Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Brána pro jednorázovou platbu kreditní kartou

  1. Zdravím,
    vyjednávám teď objednávku web stránek se zákazníkem (mimo EU).

    Píše, že by chtěl platit kreditní kartou a jestli nabízím takovou možnost.

    1) Existuje nějaká služba, která by mi umožnila udělat platební bránu jen pro tuto jednu událost? Jako nějaká stránka, na které zákazník zaplatí kartou a mě peníze přijdou na účet?
    Jak byste tuto platbu uskutečnili vy?
    Mám americký účet přes TransferWise pokud to pomůže.

    2) Co si o tom myslíte celkově? Mě to upřímně přijde celkem zvláštní, proč prostě nezaplatí bankovním převodem... Napadlo mi, že má možná za cíl po zaplacení udělat chargeback a nechat si bankou vrátit peníze, nevím...
    Co si o tom myslíte a znáte případně nějakou službu, která by mi pomohla?

    Bude se jednat o $750

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Tak platba kartou nie je nic neobycajne. Predavame velkoobchodne a vacsina zahranicnych odberatelov (najma USA) chcu platit kreditkou. Aj ked ide o vyssie sumy. V US su tie bankove ucty cele divne. Castejsie nam chodi ponuka platby sekom ako bankovym prevodom.

    No ale najjednoduchsie podla mna bude spravit to cez PayPal. Na toto tam krasne maju Invoices. Zadas jeho email, sumu a za co to je. Oni mu poslu krasne link na platbu kde moze platit kreditkou (alebo paypalom ak u nich ma ucet).

    Poplatok a kurz je dost zly ale je to asi najjednoduchsi sposob ako to spravit. Dlho sme to takto robili.

  4. 1) paypal
    2) napadlo te to spravne... A nebo bude platit ukradenou kartou... Spolehas proste na to ze se to nestane. Chargebacky bys u beznych bran aspon mohl nejak rozporovat, ale u paypalu je strasne nadrzovano tem co platili. Ale tak nemusis hned prepdokladat ze te chce podvest...

    Osobne bych ho odmit. S paypalem to neni lehky... Mam s tim spis horsi zkusenosti...

  5. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Chargebacky bys u beznych bran aspon mohl nejak rozporovat, ale u paypalu je strasne nadrzovano tem co platili.

    Osobne bych ho odmit. S paypalem to neni lehky...
    Ide iba o ucet, aky tam mate. Z poslednych 5 chargebackov sme 4 vyhrali. A to ten 5. dopadol takto:

    We received notice from the buyer's financial institution that Case ID PP-D-xxx has been decided in the buyer's favor. However, because you’re a valued customer, we’re not debiting your PayPal account for the disputed amount.

    PayPal si velmi vazi svojich dobrych zakaznikov. Len tam musite mat obraty, chciet riesit problemy, atp.

  6. PeterPa: jasne no, to hodne pomuze nekomu kdo ho potrebuje pouzit jednou :)

    Jinak teda si enmyslim ze si PayPal vazi dorbych zakazniku. Zablokoval ucty nejednomu velkymu zakaznikovi. Penize vratil az kdyz to lidi v US zacli resit zalobou, takhel si vazi svych zakazniku :) Tech spatnych zksuenosti je vsude kopice, nehlede na to jak drahej paypal ve vysledku je.

    Ale tak jedine dobre ze vam se zatim nestalo... Jen envim jestli bych ho s klidnym svedomim moh doporucit na jednorazovej obchod. To spis ne.

  7. Mame u PP docela obraty, ucet 11 let, mame Braintree a mame udajne i nejakyho business cloveka. Mno jakmile se jedna o rozpor, jednaj s nama jak s kusem hovna - o to vic, ze delam sluzby a ne zbozi. Takze asi tak k PP

  8. Na jednorazove platby Revolut nebo TransferWise.

    PP je ok, pro male castky, kdy te nebude vubec nic mrzet, jinak jak pise trega gransy, pri problemu, pokud nejsi v USA primo jako resident, tak jednaji s tebou jak kusem hovna.

  9. Díky za všechny odpovědi. Nevěděl jsem že TransferWise nebo Revolut takovouhle službu nabízí, budu se na to muset podívat. Potřebuju totiž něco co zašlu zákazníkovi a on jen vyplní kartu a je hotovo, ne aby s musel vytvářet účet a tak...

    PayPalu jsem se chtěl vyvarovat, sám s ním mám pěknou zkušenost, s chargebackem 6000 Kč. Byl to celkem unikátní případ, kdy došlo k ukradenému účtu zákazníka, ze kterého platba za online službu proběhla. Ten transakci označil za neautorizovanou a bez jakéhokoliv dohadování mu byly vráceny peníze. Když jsem do PayPalu volal, řekli mi že to sice moje vina není, ale že zákazníkova taky ne a ten bude v disputu zvýhodněn... Než ten dispute přišel už bylo vše samozřejmě doručeno...

    Podívám se na ten TransferWise, jestli nabízí to co hledám. Co si myslíte o Payoneeru?

    Díky

Hostujeme u Server powered by TELE3