Prodej eshopu vč. technologií na potisk textilu
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Reklamace zboží, ke kterému je dárek

  1. Ahoj,

    chci se zeptat, jak je to s reklamací zboží, ke kterému obchod dává dárek. Např. u Alzy: Koupíte drahý mobil a dostanete k němu sluchátka zdarma. Na objednávce a faktuře je pak uveden daný mobil a pod ním "+ ZDARMA Sluchátka ... 0 Kč". Po čase se s mobilem něco stane, reklamujete ho a oni reklamaci uznají (pošlou dobropis). Má teď člověk povinnost vrátit ty sluchátka? A pokud ano, tak co když je už nemá?

    Díky předem za odpovědi.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Reklamujes mobil, nebo sluchatka?

  4. Konkrétně sluchátka už není hygienické prodávat někomu jinému, takže v tomto případě určitě ne. Mohli by chtít příslušenství, které je nutné k funkci zařízení tzn. u notebooku třeba napájecí adaptér. Ale to už při reklamaci.

  5. vodička: mobil

  6. V případě reklamace, která je řešena vrácením peněz, si dárek můžeš ponechat.
    V případě vracení zboží do 14 dnů musíš vrátit i dárek.
    V případě, že je dárek na dokladu veden jako "zdarma", se na něho nemusí vztahovat záruka.

    Citace Původně odeslal kolousek Zobrazit příspěvek
    Konkrétně sluchátka už není hygienické prodávat někomu jinému, takže v tomto případě určitě ne. Mohli by chtít příslušenství, které je nutné k funkci zařízení tzn. u notebooku třeba napájecí adaptér. Ale to už při reklamaci.
    Pokud je to dárek, tak se na něho i tak pohlíží. A je úplně jedno, co to je. Pokud dostanu k tiskárně zdarma USB kabel jako dárek, můžu si ho v případě reklamace tiskárny ponechat. Šmitec.

  7. Citace Původně odeslal Martin Heralecký Zobrazit příspěvek
    vodička: mobil
    Tak neřeš sluchátka.

Hostujeme u Server powered by TELE3