Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Ebay/Paypal - vracení peněz

  1. Ahoj poradíte mi někdo jak se to dělá ?? Objednáno zboží na ebay a nedorazilo tak jsem otevrel spor na ebay ale prodejce nereagoval a napsali mi že si mám o peníze zažádat na PayPal poradí někdo jak ? Hledal jsme to tam ale nikde nic takoveho nenašel když tam otevřu platbu je tam jen moznost vraceni poštovného při vráceni zboží.

    Díky za odpověď

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. No, tak to mě zajímá taky...nikdy jsem se nedoklikal, peníze v čudu mockrát...


  4. Citace Původně odeslal tomáš Zobrazit příspěvek
    diky ale to mi je naprd ja potřebuju vědět jak se to dela na PayPal z ebay mi napsaly ze penize mi vrati Paypal ne ebay v realu to funguje jinak

  5. Co tlačítko "Nahlásit problém" u té platby?


    Je tam přímo možnost "neobdržel jsem zakoupené zboží"

  6. To je tím, že paypal už je cz tak tam neni dispute ale nahlásit problém, následně uvidíš možnosti jako, nedoručené zboží, nefunkční atd při potvrzení se tě to zeptá jakou částku chceš vrátit, tak dej celkovou a potvrď. Napíšou ti, že budou kontaktovat prodejce, když se nebude tak týden nic dít, tak spor tzv. eskaluj a dej jako důvod, že nevěříš, že by ses s prodejcem domluvil. Následně se do toho vloží paypal naplno a dá prodejci ultimátum.

  7. Mě to vždy zařídlo Ebay - vytvoril jsem Dispute - a bud to vrátil prodejce sám, nebo mi to zařídilo Ebay a penize z PayPalu přišly.

    Zřejmě si asi prošvihl reagovat včas pri Dispute na Ebay.

  8. Citace Původně odeslal SPAMIKY Zobrazit příspěvek
    Mě to vždy zařídlo Ebay - vytvoril jsem Dispute - a bud to vrátil prodejce sám, nebo mi to zařídilo Ebay a penize z PayPalu přišly.

    Zřejmě si asi prošvihl reagovat včas pri Dispute na Ebay.
    Neprosvihl jenze spor ebay ukocil protoze prodejce poslal cislo sledovani ze bylo zbozi doruceno a ebay automaticky ukocil spor ale ja to napdl ze ze cislo zasilky vubec neni na moji adresu že se jena o jine cislo a napsaly ze my neumi pomoct a ze to musim vyresit na paypal

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2019 v 17:07 ----------

    Citace Původně odeslal dhnizdo Zobrazit příspěvek
    Co tlačítko "Nahlásit problém" u té platby?


    Je tam přímo možnost "neobdržel jsem zakoupené zboží"
    Tak teda nevím projel jsme několik transakci a nike takové tlačítko nemám teda
    dal bych obrazek klidne ale sem nejde vlozit chce to zadat url obrazku a to nevim jak

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2019 v 17:16 ----------

    Citace Původně odeslal tomáš Zobrazit příspěvek
    tohle je návod pro prodejce jak uzavřít otevřený spor ......a ne pro kupujicí

  9. Taky tam žádný takový tlačítko nemám...

  10. Asi jsem se stal obětí podvodu,
    2 dny zpět jsem se přes Facebook dohodl s pánem na nákup vstupenek, peníze zaslal přes PayPal,
    následně pán žádné vstupenky nezaslal a ihned mě na Facebooku zablokoval.
    Dnes jsem přes Paypal (Centrum řešení problémů) nahlásil problém, ale přišlo mi zamítnutí (Nesplněny podmínky ochrany).
    Máte s tím někdo zkušenosti?
    Děkuji

  11. No určitě půjde dát reklamaci u banky kde máš účet pokud peníze šli přes platební kartu tam jsou reklamovat všechny platby co provedeš platební kartou, ale je to na delší dobu.

Hostujeme u Server powered by TELE3