Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Zobrazují se odpovědi 1 až 12 z 12

Jak nabízet firmám tvorbu mobilní aplikace na míru?

  1. Ahoj webtržníci,

    rád bych Vás požádal o radu s jedním obchodním případem. Zamýšlím se nad tím, jak a kudy prodávat tento produkt. Přijde mi škoda nechat obchodníky obvolávat recepce a sekretářky, a snažit se domlouvat schůzky. Hledám prozíravější způsob.

    Jedná se o tvorbu mobilní aplikace pro firmy. Za roční paušální poplatek (nižší desítky tisíc) bychom zákazníkovi vytvořili a publikovali aplikaci pro jeho firmu. V ceně by byly updaty na nové operační systémy (iOS a Android) a administrační prostředí pro správu aplikace.

    Aplikace se tvoří podle šablony a obsahuje online chat, dotazníky a formuláře, navigaci (google maps), soutěže, a možnost vkládat foto či video. Pro admina i statistiky a možnost posílat notifikační zprávy utživatelům.

    Otázkou je jak nejlépe a nejfektivněji to prodávat?

    Máte nějaké zkušenosti či návrhy?

    Děkuji

    Petr

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nechapem, tak je to na mieru alebo to je hotovy produkt ktory je mozne upravit na mieru zakaznikovi?
    Na nejaky pausal zabudni....

  4. Citace Původně odeslal node Zobrazit příspěvek
    Nechapem, tak je to na mieru alebo to je hotovy produkt ktory je mozne upravit na mieru zakaznikovi?
    Na nejaky pausal zabudni....
    Je to na míru pro zákazníka. Nicméně podle šablony. Cílíme tady na zákazníky s podobnými potřebami. Třeba restaurace.

    Paušál je tam potřeba protože někdo se musí starat o kompatibilitu. Udate operačního systému znamená třeba update aplikace.

  5. Produkt nemusí být špatný, ale zkuste najít cílovou skupinu, které ten produkt bude dávat smysl. Nikdo si nechce instalovat aplikaci nějaké restaurace.

    Dobré také je znát svou konkurenci https://adamapp.anywhere.cz/mobilni-aplikace/ a vědět v čem jste jiní.

    Dobrý segment jsou obce, nicméně tady je celkem rozsireny mobilnirozhlas.cz.

  6. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Ahoj webtržníci,

    rád bych Vás požádal o radu s jedním obchodním případem. Zamýšlím se nad tím, jak a kudy prodávat tento produkt. Přijde mi škoda nechat obchodníky obvolávat recepce a sekretářky, a snažit se domlouvat schůzky. Hledám prozíravější způsob.

    Jedná se o tvorbu mobilní aplikace pro firmy. Za roční paušální poplatek (nižší desítky tisíc) bychom zákazníkovi vytvořili a publikovali aplikaci pro jeho firmu. V ceně by byly updaty na nové operační systémy (iOS a Android) a administrační prostředí pro správu aplikace.

    Aplikace se tvoří podle šablony a obsahuje online chat, dotazníky a formuláře, navigaci (google maps), soutěže, a možnost vkládat foto či video. Pro admina i statistiky a možnost posílat notifikační zprávy utživatelům.

    Otázkou je jak nejlépe a nejfektivněji to prodávat?

    Máte nějaké zkušenosti či návrhy?

    Děkuji

    Petr
    Prozíravější způsob?! Tak pokud by to byly třeba ty restarace dej to pivovaru a ten at to "vnucuje" restauracím. Ale Globus za něco podobného ted dostal 140 mil. pokutu.

  7. Vůbec nemáš napsaný proč by to měl někdo chtít;-)

  8. Citace Původně odeslal josef.jebavy Zobrazit příspěvek
    Vůbec nemáš napsaný proč by to měl někdo chtít;-)
    Dobrá otázka...

    Pro klienta to přinese například 3x vyšší návštěvnost oproti webu, snížení nákladů za PPC reklamu a lepší možnost oslovit stávající zákazníky prostřednictvím push notifikací. Navíc jeho zákazníci budou mít přístup k akcím které najdou jenom v appce a neuteče jim žádná novinka ani událost. Také zákazníci mohou snadněji napřímo komunikovat s obchodem/restaurací.

    Tyto USP body mám pohromadě. Spíše tady řeším strategii prodeje.

  9. [QUOTE=PetrN83;1547720]Pro klienta to přinese například 3x vyšší návštěvnost oproti webu, snížení nákladů za PPC reklamu a lepší možnost oslovit stávající zákazníky prostřednictvím push notifikací. Navíc jeho zákazníci budou mít přístup k akcím které najdou jenom v appce a neuteče jim žádná novinka ani událost. Také zákazníci mohou snadněji napřímo komunikovat s obchodem/restaurací./QUOTE]

    Ano, tohle je možná to co obchoďák nabulíkuje tomu majiteli restauraci, pravda je ovšem uplně jinde. Všechny body co jste napsal dávají smysl možná na papíře, ale ne v realite. Jen s tou návštěvností a PPC: distribuce mobilní aplikace je zpravidla dražší než distribuce zákazníka na web (už jen to, že zákazníkovi musíte někde vysvětlit že aplikaci máte, musíte ho odnavigovat do strou, tam on musi udelat nejakou akci pro stahnuti atd.)

    Ostatní věcí jsou podobný:
    - nikdo nechce dostávat spam přes push notifikace do mobilu
    - akce restaurace jsou i na webu, v googlu, na fb ...
    - snadněji komunikovat? Nic neni snažšího než zavolat mobilem, nebo napsat na FB ... atd..

  10. Statisticky push notifikace fungují více než google či FB. Zatím každý který zmiňovaný produkt má tak zvýšil tržby. Zejména restaurace tím přitáhnou více zákazníků.

  11. fungují do té doby než to začnou zneužívat všichni, pak to začne uživatele obtěžovat a budou to vypínat. Už teď některé aplikace pro lokální služby tak šíleně otravují s notifikacemi, že to je nad únosnou míru.

    Podobně to za poslední roky dopadá postupně se všemi komunikačními kanaly mezi firmami a uživateli/zákazníky. Vysoké nadužívání vede jen k nelibosti a zakázání, jen z nějakého důvodu je řada fierem prostě nenasytných a push notifikace je teď jedna z těch věcí jak na webu, tak i na mobilu.

  12. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    fungují do té doby než to začnou zneužívat všichni, pak to začne uživatele obtěžovat a budou to vypínat. Už teď některé aplikace pro lokální služby tak šíleně otravují s notifikacemi, že to je nad únosnou míru.

    Podobně to za poslední roky dopadá postupně se všemi komunikačními kanaly mezi firmami a uživateli/zákazníky. Vysoké nadužívání vede jen k nelibosti a zakázání, jen z nějakého důvodu je řada fierem prostě nenasytných a push notifikace je teď jedna z těch věcí jak na webu, tak i na mobilu.
    Což jsme se ale dostali v té debaťě uplně někam jinam. Řeším jak a kudy prodávat tvorbu aplikace na míru pro druhy klientů které jsem tady popsal.

    Má někdo nějaký nápad?

  13. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Což jsme se ale dostali v té debaťě uplně někam jinam. Řeším jak a kudy prodávat tvorbu aplikace na míru pro druhy klientů které jsem tady popsal.

    Má někdo nějaký nápad?
    Jak tu bylo napsáno, musí tu být cílovka a věc musí přinášet cílovce hodnotu. Typicky zrovna tyhle věci nejvíc jedou přes FB reklamy, a pak referal bonusy, takhle se šíří třeba AirBnB, Uber apod...

    Jak říkáte, mnoho vašim zákazníkům to smysl dává, tak jim dejte referal bonus 5.000 Kč když přitáhnou někoho nového, a 5.000 Kč dejte tomu novému zákazníkovi, když půjde přes referal link.

    Jen se bojím, jak tu bylo zmíněno, že to benefit pro zákazníky nepřináší. Kolik znáte lidí co si nainstalovalo aplikaci své restaurace? Já teda nikoho.

Hostujeme u Server powered by TELE3