logo
01.10.2019 20:35
1
Zdravím.

Skúste prosím napísať, aké automaticke (príp. personalizované) kampane používate a osvedčili sa vám.

Ja napíšem aspoň tie základné:
- opustený košík --> poslať upozornenie
- novo registrovaný zákazník && nenakúpil do 3 dní --> poslať zľavový kupón
- zákazník nenakúpil za posledných 6 mesiacov --> pripomenúť sa
- meniny/narodeniny --> poslať zľavový kupón

Co se právě děje na Webtrhu?

01.10.2019 20:57
2
to máš tolik registrovaných zákazníků, že to chceš řešit?
01.10.2019 21:27
3
Původně odeslal láďa1979
to máš tolik registrovaných zákazníků, že to chceš řešit?
Neviem, kde je ta hranica. 10k, 20k, 100k?
02.10.2019 00:05
4
Není těch 6 měsíců zbytečně dlouhá doba? Máme to po 3 a stejně si říkám, že je to dlouho.
02.10.2019 06:46
5
Svatek (u narozenin se obvykle nedostanes k datu)
Oziveni je vhodne po takove dobe, kdy je zivotni cyklus vyrobku. U toneru bude jina nez u pneumatik, u vitaminu jine nez u tricka nebo narozeninoveho darku... takze rict auromaticky po pul roce nelze. Take lze z dat vysledovat, kdy je nejvhodnejsi doba, kdy obvykle se lide sami vraci.
02.10.2019 08:26
6
Původně odeslal llubo
Neviem, kde je ta hranica. 10k, 20k, 100k?
Špatně jsem to napsal, mělo být jaký je počet nových registrovaných zákazníků. Jak jsme před lety jako jedni z posledních umožnili nákup bez registrace, registruje se nám tak do 2% nakupujících. Většina neregistrovaných si myslí, že o nich nechováváme žádné osobní údaje.
Opuštěný košík se neosvědčil, větší konverzi mělo nechat zboží v košíku, dnes řešíme remarketingem.
Nově registrovaný viz. výše, ale na dalším eshopu s hadrami se někteří registrují jako první bez prohlížení zboží a odchází, takže evidentně čekají zda nepřijde kupon, ale těmto nepřijde.
Zákazník co nenakoupil viz. Michal, ale dost klientů to bere jako obtěžování, jmeniny totéž, ale fakt dost záleží na sortimentu.

Obecně při té hysterii s GDPR u nás takové "připomínínání se" je bráno většinou negativně, ale může to být skutečně sortimentem.