logo
12.10.2019 13:46
1
Zdravím, jak se dělají v organických výsledcích odkazy, které vyjíždí pod popiskem? Název:  jak se tohle dělá.png
Zobrazení: 320
Velikost:  8,3 KB
12.10.2019 21:23
2
Google Site Links | Rozšíření o odkazy na podstránky

Rozšíření o odkazy na podstránky - Nápověda Google Ads
12.10.2019 21:45
3
Ale tohle je organika
13.10.2019 08:45
4
Jsou to nejcasteji kotvy - interni odkazy s #.
13.10.2019 09:01
5
Jsou to sitelinks a nedělá se to pomocí kotev. Google si je z webu bere automaticky, nejde to nijak manuálně "nastavit". Výrazně pomoct tomu ale můžeš srozumitelnou strukturou webu. Základním předpokladem, aby je Google zobrazil jako součást snippetu je že musí nejprve pochopit, jaká je pozice té dané URL v rámci struktury webu. Pokud nemáš, doporučuji nasadit drobečkovou navigaci. Pomůže to v orientaci nejen vyhledávači, ale také uživatelům.
13.10.2019 12:43
6
Mně se takhle občas weby ve výsledcích zobrazují, jsou to stránky, kde jsou kotvy s interními odkazy, jak píše Ondřej. Jedná se o informační články, které jsou dobře strukturované a obsahují table of contents. Záleží na druhu dotazu a náladě Google - co a kdy zobrazí se dá podle mě ovlivnit dobrou optimalizací článku.

Tady je příklad na dotaz "jak upéct dort", na který vyjíždím na druhé pozici:

Screenshot by Lightshot
13.10.2019 18:20
7
U eshopu, jak poslal tazatel výše, je jediný způsob to co píšu: jasná a srozumitelná struktura URL ideálně podpořená drobečkovou navigací. Table of content a kotvy můžeš řešit jen u obsahového webu, ne eshopu.
13.10.2019 19:08
8
Drobeckova navigave: kategorie > subkategorie