logo
24.10.2019 21:38
1
Ahoj,

chci se zeptat, jak je to s reklamací zboží, ke kterému obchod dává dárek. Např. u Alzy: Koupíte drahý mobil a dostanete k němu sluchátka zdarma. Na objednávce a faktuře je pak uveden daný mobil a pod ním "+ ZDARMA Sluchátka ... 0 Kč". Po čase se s mobilem něco stane, reklamujete ho a oni reklamaci uznají (pošlou dobropis). Má teď člověk povinnost vrátit ty sluchátka? A pokud ano, tak co když je už nemá?

Díky předem za odpovědi.
24.10.2019 22:01
2
Reklamujes mobil, nebo sluchatka?
24.10.2019 22:04
3
Konkrétně sluchátka už není hygienické prodávat někomu jinému, takže v tomto případě určitě ne. Mohli by chtít příslušenství, které je nutné k funkci zařízení tzn. u notebooku třeba napájecí adaptér. Ale to už při reklamaci.
25.10.2019 00:58
4
vodička: mobil
25.10.2019 06:35
5
V případě reklamace, která je řešena vrácením peněz, si dárek můžeš ponechat.
V případě vracení zboží do 14 dnů musíš vrátit i dárek.
V případě, že je dárek na dokladu veden jako "zdarma", se na něho nemusí vztahovat záruka.

Původně odeslal kolousek
Konkrétně sluchátka už není hygienické prodávat někomu jinému, takže v tomto případě určitě ne. Mohli by chtít příslušenství, které je nutné k funkci zařízení tzn. u notebooku třeba napájecí adaptér. Ale to už při reklamaci.
Pokud je to dárek, tak se na něho i tak pohlíží. A je úplně jedno, co to je. Pokud dostanu k tiskárně zdarma USB kabel jako dárek, můžu si ho v případě reklamace tiskárny ponechat. Šmitec.
25.10.2019 15:25
6
Původně odeslal Martin Heralecký
vodička: mobil
Tak neřeš sluchátka.