logo
20.10.2019 02:08
1
Zdravím,

Když jsem dnes chtěl ladit reklamy na skliku všiml jsem si, že výsledky vyhledávání se zobrazují jinak než obvykle s tím, že klasické sklik odkazy označené jako reklama se nezobrazují. Všiml jsem si, že se nezobrazují na všechna klíčová slova. Došlo k nějaké změně tj. sklik ztrácí smysl vést kampaně? Níže příklad na slovo "hračky"

Co se právě děje na Webtrhu?

21.10.2019 11:51
2
1. Sklik klasicke search kampane uz nemaji smysl pomerne dlouhou dobu (v ecommerce segmentu, sluzby jsou jina vec)

2. zkusil bych parkrat F5, ja to treba vidim normalne
22.10.2019 00:10
3
Původně odeslal OndrejDyrka
1. Sklik klasicke search kampane uz nemaji smysl pomerne dlouhou dobu (v ecommerce segmentu, sluzby jsou jina vec)

2. zkusil bych parkrat F5, ja to treba vidim normalne
Ano, už to vidím, asi nějaký chvilkový výpadek.

A do jakých služeb má smysl pro podporu prodeje eshopu dnes investovat? Nám Sklik pořád funguje, není to sice žádný zázrak, ale konverze se vyplatí.
22.10.2019 08:38
4
- Google Nákupy,
- zbožáky Heureka/Zboží (nízké PNO, obvykle i relativně nízké objemy)
- produktové inzeráty v Skliku,
- obsahové kampaně Ads/Sklik + Facebook
- při větší návštěvnosti remarketingové nástroje typu Criteo nebo Adform + samozřejmě remarketingy v Ads/Skliku/FB
- klasické search kampaně

Řazeno od nejdůležitějších.