logo
04.10.2019 09:53
1
Vytvářím desktopové GUI aplikace. Každý zdroj, který najdu online, dělá věci jinak. Měl bych dát UI kód ​​do samostatného souboru od funkčního kódu? Měla by být celková základní třída MainWindow nebo jen Main class nebo Widget, nebo co? Existuje vodítko pro tento druh věcí? Mohl bych všechno hodit do jednoho souboru, ve stejné třídě, ale to není v pořádkuwhatsapp web 192.168.0.1 routerlogin
04.10.2019 10:12
2
Myslím, že se to bude dost lišit jazyk od jazyku. Srovnávat třeba C++ Qt a .NET WPF asi nebude nejlepší.

Co používáte?
04.10.2019 14:42
3
Strukturu si děláš takovou, aby se v tom dalo co nejlíp orientovat. O nic víc nejde.
Pokud už od začátku předpokládáš moloch, tak je nejlepší oddělit, co se dá. Pozdější úpravy zaberou zbytečně spoustu času.
V main by měl být jen main, případně nějaké zachytávání kláves/oken.
04.10.2019 14:50
4
Původně odeslal kolousek
Strukturu si děláš takovou, aby se v tom dalo co nejlíp orientovat. O nic víc nejde.
Pokud už od začátku předpokládáš moloch, tak je nejlepší oddělit, co se dá. Pozdější úpravy zaberou zbytečně spoustu času.
V main by měl být jen main, případně nějaké zachytávání kláves/oken.
Je to strašně individuální, třeba můj typický main.cpp v Qt vypadá jen takto:

int main(int argc, char *argv[])
{
QApplication a(argc, argv);
MainWindow w();
w.show();
return a.exec();
}
15.02.2020 17:02
5
Potřebuji pomoc s pochopením struktur programovacích projektů a kde tato struktura pochází. Vidím, že „maso“ projektu je ve složce pojmenované po úložišti „spleeter“. Otevření vede ke složkám, jako je model, zdroje, utils. Můžu na ně kliknout a zjistit, co obsahují, ale jaký protokol tito lidé dodržují při strukturování kódu? Neustále vidím soubory s názvem __ init __, složky s názvem utils, src atd.