Prodej eshopu vč. technologií na potisk textilu
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Co si může a nemůže dovolit velkoobchod?

  1. Ahoj,
    Již delší dobu nakupuji určitý specifický sortiment od jednoho dovozce do ČR. Spolupráce je bez problému.
    Nyní se ovšem trošku přeme.
    Dovozce uvedl na trh určitou novinku, vyšla nějaká technická specifikace atd. Zákazník si ode mě toho zboží zakoupil avšak zjistil ze parametry neodpovídají deklarované specifikaci dovozce a zboží mi vrátil. Já mu vrátil peníze (cca 60.000,-). A jelikož zboží neodpovídá deklarované specifikaci, kontaktoval jsem onoho dovozce, resp. mého dodavatele, ze mu přístroj vracím.
    On hned otočil ze mu nic vracet nemohu, ze se 14 denní lhůta na vracení zboží vztahuje pouze na maloobchod a nikoli velkoobchod a ze mi to nevezmou zpět, blablabla. Jak to tedy je? Je 14 denní lhůta platná pro všechny obchodní případy jak v rámci B2C tak B2B?
    Predpokladam ze se cuka především kvůli té vyšší částce. Ale já to mám stejně na fakturu kterou jsem ještě neplatil. Takže mu to mám na ferovku vrátit? Fakturu neplatit?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Vrácení zboží ve 14 dnech náleží koncovým zákazníkům, kteří nemají možnost si zboží osahat vzhledem k tomu, že nakupují na eshopu. Bohužel (bohudík?) toto neplatí pro B2B vztah, kde je to určeno pouze smlouvou. Samozřejmě nad jakoukoli smlouvu je zákon a pokud se cítíš být podveden, můžeš to řešit soudně.

  4. Citace Původně odeslal Karlos Zobrazit příspěvek
    Ahoj,
    Již delší dobu nakupuji určitý specifický sortiment od jednoho dovozce do ČR. Spolupráce je bez problému.
    Nyní se ovšem trošku přeme.
    Dovozce uvedl na trh určitou novinku, vyšla nějaká technická specifikace atd. Zákazník si ode mě toho zboží zakoupil avšak zjistil ze parametry neodpovídají deklarované specifikaci dovozce a zboží mi vrátil. Já mu vrátil peníze (cca 60.000,-). A jelikož zboží neodpovídá deklarované specifikaci, kontaktoval jsem onoho dovozce, resp. mého dodavatele, ze mu přístroj vracím.
    On hned otočil ze mu nic vracet nemohu, ze se 14 denní lhůta na vracení zboží vztahuje pouze na maloobchod a nikoli velkoobchod a ze mi to nevezmou zpět, blablabla. Jak to tedy je? Je 14 denní lhůta platná pro všechny obchodní případy jak v rámci B2C tak B2B?
    Predpokladam ze se cuka především kvůli té vyšší částce. Ale já to mám stejně na fakturu kterou jsem ještě neplatil. Takže mu to mám na ferovku vrátit? Fakturu neplatit?
    14 denní lhůta je pouze pro spotřebitele a B2B platí jen to co si smluvně nebo jinak dohodneš, případně podle VOP. Obecně lze říci, že pokud něco neodpovídá deklarovaným parametrům nemůžeš to vrátit, ale pouze reklamovat. Nezaplacením faktury si nemusíš ničím pomoci, chce se to prostě dohodnout.

  5. Jedíné co můžeš to vrátit prodejci s tím že jsi obdržel zboží jiných parametrů než jsi objednal a deklarovaly. Ale pokud od nich chceš brát i nadále pokusil bych se s nima nějak domluvit

  6. Citace Původně odeslal radekxxx Zobrazit příspěvek
    Jedíné co můžeš to vrátit prodejci s tím že jsi obdržel zboží jiných parametrů než jsi objednal a deklarovaly. Ale pokud od nich chceš brát i nadále pokusil bych se s nima nějak domluvit
    Spíš by asi mělo být v zájmu velkoobchodu se dohodnout, aby od nich vůbec po tomto odebíral.
    Jinak řešil bych to reklamací

Hostujeme u Server powered by TELE3