Vyladění Wordpressu (rychlost, bezpečnost, SEO) + vánoční bonus
Zobrazují se odpovědi 1 až 17 z 17

Pozdrav při zvedání telefonu

  1. Zdravím,

    jak se představujete při volání, kdy nepoužíváte k představení svojí pozici nebo společnost?

    Sám používám "(Jméno) (Příjmení), dobrý den."

    Jak se představujete když voláte vy a jak když někdo volá vám? (při formálních hovorech)
    Jaký pozdrav je podle vás nejvhodnější a profesionální?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Je to úplně jedno, vždy jde jen o kvalitu služeb které nabízíš. Pokud nabízíš dobré služby, tak můžeš zdravit klidně ve svahilštině a stejně zakázku/zákazníka získáš. Pokud nabízíš odpad ano, musíš se soustředit na tyhle věci, abys zapůsobil alespoň na oko. S tím ti nemůžu poradit, nemám zkušenosti.

    Když mi někdo volá říkám asi ''(Příjmení), prosím?''. Vůbec nad tím nepřemýšlím je to opravdu totální nonsense si tuhle otázku dávat do hlavy. Lidi by měli svou energii směřovat do služeb/produktů, které dělají a neřešit nesmysly :)

  4. Hola, hola, tam vodička.

  5. Halo, halo, já tady, kdo tam?

  6. Když mi někdo volá, tak se samozřejmě nepředstavuju nikdy (tedy se omezuju na pouhé "Prosím..."). Buď ten na druhém konci ví komu volá, tedy moje jméno zná a jen se ujistí že jsem to já, což potvrdím, případně se už známe natolik, že to není vůbec potřeba. Všechno co nepatří do jedné ze dvou možností výše je pro mě nevyžádaný hovor, kde je jim po mém jméně lejno a to je ani nenechám domluvit, rovnou pokládám s tím, že nemám zájem.

  7. jen prosím.... z důvodu věčných neodolatelných nabídek po telefonu, neříkám příjmení. Pokud nechci s dotyčným mluvit, řeknu že je to omyl.

  8. "odkial mate toto cislo?" 😄

    ale seriozne, ja len volam, cudzie cisla nezdvyham...a niekedy aj tie zname 😝

    preferujem email - mam cas si rozmysliet co chcem komunikovat, nie som tlaceny do rozhodnuti ktore si nemam cas premysliet, nemusim vobec reagovat, nemusim riesit ci je poludnie alebo dve rano a td.

  9. Nezvedám cizí čísla.

  10. V tomhle souhlasím s Node, mám to dost podobně. Občas mě fascinují názory starších generací typu ''ty programátoři/designéři se bojí komunikovat'' nebo ''po telefonu to mám vyřešené za 1 minutu''.

    Lidé, kteří mi volají s dotazem na cokoliv ve většině případech stejně odkáži na komunikaci přes mail. Volám pouze v rámci projektů, které je potřeba diskutovat ve více lidech.

    Důvody:

    1) Máš větší čas na to pochopit co dotyčný chce a rozmyslet si svou odpověď. Nemůžeš udělat chybu v unáhlené kalkulaci ceny nebo něčem podobném.
    2) Většina z nás řeší více projektů a nesnáším řešit jiný projekt při rozdělané práci, když mi zrovna někdo zavolá. Odpovím jak to bude vhodné přes mail vždy do 24h.
    3) „co je psáno, je dáno“ to co si domluvíte přes mail je jasné, archivované a kdykoliv dohledatelné na obhajobu případných sporů. Přes hovor se většina lidí snaží manipulovat a svým projevem tlačí druhého do určité situace/odpovědi. Stejně, když mi někdo volá a popisuje zadání projektu, tak si to musím přepsat, abych si pamatoval co dotyčný chtěl, takže to celé postrádá smysl (1 krok zbytečně navíc).
    4) Většina hovorů jsou nezajímavé zakázky/nabídky na které se ani nevyplatí reagovat. Promarněný čas, email zle ignorovat (hovor také, ale na to musí mít dotyčný žaludek).
    5) V případě soudního sporu lze emailová korespondence použít. Hovor si asi jen tak někdo nenahrává a i když jo, musí o tom druhou stranu informovat jinak je to proti zákonné.

    Hovor je super, když si zaměstnaný u někoho na dlouhodobém projektu. Urgentní situace jsou a ano zde hovor poslouží mnohem lépe než mail.

    Ale musím říci, že se to poslední roky dost zlepšilo. Mám na sebe všude mail i číslo a 99% klientů volí mail.

  11. Mám to rozdělené.

    U firemního čísla:
    Při příchozím a odchozím hovoru: "{příjmení}, {projekt}"

    U soukromého na neznámá čísla:
    Příchozí: "{příjmení}, prosím"
    Odchozí: "Dobrý den {příjmení}, {důvod telefonátu}"

    U soukromého u nejlepšího kamaráda:
    Příchozí: "Dobrý den, tady krematorium Pelhřimov"
    Odchozí: "Čau, ty stará káro"
    Naposledy upravil Whispere : 19.10.2019 v 15:40

  12. Vždy pozdrav a jméno. Jinak se mnou je to tak - garantuji profesionální, slušné jednání a maximální snahu vše věcně vyřešit ve prospěch zákazníků. Očekávám jediné - slušné jednání i na druhé straně. Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu. I zákazníci padají do ignore listu za zbytečné vulgární chování, díky tomu moc neslušných zákazníků nemáme. To neznamená, že se jejich záležitosti neřeší, pouze jim zbývá emailová komunikace s odpovědí do 24hod. Telefon je super, ale ne každý člověk se umí chovat a ne každý si ho zaslouží.

  13. Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.

    A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...

  14. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.

    A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...
    Jo a nebo takhle nějak:

    Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"

    Vy: 30s mlčíte

    Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...

    Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...

    :-)

  15. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu.
    To byla nadsázka, trochu humoru neuškodí. Upravil jsem ten příspěvek, aby to bylo jasnější :)
    Jak už tu někdo řekl - když máte kvalitní produkt, tak tohle nemusíte řešit. Navíc lidé stejně zapomínají jména a na konci hovoru neví s kým mluvili. A je absolutně jedno, zda řeknete "Dobrý den {jméno}" nebo "Dobrý den {jméno a příjmení}"...

  16. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Jo a nebo takhle nějak:
    Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"
    Vy: 30s mlčíte
    Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...
    Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...
    :-)
    hehe, no mne do telefonu jeste nikdo takto nerval :/

  17. Halooo, tady profesor Ikebara

  18. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    To byla nadsázka, trochu humoru neuškodí. Upravil jsem ten příspěvek, aby to bylo jasnější :)
    Jak už tu někdo řekl - když máte kvalitní produkt, tak tohle nemusíte řešit. Navíc lidé stejně zapomínají jména a na konci hovoru neví s kým mluvili. A je absolutně jedno, zda řeknete "Dobrý den {jméno}" nebo "Dobrý den {jméno a příjmení}"...
    To byste koukal, jaké "kvalitní produkty" u nás často vyzvedávají balíky. Ono teď při nezaměstnanosti 1,5% to je samý "kvalitní produkt".

Hostujeme u Server powered by TELE3