Vyladění Wordpressu (rychlost, bezpečnost, SEO) + vánoční bonus
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Kdo poradí, kde je zrada, FTP Klient, databáze nenačtena

  1. Když se snažím rozjet web, nastanou dvě věci:

    1) Buď se načte jen hl. stránka
    2) Nebo se nenačte ani hl. stránka, a když se už načte, tak při rozkliknutí menu vyskočí hláška:

    "Během připojování k databázovému serveru došlo k chybě"

    Tušíte, kde je zrada? Nejsem programátor, kódu rozumím jen trochu, s tímto za mnou přišel jeden známý.

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Špatně nastavené přístupy do databáze, hledal bych soubory s jmény jako config, databaze, db apod, těžko říct konkrétně, když nenapíšete na čem to běží

  4. řekl bych, že je server, kde web běží přetížený či je web pod vysokým zatížením. Možná bych tipnul, že to běží na wedosu.

    Bylo by potřeba znát alespoň o jaký hosting se jedná, v čem je web tvořen (wordpress, prestashop, vlastní cms) a jak je web běžně navštěvovaný. Nebo pošli adresu webu. I tak je ale pravděpodobné, že si na to budeš muset někoho najmout. Zkusit můžeš přesně tohle napsat na tvůj hosting, třeba ti smysluplně poradí.

  5. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    řekl bych, že je server, kde web běží přetížený či je web pod vysokým zatížením. Možná bych tipnul, že to běží na wedosu.

    Bylo by potřeba znát alespoň o jaký hosting se jedná, v čem je web tvořen (wordpress, prestashop, vlastní cms) a jak je web běžně navštěvovaný. Nebo pošli adresu webu. I tak je ale pravděpodobné, že si na to budeš muset někoho najmout. Zkusit můžeš přesně tohle napsat na tvůj hosting, třeba ti smysluplně poradí.

    Jedná se o tento web https://sosmapkarvina.cz/

    Je to u WEDOSU, kamarád, programátor říkal, že je to chyba u poskytovatele, ne u klienta. Tak nevím. Na telefonické podpoře řekli, že u nich je vše OK. Ale to řekli včera.
    V čem je web nasazen, to bych teď kecal. Tuším, že asi Wordpress. Koukali jsme i do souboru wp-config.php, ale tam je vše OK.

    Zkusíme asi znovu technickou podporu.

    Dík
    Naposledy upravil XdeO : 15.10.2019 v 12:41

  6. u wedosu má ten nejlevnější tarif omezen počet spojení na db a rychle se vyčerpá, nebude problém v tomhle? Nepomůže zvednout tarif?

    Web je na wordpressu a běží u Wedosu.

  7. Ano, je to Wordpress. Celou dobu byl tarif vyhovující a provoz není tak velký, aby byl problém v tomto. Zkusím získat přístup do databáze a podívat se na to co píše eqeq. Ale netuším úplně, co přesně hledat.

  8. podle toho, jak to rychle hodí chybu, tak asi nebude chyba v samotných přístupech, spíš bych tipl špatný prefix (ve wp-config: $table_prefix = 'wp_'; znamená, že název každé tabulky musí začínat wp_), nebo ta databáze bude prázdná

  9. Citace Původně odeslal eqeq Zobrazit příspěvek
    podle toho, jak to rychle hodí chybu, tak asi nebude chyba v samotných přístupech, spíš bych tipl špatný prefix (ve wp-config: $table_prefix = 'wp_'; znamená, že název každé tabulky musí začínat wp_), nebo ta databáze bude prázdná
    to by ale přece web nefungoval vůbec a ne někomu ano, někomu ne?

  10. mně teda nenaskočil ani jednou, jestli jim to zobrazilo hp někdy po nahození, tak bych si myslel, že to byla cache..
    Si říkám, že nějaké přetížení by trvalo déle, než by to hodilo timeout.
    Na hosting od wedosu jsem nahrával jen 2 věci v posledních letech a asi jsem měl štěstí, ale kromě toho, že mají divně řešené subdomény jsem na problémy nenarazil - jestli to není oblíbená výmluva - může za to wedos :-)

  11. No osobně si též myslím, že budeš mít něco špatně v připojení (typicky u wedosu bývá špatně nastaven název databázového serveru. Většina lidí má tam tendenci psat locahost, jak je obvykle, ale Wedos má zas něco extra :-) a tak použivají své).

    Každopádně pro odladění chyb do WP-config vlož logování:

    define( 'WP_DEBUG', true );
    define( 'WP_DEBUG_LOG', true );
    define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', true );

    a ono ti to zobrazí chyby co tam máš a zároveň ti je to i uloží do souborů pro zpětnou analýzu.

  12. Citace Původně odeslal Mirek Novotny Zobrazit příspěvek
    No osobně si též myslím, že budeš mít něco špatně v připojení (typicky u wedosu bývá špatně nastaven název databázového serveru. Většina lidí má tam tendenci psat locahost, jak je obvykle, ale Wedos má zas něco extra :-) a tak použivají své).

    Každopádně pro odladění chyb do WP-config vlož logování:

    define( 'WP_DEBUG', true );
    define( 'WP_DEBUG_LOG', true );
    define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', true );

    a ono ti to zobrazí chyby co tam máš a zároveň ti je to i uloží do souborů pro zpětnou analýzu.
    Díky, za chvíli budu mít přístup, tak se pokusím dovnitř podívat a zkusit to.[COLOR="Silver"]

    ---------- Příspěvek doplněn 16.10.2019 v 07:18 ----------

    Vyřešeno. Špatná nahraná DB. Jak se to stalo, netuším.
    Naposledy upravil XdeO : 15.10.2019 v 21:33

Hostujeme u Server powered by TELE3