedal by som že návštevnosť 300/den bol silný nadpriemer.
Mám dojem že aj 90/den organická návštevnosť je dosť a pravdepodobne vám bude ešte pozvoľne klesať.
Aj keby ste vrazili veľa práce a úsilia do SEO, veľa tým nezískate.
Poradiť vám neviem, len to porovnávam s mojimi štatistikami.
28.10.2019 06:47
3
Zvolil bych jednu z moznosti:

a) bych si vzal kristalovou kouli
b) zeptal se lidi, kteri netusi o jaky obchod jde
c) sel bych na to datove, prosel bych si jednotlive zdroje, kanaly a media navstevnosti a zjistil proc se to deje
28.10.2019 07:47
4
Původně odeslal Michal Kubíček
Zvolil bych jednu z moznosti:

a) bych si vzal kristalovou kouli
b) zeptal se lidi, kteri netusi o jaky obchod jde
c) sel bych na to datove, prosel bych si jednotlive zdroje, kanaly a media navstevnosti a zjistil proc se to deje
A přesně pro tyhle případy mi tady chybí tlačítko "Označit jako podnětný příspěvek" na mobilu..
Ale v nový verzi určitě bude! Až zas WT změní styl.

K tématu :
Dobrý den, zkuste si vybrat z nabídek zdejších SEO odborníků, kteří Vám web zanalizují a zjistí, kde je problém.
Očividně tomu sama moc nerozumíte, když se na to ptáte. Tak je v tomto případě nejlepší, obrátit se na odborníky.
Hezký den.
28.10.2019 08:40
5
Pravděpodobný problém bych viděl v tom, že obsah celosvětového internetu stále roste, každých pár roků se znásobí. Je to něco podobného jak z auty, pamatuji doby, kdy parkoviště byla prázdná a člověk krásně zaparkoval a cesty jakbysmet.
28.10.2019 08:48
6
Copak nad tímto vláknem se dá nějak konstruktivně diskutovat? To je jak kdybych řekl "mám modré auto, nevíte proč nejede?". Jak píše Michal, buď zkus tu křišťálovou kouli, nebo jdi na to z pohledu dat a hrabej se v nich. Ideálně tu druhou možnost a v zádech někoho, kdo ti s tím pomůže. Těch příčin může být milión.

Takže si vem k ruce někoho kdo ví co dělá (kdo už někdy něco takového dělal) a na web a data se spolu podívejte. To je jediné, co se dá odpovědět.
28.10.2019 13:51
7
Zkuste blogovat o svem produktu na webu. Samozrejme s optimalizaci SEO. TO by mohlo dlouhodobe navysit zase traffic.
28.10.2019 15:16
8
Původně odeslal Wladass
A přesně pro tyhle případy mi tady chybí tlačítko "Označit jako podnětný příspěvek" na mobilu..
Ale v nový verzi určitě bude! Až zas WT změní styl.

K tématu :
Dobrý den, zkuste si vybrat z nabídek zdejších SEO odborníků, kteří Vám web zanalizují a zjistí, kde je problém.
Očividně tomu sama moc nerozumíte, když se na to ptáte. Tak je v tomto případě nejlepší, obrátit se na odborníky.
Hezký den.
Otoč mobil na ležato. Pak se možná tlačítko s podnětným příspěvkem objeví.

Důkaz? Označ tak mou radu :)
28.10.2019 18:20
9
Rovnaky problem ma mnoho eshopov, aj tych gigantickych. Idealne je niekoho si na to najat. S danou navstevnostou bude vsak tazke zaplatit si naozajstneho odbornika. Musite sa rozhodnut ci chcete investovat, alebo nechat projekt zomriet a uvolnit miesto inym...
28.10.2019 19:04
10
Budeš muset investovat do reklamy a nebo najít nákej suprovej produkt.
Posíláš newslettery?
28.10.2019 19:24
11
Původně odeslal MarvinDela
Budeš muset investovat do reklamy a nebo najít nákej suprovej produkt.
Posíláš newslettery?
Newslettery neposílám. Je to obrovská chyba?
28.10.2019 21:23
12
Původně odeslal radkamal
Newslettery neposílám. Je to obrovská chyba?
Naprosto zásadní.
29.10.2019 08:45
13
Původně odeslal radkamal
Ahoj,

potřebovala bych poradit.

E-shop funguje od roku 2013. Návštěvnost byla denně 200 - 300 lidí, objednávky byly na denním pořádku. Bohužel poslední dva roky se potýkám se strašně velkým úbytkem návštěvníků a tím i nakupujících. Většinou je to 60 - 90 lidí. Vím, že návštěvnost není pro konverze to hlavní, ale takový nízký počet návštěv mě hodně znepokojuje.

Můžete mi prosím poradit kroky, které by to zase povznesly a aby bylo zase lépe?

Moc děkuji.
Těžko říci bez znalosti sortimentu, ale třeba zumba trička taky už takový trhák nejsou jak v prodejnosti tak v návštěvnost. Z našich statistik sníženou návštěvností se jenom odfiltrovali návštěvníci co stejně nekupovali a konverzní poměr a obraty nadále rostou. Newsletter asi taky není spásou, hodně zákazníků ho bezmyšlenkovitě odhlašuje a jsou i takoví, co zase nechodí vůbec na eshop a čekají co bude v newsletteru a pak se rozčilují, že jim něco uteklo, nemluvě o tom, že pokud otevřou newsletter po 14 dnech tak zboží dávno není.