logo
17.10.2019 17:14
1
Ahojte,
potreboval by som poradit ohladne nastavenia kampane v Google Ad Managerovi. Jedna sa o priamu kampan (som publisher, u ktoreho si objednali reklamu). Potreboval by som nejaký návod, ktorý by bol vysvetlený trošku detailnejšie. Doteraz som vyuzival vlastny system, ale mam takuto poziadavku.
Vdaka za pomoc
17.10.2019 21:40
2
Asi bude dobré se kouknout do helpky Google Ad Manageru (DFP), je to dost klikačka a nastavování.

Zjednodušeně:
- vytvoří se sloty pro reklamy (viz inventář) a umístí se do stránek, kde se má reklama zobrazovat
- vytvoří se reklamní kampaň vč. zanesení inzerenta (viz položka objednávka)
- nastaví se reklamní kampani parametry - období nebo počet zobrazení, typ reklam, způsob zobrazování, … (viz řádkové položky)
- ke každé kampani se definuje X kreativ, doporučuji HTML kreativy
- provede se prognóza - dobré např. při požadovaném počtu zobrazení (CPV) zda je možné počty zobrazení v určitém období realizovat
- aktivuje se reklamní kampaň a za pár minut to běží.

Reklamních kampaní (objednávek) se dá nastavit pro každého klienta několik.
Stejně tak každá reklamní kampaň může mít X kreativ (ty pak rotují - závislé na nastavení kampaně).
Pokud jde o jednoho inzerenta, který si koupil 100% prostoru, pak je dobré definovat reklamní sestavu jako "sponzoring".
V případě, že klient nemá objednáno 100% prostoru, pak se u reklamní kampaně omezí % využití, zbývající prostor se dá využít pro klasické Google reklamy.

Snad to trochu pomůže v orientaci.