Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 30

Trenovanie rozbehu do kopca - BA

  1. Neviete niekto kde v Bratislava sa da v klude trenovat rozbeh dokopca s autom? Ked som robil autoskolu tak sme to trenovali pri horskom parku na takom parkovisku ale to je uzavrete a neda sa tam uz ist a nejak ma nenapada kde inde by sa to dalo.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. klidně to můžeš zkoušet i na rovině, fyzikální zákony fungují spolehlivě jak do kopce tak z kopce i na rovině. Chce to vždy stát na brzdě, při zmáčknutí spojce, pomalu poustis spojku a když ucítíte že brzda klade odpor prostě ji pustíš, jen čím prudší kopec, tim je ten okamžik kdy pustit brzdu přesnější Plyn pridavas až když to máš mezi spojkou a brzdou vyreseny.Kdyz se toto naučíš rozjedes se do kopce i s Tatrovkou. Uc se to klidně na rovině.

  4. u starsiho auta brzda odpor neklade :D Pokud jsi zacatecnik, tak sleduj otackomer .. Kdyz se zacnou zvedat otacky, preslapni z brzdy na plyn a pomalu pridavej + soucasne poustej spojku.

  5. diky, viem ako na to. pytal som sa na lokalitu kde to trenovat, nie co trenovat :)

  6. já ti nevím, ale kolik to máš kilometrů z Blavy do Karpat tak 10 nebo 15 do Pezinku. Tam se přece nějaké opuštěná cesta jistě najde:)

  7. Jde vidět, že je to programátor, jde na to vědecky, příští dotaz bude, kde je les, aby věděl kam se má jit vysrat

  8. Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    Jde vidět, že je to programátor, jde na to vědecky, příští dotaz bude, kde je les, aby věděl kam se má jit vysrat
    kamo stotisicbodovzatentokomentar :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  9. Kup si auto s automatem

  10. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Kup si auto s automatem

    presne, posedlost manualem v eu je silena

  11. Citace Původně odeslal Re4DeR Zobrazit příspěvek
    presne, posedlost manualem v eu je silena
    Se není čemu divít, před nějakým rokem jsem teprve dělal autoškolu (nikdy jsem auto nepotřeboval) a hned jsem kupoval dvě ojetá auta, ideálně jsem hledal automaty a když jsem to někde řekl, každý druhý člověk na vás kouká jako na idiota. "Ježiši, to jako neumíš řídit, že chceš automat"? ...

  12. automat je fajn do mest, ale manualy jsou prakticky bezporuchovy a jediny co, tak jednou za par let vymenis spojku za par tisic... takze krome toho ze jsou levnejsi na porizeni tak i na udrzbu a spolehlivost. Navic vetsinu lidi rizeni s manualem proste tak nejak bavi vic. Me jako nevadi jezdit s automatem, ale taky je mi pocitove prijemnejsi manual, proste se citim vic ve spojeni s tim strojem. Ale tak jasne, po praglu je poposkakovani s manualem trochu pruda, prazaky chapu...

  13. jo no, idiot vedle idiota
    Naposledy upravil Re4DeR : 24.10.2019 v 09:39

  14. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    prazaky chapu...
    I já jako brňák to dokážu dost ocenit, celkově si myslím, že bych to ocenil úplně v každém i menším městě, kde jsou třeba semafory, křižovatky, atp.

    Automat by byl asi fakt zbytečný když pojedu vesnice - dálnice - vesnice. Ale jakékoliv menší město už dneska znamená nějaké ty křizovatky, semafory, nebo maličkou kolonu a všude bych chtěl automat :)

  15. Citace Původně odeslal Re4DeR Zobrazit příspěvek
    jo no, idiot vedel idiota
    Nenazýval bych tu lidi s preferencí manuálu idioty. Manuál má své výhody nižší náklady, spotřeba, víc citlivější řízení... (třeba u lesáků se dřevem je v lese manuál nutnost) přesto jednou budeme koukat na manuál jako něco prehistorického. Automat je pohodlnější, další auto chci s ním, ale upřímně to zase není pro mě tak zásadní věc.

  16. Ariwenie: Nevim, to bude spis tim, ze ho proste preferujes obecne... Ona to je pruda jen v kolonach kdyz popojizdis, rozjizdeni na semaforech atd. je uplne v pohode, tam je to prave spis vetsi zabava nez s automatem :) Ale popojizdeni v kolonach je zlo, jednicka je pomala, dvojka moc rychla, furt zarazovat, vyrazovat kazdy dva metry... To je ale jedinej duvod, jinak je to fakt uplne v pohode :) takze brno, praha... chapu, ale treba uz cesky budejovice, tam jsem tenhle problem vicemene nezazil :) Tam vyhoda manualu spis prevazuje. Teda pro me, kterej ma manual radsi... Ale to je jedno, stejne jste tu uplne mimo - clovek se pta kde se naucit rozjezdy do kopce a vy mu na to reknete at si koupi automat :D klasickej webtrh

  17. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Navic vetsinu lidi rizeni s manualem proste tak nejak bavi vic
    zdroj? ta vetsina lidi s manualem stejne neumi takze to nedava smysl. misto aby se venovali rizeni a davali pozor co se deje tak kvedlaj s packou vedle a jsou v prdeli.



    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    proste se citim vic ve spojeni s tim strojem
    a po vecerech mu lestis vyfuk? hroznej kec tohle.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 09:33 ----------

    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    třeba u lesáků se dřevem je v lese manuál nutnost

    dik za normalni argument, ale mozna uz to taky neplati - viz treba https://www.forestmeri.cz/alstor-810 - variator

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 09:40 ----------

    Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Nenazýval bych tu lidi s preferencí manuálu idioty.

    to nedelam. nazyvam tak lidi co rikaj "Ježiši, to jako neumíš řídit, že chceš automat"?

  18. Chápu argument ceny/spolehlivosti/oprav... Budiž. Ale jinak je typický vyznavač manuálu "závodník" co v normálním autě s automatem nikdy v životě neseděl.

  19. presne to si myslim taky

  20. Citace Původně odeslal CorteZz Zobrazit příspěvek
    u starsiho auta brzda odpor neklade :D Pokud jsi zacatecnik, tak sleduj otackomer .. Kdyz se zacnou zvedat otacky, preslapni z brzdy na plyn a pomalu pridavej + soucasne poustej spojku.
    no princip by byl v pohode, ale kdyz se chci ucit = zatim vim a umim prd, tak bych po tvoji rade hodne dlouho premejslel, jak se muzou zvedat otacky, kdyz stojim na brzde :) takze pokud ten otackomer ma, tak kdyz pousti spojku, tak otacky poklesnou, to je ten bod, kdy uz je spojka v zaberu a lze pustit brzdu a preslapnout na plyn ...

  21. Patu mas na brzde a spickou pridavas plyn.... Leva noha na spojce :) Je to jen o cviku. Ale manual bych uz nechtel. Automat je pro me to vubec nejlepsi v aute :) Mas spoooouuusty casu na jine veci :)

  22. Citace Původně odeslal Re4DeR Zobrazit příspěvek
    presne, posedlost manualem v eu je silena
    Manualni prevodovka je nejlepsi pro porozumneni jak to auto funguje (motor, otacky apod). Slepice s automatem je proste slepice s automatem.

    @node, vetsina novejsich aut uz ma asistenta rozjezdu do kopce, kdy po sundani nohy z brzdoveho pedalu to auto je jeste zabrzdene 2-3 sekundy (nedo dokud nepridas plyn), takze tam trenink v podstate neni treba.

  23. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Patu mas na brzde a spickou pridavas plyn.... Leva noha na spojce :) Je to jen o cviku. Ale manual bych uz nechtel. Automat je pro me to vubec nejlepsi v aute :) Mas spoooouuusty casu na jine veci :)
    Zajimave, mam jinou techniku, min na krouceni nohou, proste jen stojis na brzde, pomalu (po nacviceni uz rychle) pustis spojku na misto kde zacne zabirat a v ten moment poustis brzdu a mackas plyn a dal poustis spojku, po nacviceni necouvnes ani o milimetr a nemusis kroutit nohama pres dva pedaly. I kdyz to vsechno s temi moderimi asistenci zacina postradat smysl, ale on taky nezafunguje vzdycky, tak je asi dobry to umet...

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 11:01 ----------

    Citace Původně odeslal Re4DeR Zobrazit příspěvek
    a po vecerech mu lestis vyfuk? hroznej kec tohle.
    Mel by ses trochu uklidnit, to ze pro tebe auto nic neznamena, je tvoje vec. Pro me je to uzasnej kus techniky, kterej obdivuju (došel jsem tak daleko ze jako programator jsem pres rok delal automechaika, abych se naucil vsehco do detailu) a i kdyz obdivuju i automat jako uzasnej kus techniky, manualy maji proste neco do sebe co do feelingu. Umim se z toho proste radovat. Ze tomu nerozumis a nemas to tak, rozhodne neznamena, ze mas nejaky pravo po me takhle vyjet... Dospej trochu.

  24. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Zajimave, mam jinou techniku, min na krouceni nohou, proste jen stojis na brzde, pomalu (po nacviceni uz rychle) pustis spojku na misto kde zacne zabirat a v ten moment poustis brzdu a mackas plyn a dal poustis spojku, po nacviceni necouvnes ani o milimetr a nemusis kroutit nohama pres dva pedaly. I kdyz to vsechno s temi moderimi asistenci zacina postradat smysl, ale on taky nezafunguje vzdycky, tak je asi dobry to umet...

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 11:01 ----------

    Pred lety jsem jezdil rally, a to jak jsem to napsal je nejspolehlivejsi. Noha z toho neboli a neupadne. Kdyz casto stridas auta, tak to co jsi popsal je tezsi, protoze kazda spojka zabira jinak vysoko. Pokud ale jezdis stejnym autem, tak to funguje oboji stejne :)

  25. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    (došel jsem tak daleko ze jako programator jsem pres rok delal automechaika, abych se naucil vsehco do detailu) a i kdyz obdivuju i automat jako uzasnej kus techniky, manualy maji proste neco do sebe co do feelingu.

    Na praci jako automechanik nepotrebujes vyucni list?

  26. Citace Původně odeslal Re4DeR Zobrazit příspěvek
    zdroj? ta vetsina lidi s manualem stejne neumi takze to nedava smysl. misto aby se venovali rizeni a davali pozor co se deje tak kvedlaj s packou vedle a jsou v prdeli. ?
    Pohyboval sem se kolem aut hodne. Lidi automaty vyzkousi a pak si stejne koupi manual :) Prostě to mají rádi. Bezpečnost jev obou případech stejná, řazení děláš po chvili jezdeni naprosto automaticky, nad níčim u toho nepřemýšlíš, přesto je pocit z toho prostě jinej... Proč máš takovou potřebu tlačit jim něco, co nechtějí? Když ty to máš nějak tak to tak musí mít všichni? Nepřijde ti to tak trochu kratkozraký? Jestli te vyburcovalo to ze nekteri jini omezenci tobe zase talci manual, tak si uvedom, ze jsou proste jen omezeni...

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 11:11 ----------

    Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Na praci jako automechanik nepotrebujes vyucni list?
    Ne, pokud za tebe odpovídá někdo, kdo ho má, tak s tím není problém.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 11:15 ----------

    Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Pred lety jsem jezdil rally, a to jak jsem to napsal je nejspolehlivejsi. Noha z toho neboli a neupadne. Kdyz casto stridas auta, tak to co jsi popsal je tezsi, protoze kazda spojka zabira jinak vysoko. Pokud ale jezdis stejnym autem, tak to funguje oboji stejne :)
    Jo rally, tak to chapu. Me dela docela problem tu nohu vytocit, musim uplne na doraz, coz je mi uz dost neprijemny. Nevim, neprijde mi to co delam nespolehlivy, ale je fakt ze ja mam doecla nauceny to citeni pro to kde spojka zabira a jsem schopnej teda i v jinym aute to rychle trefit, ale kazdej to asi bude mit jinak, to je jasny.
    Naposledy upravil Aleš Jiříček : 24.10.2019 v 12:29

  27. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Pred lety jsem jezdil rally, a to jak jsem to napsal je nejspolehlivejsi. Noha z toho neboli a neupadne. Kdyz casto stridas auta, tak to co jsi popsal je tezsi, protoze kazda spojka zabira jinak vysoko. Pokud ale jezdis stejnym autem, tak to funguje oboji stejne :)
    Ale tak úplně nejjistější pro rozjezd a ničení spojky je na ruční brzdu:)

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 14:34 ----------

    Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Na praci jako automechanik nepotrebujes vyucni list?
    Myslím, že dnes pro práci už nepotřebuješ nic, akorát, když žádáš o živnostenský list, tak chtějí po tobě doložit kvalifikaci. Takže ten automechanik pod dohledem proč ne.

  28. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Myslím, že dnes pro práci už nepotřebuješ nic, akorát, když žádáš o živnostenský list, tak chtějí po tobě doložit kvalifikaci. Takže ten automechanik pod dohledem proč ne.
    No laďo, ja ti nevim. vymenit olej a dolejt nemrznouci smes asi ok, stejne jako jednoduse,tam kde to jde, vymenit zarovky, nebo sterace, vyluxovat, nalestit auto OK. Ale co treba menit silentbloky, cepy, prevodovku, rozebrat manual/automat, motor, brzdy - to bych si od nejakeho nezkuseneho lajdaka fakt nezkousel :)

  29. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    No laďo, ja ti nevim. vymenit olej a dolejt nemrznouci smes asi ok, stejne jako jednoduse,tam kde to jde, vymenit zarovky, nebo sterace, vyluxovat, nalestit auto OK. Ale co treba menit silentbloky, cepy, prevodovku, rozebrat manual/automat, motor, brzdy - to bych si od nejakeho nezkuseneho lajdaka fakt nezkousel :)
    Ptal jsi se na výuční list a ne na zkušenosti. Shodou okolností jsem štastný absolvent automobilové průmyslovky a komerční zakázky se běžně dělaly na dílnách i v tom rozsahu co píšeš no a někdy to mistr zkontrolovat někdy ne. A to jsme tam měli experty, co když jim řekli seřid ventily, tak přišel za půl hodiny, že ten klíč mu nejde na ventilek nasadit. Navíc což jsem dodnes nepochopil, proč máme v prváku praxi na autoservisu, když o autech jsme se první dva roky vůbec neučili.
    Nevím proč myslíš, že Aleš by mohl být nějaký nezkušený lajdák, záleží na chuti učit se. Na druhou stranu borec v Ostravě co wapkou vystříkal chladič tak, že ho zničil argumentoval tím, že jim to ve škole nikdo neřekl, že se nemá stříkat plným tlakem přímo na chladič.

  30. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Ze tomu nerozumis a nemas to tak, rozhodne neznamena, ze mas nejaky pravo po me takhle vyjet... Dospej trochu.
    prave ze to tak mam.

    dospet zkusim, dik za radu.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 15:36 ----------

    Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    No laďo, ja ti nevim. vymenit olej a dolejt nemrznouci smes asi ok, stejne jako jednoduse,tam kde to jde, vymenit zarovky, nebo sterace, vyluxovat, nalestit auto OK. Ale co treba menit silentbloky, cepy, prevodovku, rozebrat manual/automat, motor, brzdy - to bych si od nejakeho nezkuseneho lajdaka fakt nezkousel :)
    blby je ze dneska sehnat servis je peklo. v polovine z nich jsou jen lajdaci a bohuzel mam pocit ze se to horsi a horsi.

    ---------- Příspěvek doplněn 24.10.2019 v 15:40 ----------

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Pohyboval sem se kolem aut hodne.
    taky taky

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Lidi automaty vyzkousi a pak si stejne koupi manual :) Prostě to mají rádi.
    nebo nemaj prachy, nebo se bojej ze automat je drazsi. zijem v zemi kde nejzboznovanejsi motor je 1.9 tdi.

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Bezpečnost jev obou případech stejná, řazení děláš po chvili jezdeni naprosto automaticky, nad níčim u toho nepřemýšlíš,
    nesouhlasim.

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Proč máš takovou potřebu tlačit jim něco, co nechtějí? Když ty to máš nějak tak to tak musí mít všichni? Nepřijde ti to tak trochu kratkozraký?
    kde komu neco tlacim? rikam ti at si koupis automat? vsak si klidne kvedlej me je to jedno.

    Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Jestli te vyburcovalo to ze nekteri jini omezenci tobe zase talci manual, tak si uvedom, ze jsou proste jen omezeni...
    me nikdo nic netlaci ale ano, uvedomim

  31. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    No laďo, ja ti nevim. vymenit olej a dolejt nemrznouci smes asi ok, stejne jako jednoduse,tam kde to jde, vymenit zarovky, nebo sterace, vyluxovat, nalestit auto OK. Ale co treba menit silentbloky, cepy, prevodovku, rozebrat manual/automat, motor, brzdy - to bych si od nejakeho nezkuseneho lajdaka fakt nezkousel :)
    Po moji zkusenosti ti muzu rict, ze kdyz vazne chces, tak do toho jde proniknout strasne rychle... prvni mesic jsem drzel cajky a poslouchal, druhej mesic sem delal pod dohledem a treti mesic uz vicemene samostatne, samozrejme s dotazy kdykoliv sem delal neco co jsem predtmi jeste nedelal.
    Netroufl bych si ani po tom roce a kus na motor nebo prevodovku, diferencial, protoze jsem za tu dobu nemel moznost naucit se co svehcno je kde treba seridit a dodrzet, takze bych urcite neco opomnel. Ale cokoliv jinyho neni problem. Je to dost o tom nad tou praci fakt premyslet. Coz je bohuzel v tomhle oboru problem, ale kdokoliv se zajmem to muze zvladnou relativne rychle.

    Ja teda cely zivot kazdy den venuju nejakou tu hodinu studiu, vetsinou veci co jsou pro me v ten cas aktualni, takze jsem k tomu denne studoval i teorii po vecerech a hokusy pokusy delal na vlastnim aute :)
    Naposledy upravil Aleš Jiříček : 24.10.2019 v 16:51

Hostujeme u Server powered by TELE3