Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Vyhledávač google - odkazy pod descritpion, jak na to?

  1. Zdravím, jak se dělají v organických výsledcích odkazy, které vyjíždí pod popiskem? Název:  jak se tohle dělá.png
Zobrazení: 271
Velikost:  8,3 KB

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Jame39s nabízí: Střih videa - od 70 Kč za minutu videa
    Czechlocations prodává: Domena erotickainzerce.cz na prodej
    Topgun poptává: Překlad Švédština
  3. Google Site Links | Rozšíření o odkazy na podstránky

    Rozšíření o odkazy na podstránky - Nápověda Google Ads

  4. Ale tohle je organika

  5. Jsou to nejcasteji kotvy - interni odkazy s #.

  6. Jsou to sitelinks a nedělá se to pomocí kotev. Google si je z webu bere automaticky, nejde to nijak manuálně "nastavit". Výrazně pomoct tomu ale můžeš srozumitelnou strukturou webu. Základním předpokladem, aby je Google zobrazil jako součást snippetu je že musí nejprve pochopit, jaká je pozice té dané URL v rámci struktury webu. Pokud nemáš, doporučuji nasadit drobečkovou navigaci. Pomůže to v orientaci nejen vyhledávači, ale také uživatelům.

  7. Mně se takhle občas weby ve výsledcích zobrazují, jsou to stránky, kde jsou kotvy s interními odkazy, jak píše Ondřej. Jedná se o informační články, které jsou dobře strukturované a obsahují table of contents. Záleží na druhu dotazu a náladě Google - co a kdy zobrazí se dá podle mě ovlivnit dobrou optimalizací článku.

    Tady je příklad na dotaz "jak upéct dort", na který vyjíždím na druhé pozici:

    Screenshot by Lightshot

  8. U eshopu, jak poslal tazatel výše, je jediný způsob to co píšu: jasná a srozumitelná struktura URL ideálně podpořená drobečkovou navigací. Table of content a kotvy můžeš řešit jen u obsahového webu, ne eshopu.

  9. Drobeckova navigave: kategorie > subkategorie

Hostujeme u Server powered by TELE3