Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

Ako nastavit kampan v Google AD Managerovi (publisher)?

  1. Ahojte,
    potreboval by som poradit ohladne nastavenia kampane v Google Ad Managerovi. Jedna sa o priamu kampan (som publisher, u ktoreho si objednali reklamu). Potreboval by som nejaký návod, ktorý by bol vysvetlený trošku detailnejšie. Doteraz som vyuzival vlastny system, ale mam takuto poziadavku.
    Vdaka za pomoc

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Asi bude dobré se kouknout do helpky Google Ad Manageru (DFP), je to dost klikačka a nastavování.

    Zjednodušeně:
    - vytvoří se sloty pro reklamy (viz inventář) a umístí se do stránek, kde se má reklama zobrazovat
    - vytvoří se reklamní kampaň vč. zanesení inzerenta (viz položka objednávka)
    - nastaví se reklamní kampani parametry - období nebo počet zobrazení, typ reklam, způsob zobrazování, … (viz řádkové položky)
    - ke každé kampani se definuje X kreativ, doporučuji HTML kreativy
    - provede se prognóza - dobré např. při požadovaném počtu zobrazení (CPV) zda je možné počty zobrazení v určitém období realizovat
    - aktivuje se reklamní kampaň a za pár minut to běží.

    Reklamních kampaní (objednávek) se dá nastavit pro každého klienta několik.
    Stejně tak každá reklamní kampaň může mít X kreativ (ty pak rotují - závislé na nastavení kampaně).
    Pokud jde o jednoho inzerenta, který si koupil 100% prostoru, pak je dobré definovat reklamní sestavu jako "sponzoring".
    V případě, že klient nemá objednáno 100% prostoru, pak se u reklamní kampaně omezí % využití, zbývající prostor se dá využít pro klasické Google reklamy.

    Snad to trochu pomůže v orientaci.

Hostujeme u Server powered by TELE3