logo
19.10.2019 11:33
1
Zdravím,

jak se představujete při volání, kdy nepoužíváte k představení svojí pozici nebo společnost?

Sám používám "(Jméno) (Příjmení), dobrý den."

Jak se představujete když voláte vy a jak když někdo volá vám? (při formálních hovorech)
Jaký pozdrav je podle vás nejvhodnější a profesionální?

Co se právě děje na Webtrhu?

19.10.2019 13:18
2
Hola, hola, tam vodička.
19.10.2019 13:24
3
Halo, halo, já tady, kdo tam?
19.10.2019 13:37
4
Když mi někdo volá, tak se samozřejmě nepředstavuju nikdy (tedy se omezuju na pouhé "Prosím..."). Buď ten na druhém konci ví komu volá, tedy moje jméno zná a jen se ujistí že jsem to já, což potvrdím, případně se už známe natolik, že to není vůbec potřeba. Všechno co nepatří do jedné ze dvou možností výše je pro mě nevyžádaný hovor, kde je jim po mém jméně lejno a to je ani nenechám domluvit, rovnou pokládám s tím, že nemám zájem.
19.10.2019 13:38
5
jen prosím.... z důvodu věčných neodolatelných nabídek po telefonu, neříkám příjmení. Pokud nechci s dotyčným mluvit, řeknu že je to omyl.
19.10.2019 13:39
6
"odkial mate toto cislo?" 😄

ale seriozne, ja len volam, cudzie cisla nezdvyham...a niekedy aj tie zname 😝

preferujem email - mam cas si rozmysliet co chcem komunikovat, nie som tlaceny do rozhodnuti ktore si nemam cas premysliet, nemusim vobec reagovat, nemusim riesit ci je poludnie alebo dve rano a td.
19.10.2019 13:50
7
Nezvedám cizí čísla.
19.10.2019 14:28
8
Mám to rozdělené.

U firemního čísla:
Při příchozím a odchozím hovoru: "{příjmení}, {projekt}"

U soukromého na neznámá čísla:
Příchozí: "{příjmení}, prosím"
Odchozí: "Dobrý den {příjmení}, {důvod telefonátu}"

U soukromého u nejlepšího kamaráda:
Příchozí: "Dobrý den, tady krematorium Pelhřimov"
Odchozí: "Čau, ty stará káro"
19.10.2019 14:40
9
Vždy pozdrav a jméno. Jinak se mnou je to tak - garantuji profesionální, slušné jednání a maximální snahu vše věcně vyřešit ve prospěch zákazníků. Očekávám jediné - slušné jednání i na druhé straně. Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu. I zákazníci padají do ignore listu za zbytečné vulgární chování, díky tomu moc neslušných zákazníků nemáme. To neznamená, že se jejich záležitosti neřeší, pouze jim zbývá emailová komunikace s odpovědí do 24hod. Telefon je super, ale ne každý člověk se umí chovat a ne každý si ho zaslouží.
19.10.2019 15:17
10
Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.

A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...
19.10.2019 15:26
11
Původně odeslal Oleg
Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.

A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...
Jo a nebo takhle nějak:

Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"

Vy: 30s mlčíte

Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...

Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...

:-)
19.10.2019 15:40
12
Původně odeslal beraniste
Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu.
To byla nadsázka, trochu humoru neuškodí. Upravil jsem ten příspěvek, aby to bylo jasnější :)
Jak už tu někdo řekl - když máte kvalitní produkt, tak tohle nemusíte řešit. Navíc lidé stejně zapomínají jména a na konci hovoru neví s kým mluvili. A je absolutně jedno, zda řeknete "Dobrý den {jméno}" nebo "Dobrý den {jméno a příjmení}"...
19.10.2019 15:44
13
Původně odeslal beraniste
Jo a nebo takhle nějak:
Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"
Vy: 30s mlčíte
Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...
Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...
:-)
hehe, no mne do telefonu jeste nikdo takto nerval :/
19.10.2019 17:18
14
Halooo, tady profesor Ikebara
19.10.2019 17:58
15
Původně odeslal Whispere
To byla nadsázka, trochu humoru neuškodí. Upravil jsem ten příspěvek, aby to bylo jasnější :)
Jak už tu někdo řekl - když máte kvalitní produkt, tak tohle nemusíte řešit. Navíc lidé stejně zapomínají jména a na konci hovoru neví s kým mluvili. A je absolutně jedno, zda řeknete "Dobrý den {jméno}" nebo "Dobrý den {jméno a příjmení}"...
To byste koukal, jaké "kvalitní produkty" u nás často vyzvedávají balíky. Ono teď při nezaměstnanosti 1,5% to je samý "kvalitní produkt".