Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Zobrazují se odpovědi 1 až 28 z 28

Založení nové online marektingové agentury

  1. Dobrý den webtržáci,

    po několika leté praxi jako obchodní zástupce u několika velkých online marketingových agentur, mi došla trpělivost a rozhodl jsem se založit si vlastní firmu.

    Štve mě arogance velkých agentur a vidím potenciál v malých a středních klientech které málo kdo umí uchopit. Chtěl bych zejména e-shopům nabídnout dvě služby:

    - Správu sociláních sítí (FB + IG)
    - PPC kampaně (Google + Seznam)

    Zajímaly by mne Vaše zkušenosti, názory a připomínky. Na co si dát pozor a na co se zaměřit. Nástrahy a návnady které mohu očekávat.

    Chystám se postavit tým z externistů (IČAřů). Respektive pro začátek jeden social media manager a jeden PPC specialista.

    Děkuji

    Petr
    Naposledy upravil PetrN83 : 26.09.2019 v 14:33

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Také aktuálně řešíme založení digitální agentury, kde tedy spíše chceme prezentovat jako 4-8 členný tým. Hodně poptávajících dává od velkých agentur ruce pryč, dokonce i když mají na vývoj velký budget, takže tam vidíme potenciál.

    V tvém případě myslím, že zásadní budou reference. Píšeš, že si pracoval u několika velkých marketingových agentur. Reference/práci, kterou si zde odvedl nebudeš pravděpodobně moc prezentovat pod svou agenturou. Máš tedy nějaké reference, které dokáží oslovit potenciální klienty? Pokud nemáš, tak to bude hodně těžké, protože u agentur stejně tak jako u freelancerů získání zakázky stojí především na kvalitní referenci, která osloví nového klienta.

    Reálné zkušenosti nemám, ale těším se na to. Určitě to nebude nic lehkého i při kvalitních referencích. On má velký vliv na úspěch i Account manager, který dokáže hledat obchodní příležitosti, dobře odprezentovat služby klientovi, komunikovat s ním v průběhu realizace atd.

  4. Cekame naopak od Vas, ze nas zde obohatite letitymi zkusenostmi

  5. Proč když máš zkušenosti jako obchoďák, neoslovíš nějakou menší již dobře fungující agenturu, které budeš přihrávat kšefty. Obě strany budou dělat to, co umí nejlépe. Win-Win spolupráce.

  6. Nechci vyrypovat, jen dobře poradit:

    Intenzivně zapracujte na pravopisu. Při komunikaci s potenciálními zákazníky a zaměstnanci skutečně nejde sekat tolik hrubých chyb.

    Konkurence je velká.

  7. Citace Původně odeslal HC Zobrazit příspěvek
    Nechci vyrypovat, jen dobře poradit:
    Intenzivně zapracujte na pravopisu. Při komunikaci s potenciálními zákazníky a zaměstnanci skutečně nejde sekat tolik hrubých chyb.
    Konkurence je velká.

    Kdybys videl jak pisi CEO a ruzne managéry, tak si myslim, ze v tom problem nebude :D

    Problemmuze mit jen a pouze v penezich, ktere za to bude chtit od malych a strednich klientu. Ted je trh tak presyceny, ze to az neni OK.

  8. Děkuji za podnětné příspěvky k diskuzi a za kritiku pravopisu.

    Cenově bych to viděl takto:

    - 10 000 Kč za správu FB + IG účtu na klíč. Tedy včetně community managementu. Tak aby se soc. sítě zákazník nemusel starat.
    - 10 000 Kč za PPC na Google + Seznam. Kredity bychom navrhli my ale zákazník by sám ,,nabíjel" účet. Nám by tedy platil pouze za správu.

    U obou případů v ceně obsahový plán předem ke schválení a vyhodnocení výsledků na konci měsíce.

    Myslím že pro malé a střední firmy je to optimální poměr cena / výkon.

  9. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Myslím že pro malé a střední firmy je to optimální poměr cena / výkon.
    Hodně štěstí...

    Jdete na to ze špatné strany. Navrhujete cenovku a nemáte produkt.

  10. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Děkuji za podnětné příspěvky k diskuzi a za kritiku pravopisu.

    Cenově bych to viděl takto:

    - 10 000 Kč za správu FB + IG účtu na klíč. Tedy včetně community managementu. Tak aby se soc. sítě zákazník nemusel starat.
    - 10 000 Kč za PPC na Google + Seznam. Kredity bychom navrhli my ale zákazník by sám ,,nabíjel" účet. Nám by tedy platil pouze za správu.

    U obou případů v ceně obsahový plán předem ke schválení a vyhodnocení výsledků na konci měsíce.

    Myslím že pro malé a střední firmy je to optimální poměr cena / výkon.
    Dobré ráno, čistě teoreticky bych měla být vaše cílovka.

    A to, co píšete nějak nedává hlavu ani patu. Neumím si představit soc.sítě na klíč pro e-shop, abych se nemusela starat. Stejně bych Vám musela předávat informace typu od kdy bude sleva, na co, kdy přijde zase tento žádaný kousek, co je nového na skladu apod. A než bych to vykomunikovala, tak je jednodušší ty tři věty s fotkou vložit rovnou. A jak bylo psáno již nahoře. Pokud byste měl na starosti soc. sítě vy, tak to chce opravdu zapracovat na češtině. Vím, že třeba zde nebo jinde v diskuzích se už na pravopis rezignovalo, ale pokud mám platit za prezentaci firmy, tak neodpustím ani čárku.

    U PPC si nejsem jistá vůbec. Ale jsem malá ryba, tak nevím. Nám stačila konzultace s návrhem. Pak další konzultace nad výsledky a korekce atd..

    Ale jak jste došel k cenám mi je záhadou. Ještě se mi totiž nepodařilo vyrazit z žádného marketéra cenu před tím, než měl jasno o rozsahu a konkrétní náplni práce.

  11. Tohle střílení cen od boku mi přijde šílenost. To je jako otázka, kolik si myslíš, že mě bude stát PPC? Vždyť bez hlubší znalosti všeho okolo podnikatele/eshopu a možných dat nemůže člověk střílet ceny. Pro někoho malého je 10k zbytečná pálka. Pro velkého bych za 10k správu nedělal. Nevyplatí se ti to. Správu socek na klíč pro eshop je podle mě nesmysl. Možná u výrobní firmy, která to má dané na měsíce dopředu. Tam ok. Pro ty, co točí zboží a mají i různé vlivy z venku, nemá smysl nechávat někoho dělat socky.

  12. Citace Původně odeslal Barbora78 Zobrazit příspěvek
    Dobré ráno, čistě teoreticky bych měla být vaše cílovka.

    A to, co píšete nějak nedává hlavu ani patu. Neumím si představit soc.sítě na klíč pro e-shop, abych se nemusela starat. Stejně bych Vám musela předávat informace typu od kdy bude sleva, na co, kdy přijde zase tento žádaný kousek, co je nového na skladu apod. A než bych to vykomunikovala, tak je jednodušší ty tři věty s fotkou vložit rovnou. A jak bylo psáno již nahoře. Pokud byste měl na starosti soc. sítě vy, tak to chce opravdu zapracovat na češtině. Vím, že třeba zde nebo jinde v diskuzích se už na pravopis rezignovalo, ale pokud mám platit za prezentaci firmy, tak neodpustím ani čárku.

    U PPC si nejsem jistá vůbec. Ale jsem malá ryba, tak nevím. Nám stačila konzultace s návrhem. Pak další konzultace nad výsledky a korekce atd..

    Ale jak jste došel k cenám mi je záhadou. Ještě se mi totiž nepodařilo vyrazit z žádného marketéra cenu před tím, než měl jasno o rozsahu a konkrétní náplni práce.
    Děkuji a rád vysvětlím jak to myslím se správou. Jednou za měsíc bychom si zavolali se zákazníkem, ten by řekl že na příští měsíc se máme zaměřit na určité produkty. My podle toho sestavíme obsahový plán (tabulka s datumem a obsahem co kdy a kde vyjde). Tento plán nám zákazník schválí a my ho budeme potom celý mesíc plnit. V ceně by byla i komnikace s lidmi v případě že budou mít otázky ve zprávách nebo v komentářích. A copywritera bych měl vlastního, vím že s gramatikou jsem na tom bídně.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.09.2019 v 12:47 ----------

    Citace Původně odeslal kubaibg Zobrazit příspěvek
    Tohle střílení cen od boku mi přijde šílenost. To je jako otázka, kolik si myslíš, že mě bude stát PPC? Vždyť bez hlubší znalosti všeho okolo podnikatele/eshopu a možných dat nemůže člověk střílet ceny. Pro někoho malého je 10k zbytečná pálka. Pro velkého bych za 10k správu nedělal. Nevyplatí se ti to. Správu socek na klíč pro eshop je podle mě nesmysl. Možná u výrobní firmy, která to má dané na měsíce dopředu. Tam ok. Pro ty, co točí zboží a mají i různé vlivy z venku, nemá smysl nechávat někoho dělat socky.

    Co se týče PPC, to je opravdu nevděčná práce a špatně se dopředu určí náročnost. Musela by se stanovit hranice. Teď se bavím o zákaznících kteří mají spendy na kreditech mezi 10-30 tisíc. Více ne.

  13. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Děkuji za podnětné příspěvky k diskuzi a za kritiku pravopisu.

    Cenově bych to viděl takto:

    - 10 000 Kč za správu FB + IG účtu na klíč. Tedy včetně community managementu. Tak aby se soc. sítě zákazník nemusel starat.
    - 10 000 Kč za PPC na Google + Seznam. Kredity bychom navrhli my ale zákazník by sám ,,nabíjel" účet. Nám by tedy platil pouze za správu.

    U obou případů v ceně obsahový plán předem ke schválení a vyhodnocení výsledků na konci měsíce.

    Myslím že pro malé a střední firmy je to optimální poměr cena / výkon.

    Tohle je úplně mimo. Moje cílovka jsou malé a střední eshopy a nedá se to takto střelit. Oni jsou v nějaké situaci, která je většinou hodně napjatá a vědí, že potřebují někoho na PPC, že to sami neumí, ale že mají totálně uškrcený rozpočet, právě protože jsou malí. S takovými klienty se to domlouvá všechno případ od případu a není tam moc prostoru na nějakou selekci typu ... "my bereme jen na paušál od". Pokud to má dlouhodobě fungovat, tak musíte vědět v jaké situaci se nachází, kolik je vůbec jejich strop a na rovinu si říci - to půjde, nebo tohle nepůjde. Nebo tohle by mohlo jít, pokud uděláte tyto změny atd. Dá se to vymyslet i za malé peníze, ale zase ... musíte jim říci, že se bude dělat jen něco a proč se to bude dělat. Co dává největší smysl, co přinese nejlepší výsledky a domluvit se, že se třeba postupně propracujete na vám požadovanou měsíční sumu.
    Navíc to chce výsledky. Pokud dáte klientovi reference a řeknete mu, ať si vás proklepne a 9 z 10 klientů mu řekne, že to bylo OK, ten jeden řekne, že jste ho buď nevzal a nebo jste to sám ukončil jako nemožné, tak to bude zase o něčem jiném.

    Já teda nevím, ale vy vidíte v malých a středních eshopech příležitost a já se ptám proč? Proč tam je tolik příležitostí, když tu je tolik agentur a jednotlivců ... no protože to není úplně nejjednodušší cesta.

  14. Také bych měl být Vaše cílovka a naprosto souhlasím s Barbora78.
    Ve chvíli, kdy mi někdo nabídne kompletní správu ppc reklam aniž by znal rozsah práce rovnou s cenovkou, tak ani neodpovídám na mail.
    K vytvoření dobré kampaně je důležité znát brand člověka, cílovku a projít kokurenční výhody. Následně kompletní vytvoření kampaně a neustálá práce s ní.
    K tomu, abych si takovou agenturu pustil do účtů nutnost pěkných referencí a sepsaná NDA (tu beru jako automatický návrh z ze strany agentury, freelancera)

    Osobní zkušenost 1x agentura 1x freelancer (super reference a hodinovka 1000,- bez DPH), cca po půl roce jsme spoupráci pokaždé ukončili a raději správu dělám sám. Vždy jsme to zkusili ve chvíli, kdy jsem ze správy ppc byl unavený a nestíhla sem se věnovat jiným věcem a utíkaly mi nové trendy v ppc, už to nejspíš nikdy neuděláme.

    Důležité je zároveň mít dobře nastavené komplet měření celého shopu, ideálně do Google Data Studia a mít jistotu, že se vše měří jak má. Bez toho můžete nastavovat kompaně jak chcete, ale asi Vy sám nebudete mít jistotu, zda to děláte správně.

    Pokud jde o soc. sítě trendy zboží u eshopu se mnění tak rychle, že tvořit plán na měscí dopředu je nesmysl. Stejně tak, aby někdo cizí komunikoval s naším zákazníkem ohledně zboží je absurdní. Péče o zákazníka musí být od interního člověka, který ví co prodává a dělá, dokáže improvizovat a případně nabídnout alternativy. V žádném případě externista.

  15. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Tohle je úplně mimo. Moje cílovka jsou malé a střední eshopy a nedá se to takto střelit. Oni jsou v nějaké situaci, která je většinou hodně napjatá a vědí, že potřebují někoho na PPC, že to sami neumí, ale že mají totálně uškrcený rozpočet, právě protože jsou malí. S takovými klienty se to domlouvá všechno případ od případu a není tam moc prostoru na nějakou selekci typu ... "my bereme jen na paušál od". Pokud to má dlouhodobě fungovat, tak musíte vědět v jaké situaci se nachází, kolik je vůbec jejich strop a na rovinu si říci - to půjde, nebo tohle nepůjde. Nebo tohle by mohlo jít, pokud uděláte tyto změny atd. Dá se to vymyslet i za malé peníze, ale zase ... musíte jim říci, že se bude dělat jen něco a proč se to bude dělat. Co dává největší smysl, co přinese nejlepší výsledky a domluvit se, že se třeba postupně propracujete na vám požadovanou měsíční sumu.

    Navíc to chce výsledky. Pokud dáte klientovi reference a řeknete mu, ať si vás proklepne a 9 z 10 klientů mu řekne, že to bylo OK, ten jeden řekne, že jste ho buď nevzal a nebo jste to sám ukončil jako nemožné, tak to bude zase o něčem jiném.

    Já teda nevím, ale vy vidíte v malých a středních eshopech příležitost a já se ptám proč? Proč tam je tolik příležitostí, když tu je tolik agentur a jednotlivců ... no protože to není úplně nejjednodušší cesta.
    Ano vnímám tento argument, že se to liší případ od případu a nejde to paušalizovat a je nejprve potřeba analýza klíčových slov atd. Nicméně z mé zkušenosti malý klient často nemá představu ani řádově kolik ho PPC kampaň bude stát. A když se zeptá, dostane právě tu odpověď, že ,,to tak nejde rovnou říci." Potom dá přístupy, někdo nad tím stráví čas aby udělal analýzu a klient nakonec řekne že je to moc drahé. I kdyby to bylo za 99 Kč měsíčně, bude to často pro něj ,,moc drahé." Protože neměl na začátku představu. Měl jsem případ za případem takto.

    Proto bych to rád paušalizoval a řekl ,,děláme to pouze v tomoto rozsahu" a stojí to ,,prostě tolik." Postupem času třeba klient získá důvěru a rozhodnese investovat víc. Já se ale tím vyhnu zbytečnému boji o klienta pro kterého i zdarma je drahé a budu mít možnost rozvíjet akvizici kilentů kteří o spolupráci stojí a nejsou jen v procesu průzkumu.

    To je tedy můj argument.

  16. Vy jste psal, že se chcete zaměřit na malé klienty, ale přístupem 10t měsíčně nebo nic je nezískáte. Přitom ten potenciál právě v malých klientech je velký, protože často je jejich biz. malý jen do té doby, než to vezmete a něco s tím uděláte. A analýzy? Sorry, já jim na rovinu říkám: na nějaké analýzy ve vašem případě a s vaším rozpočtem nejsou prostředky, pojďte to zkusit a uvidíte. Třeba se po dvou měsících rozejdeme, třeba ne.
    Ty analýzy, za které si ostatní účtují desítky tisíc je jen další bariéra která stojí mezi vámi a těmi "malými klienty". Takže pokud si fakt chcete sáhnout na ty malé shopy, které ostatní dělat neumějí, budete na to muset asi jinak.

  17. Jinak já si ale nejsem úplně jistý, že u těch nejmenších klientů je tam prostor se o marži dělit v agentuře. Největší problém je tam s těmi napnutými rozpočty a s tím, že jim každý naslibuje hory doly a ti lidé prostřídali už třeba 4,5 PPC-čkárů a už nevěří, že to někam povede. Protože každý chce prachy hned a neumí odmítat zákazníky a neřekne jim na rovinu, že to je v jejich případě blbost a tak jen díky špatné komunikaci a rozdílných představám to končí tak, že tu jsou kvanta zdeptaných a vyhořelých malých eshoperů a už se bojí dát do toho další peníze. Takže jediná šance je vědět kam sáhnout a rychle jim to do 2 měsíců rozhýbat za malý peníz a poté už se dá ledacos. Je to snadno uchopitelné pro jednotlivce, ale hůře pro firmu, která má team lidí.

  18. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Jinak já si ale nejsem úplně jistý, že u těch nejmenších klientů je tam prostor se o marži dělit v agentuře. Největší problém je tam s těmi napnutými rozpočty a s tím, že jim každý naslibuje hory doly a ti lidé prostřídali už třeba 4,5 PPC-čkárů a už nevěří, že to někam povede. Protože každý chce prachy hned a neumí odmítat zákazníky a neřekne jim na rovinu, že to je v jejich případě blbost a tak jen díky špatné komunikaci a rozdílných představám to končí tak, že tu jsou kvanta zdeptaných a vyhořelých malých eshoperů a už se bojí dát do toho další peníze. Takže jediná šance je vědět kam sáhnout a rychle jim to do 2 měsíců rozhýbat za malý peníz a poté už se dá ledacos. Je to snadno uchopitelné pro jednotlivce, ale hůře pro firmu, která má team lidí.
    To je velká pravda! Jak tedy nastavit cenovou politiku? Dát první měsíc nebo dva slevu 50%? Nebo udělat první tři měsíce jako zkušebku s okamžitou výpovědí?

  19. Jen pro zajímavost, podle čeho vyhodnocujete malého klienta a do jakého obratu to je pro vás stále malý klient?

  20. Já to řeším tak, že nejdu dolů hodinovkou, ... řeknu si, kolik je běžné a pokud mají na zaplacení dvou nebo pěti hodin, tak se snažím je využít tak, aby to přineslo alespoň prvních pár desítek tisíc. Osekám všechno co se osekat dá, dělám to tak, jak se to běžně nedělá, většinou hodně na prasáka, bez analýz. Do měsíce vydělám na sebe i na klienta a pak už to jde a můžete si domlouvat další podmínky. Stejně ty lidi nezajímají nějaké báchorky okolo, ale výsledek. A pokud se to nepodaří? Moc se to nestává, ale tímto stylem za vámi nezůstává odrbaný klient a když se ukončuje spolupráce, nechce vás zabít za to, že jste mu prošustroval hromady peněz.

  21. A jak chces vyresit to, ze delas obchod a ne marketing? Veris, ze najdes na prvni dobrou levneho externistu, ktery bude mit vysledky, kdyz tomu sam nerozumis?

  22. Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Jen pro zajímavost, podle čeho vyhodnocujete malého klienta a do jakého obratu to je pro vás stále malý klient?
    Cílím na v zákazníka který je ochocten dát průměrně měsíčně řekněme 10.000 - 50.000 Kč za online marketing včetně kreditů. Zajímají mě klienti kteří vědí že to potřebují a ví, že do toho musí investovat aby měli konverze. Zároveň ale nejsou ještě tak velcí aby se jim vyplatilo najmout na to specialistu do firmy. Moc malý je pro mě nakopak klient který neví co chce, nemá zkušenosti s online marketingem, nemá na to rozpočet a neni ochoten investovat ani korunu. Všechno co mu nabídnete bude ,,drahé". Takvého je potřeba přesvědčit jinak.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.09.2019 v 14:05 ----------

    Citace Původně odeslal Daniel H. Zobrazit příspěvek
    A jak chces vyresit to, ze delas obchod a ne marketing? Veris, ze najdes na prvni dobrou levneho externistu, ktery bude mit vysledky, kdyz tomu sam nerozumis?

    Pokud o nějakém dobrém externistovi víš, tak sem s ním :-)

  23. Jj vim, bere si 2K za hodinu. Napis SZ.

  24. Citace Původně odeslal PetrN83 Zobrazit příspěvek
    Cílím na v zákazníka který je ochocten dát průměrně měsíčně řekněme 10.000 - 50.000 Kč za online marketing včetně kreditů. Zajímají mě klienti kteří vědí že to potřebují a ví, že do toho musí investovat aby měli konverze. Zároveň ale nejsou ještě tak velcí aby se jim vyplatilo najmout na to specialistu do firmy. Moc malý je pro mě nakopak klient který neví co chce, nemá zkušenosti s online marketingem, nemá na to rozpočet a neni ochoten investovat ani korunu. Všechno co mu nabídnete bude ,,drahé". Takvého je potřeba přesvědčit jinak.[COLOR="Silver"]
    Nedovedu si představit, jak takového klienta bez referencí seženete

  25. Je to strašně těžký, připadá mi to stejně těžký úkol, jako najít dobrého programátora. A bojoval jsem s tím léta ... nakonec to stejně dopadne tak, že se sežene jedině přes nějakou známost a nebo shodou okolností. Prostě ti dobří s referencemi už práci mají a nemají důvod, proč by měli dělat pod nějakou agenturou. Jeden maká pro velkého klienta, druhý si vezme třeba pár menších zakázek, ale vlastně víc nepotřebují. A už vůbec nepotřebují pracovat pod někým.
    Takže pro mě jako pro koncáka je fakt extrémně těžké najít dobrého programátora, pro někoho je extrémně těžké najít PPC-čkáre a navíc aby to dávalo ekonomický smysl. No a teď si vezměte, že vy jich chcete hned celou bandu a ještě se vlastně budete dělit o zisk. Tak agentury tu jsou, ale rozhodně se asi nezaměřují na toho klienta, kterého jste právě popsal. Proč? No to z toho vlastně vyplývá.
    Je to nemožné? Není, ale asi vás to bude stát hodně nervů.

  26. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Je to strašně těžký, připadá mi to stejně těžký úkol, jako najít dobrého programátora. A bojoval jsem s tím léta ... nakonec to stejně dopadne tak, že se sežene jedině přes nějakou známost a nebo shodou okolností. Prostě ti dobří s referencemi už práci mají a nemají důvod, proč by měli dělat pod nějakou agenturou. Jeden maká pro velkého klienta, druhý si vezme třeba pár menších zakázek, ale vlastně víc nepotřebují. A už vůbec nepotřebují pracovat pod někým.
    Takže pro mě jako pro koncáka je fakt extrémně těžké najít dobrého programátora, pro někoho je extrémně těžké najít PPC-čkáre a navíc aby to dávalo ekonomický smysl. No a teď si vezměte, že vy jich chcete hned celou bandu a ještě se vlastně budete dělit o zisk. Tak agentury tu jsou, ale rozhodně se asi nezaměřují na toho klienta, kterého jste právě popsal. Proč? No to z toho vlastně vyplývá.
    Je to nemožné? Není, ale asi vás to bude stát hodně nervů.
    Hodně klientů si stěžuje na to, že agentura kterou platí na online se s nimi nebaví. Pošle jim jednou za měsíc fakturu a maximálně vyhodnocení. Když je nějaký problém, dovolají se maximálně na account managera který něco slíbí a stejně se pak nic nestane.

    Rád bych nabídl ten druh spolupráce kde já budu přímo zodpovědný za kvalitu služeb. Když bude něco špatně lidé budou volat mě a já to s nimi budu hned řešit.

    Tým bych tvořil já jako sales a management + jeden PPCčkař (pro začátek) a jeden Social media manager.

    Počítám s tím že najít kvalitní specialisty bude těžké.

  27. Prostě to rozjed a uvidíš. To je jasný, že ti tady většina lidí bude psát, že to nemá cenu nebo se tě budou snažit odradit. Nikdo nechce konkurenci :D najdeš to u každého vlákna, které uvažuje o rozjetí firmy, nabízení služeb, atd.

    Nikdo nezná kvalitu tvých služeb ani schopnosti, tak do toho mákni a uvidíš. Buď to půjde nebo ne, nic horšího se nestane :D

    Já bych ten trh nedělil na 2 skupiny, ale spíše na 3.

    1) malé firmy, projekty webtržníků a jim podobných
    2) střední firmy, brandy, které to myslí vážně a mají i rozumný budget
    3) velké firmy

    Ten trh zahrnující 1) je opravdu nasycen a nečekej, že se tam nějak prosadíš. Oslovit firmy spadající do 2) je možné pokud budeš opravdu kvalitní. Potenciál a příležitost zde je vysoká, protože ano dodavatelů, kteří dodávají weby/marketing je hodně, ale naprosté minimum těch, kteří to dělají opravdu kvalitně. No a 3) ty oslovují velké zaběhlé agentury a nebo to funguje před známost.

  28. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Prostě to rozjed a uvidíš. To je jasný, že ti tady většina lidí bude psát, že to nemá cenu nebo se tě budou snažit odradit. Nikdo nechce konkurenci :D najdeš to u každého vlákna, které uvažuje o rozjetí firmy, nabízení služeb, atd.

    Nikdo nezná kvalitu tvých služeb ani schopnosti, tak do toho mákni a uvidíš. Buď to půjde nebo ne, nic horšího se nestane :D

    Já bych ten trh nedělil na 2 skupiny, ale spíše na 3.

    1) malé firmy, projekty webtržníků a jim podobných
    2) střední firmy, brandy, které to myslí vážně a mají i rozumný budget
    3) velké firmy

    Ten trh zahrnující 1) je opravdu nasycen a nečekej, že se tam nějak prosadíš. Oslovit firmy spadající do 2) je možné pokud budeš opravdu kvalitní. Potenciál a příležitost zde je vysoká, protože ano dodavatelů, kteří dodávají weby/marketing je hodně, ale naprosté minimum těch, kteří to dělají opravdu kvalitně. No a 3) ty oslovují velké zaběhlé agentury a nebo to funguje před známost.
    Díky za povzbuzení. Každopádně tato debata mi pomohla.

  29. Zajímalo by mě, jak budete jako obchoďák zodpovídat za kvalitu služeb a kontrolovat práci PPCčkařů, když se správou PPC nemáte vůbec žádné zkušenosti??? Za PPCčkaře se dnes považuje každý, kdo se umí nalogovat do systému a mám dojem, že se ani neobtěžovali se čtením nápovědy. Měla jsem tu čest vidět kampaně od marketingových agentur i "PPC specialistů" z Google a Seznamu a na základě kvality práce se domnívám, že tam pracují lidé, kteří mají hlavu jen na to, aby jim nepršelo do krku ...

Hostujeme u Server powered by TELE3