Stovkomat.cz: dnes 20% sleva na všechny PR články [345 nabídek, stovky recenzí]
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 34

Servis vozidla, transparentnost a kvalita služeb

  1. Jak to máte vy? Využíváte možnosti fyzické přítomnosti u servisu vozidla? Jak si ověřujete že vás nebere autoservis na hůl?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal rooibosman Zobrazit příspěvek
    Jak to máte vy? Využíváte možnosti fyzické přítomnosti u servisu vozidla? Jak si ověřujete že vás nebere autoservis na hůl?
    Pouze u par autoservisu jsem mohl byt pritomen pri oprave. Ale tak chapu, ze je to z duvodu bezpecnosti. Nicmene na urcite druhy prace mam ruzne servisy :D

    Spiase me stve, ze vetsina odmita montovat dily zakaznikem dodane.

  4. a tys ručil za něco co si dodal zákazník?

  5. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    a tys ručil za něco co si dodal zákazník?


    Zaruku mam od vyrobce na nahradni dil. Zaruka na praci je neco jineho prece. Pokud jde o to proc to delaji tak rikaji narovinu ze na tom vydelavaji.

    Jenze ja nechci aku za 3700 kdyz se popdava za 1500 a k tomu jeste prace, stejne tak nechci olej za 470 za litr, kdy stoji 200.

    Je na tom neco spatneho??

  6. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Zaruku mam od vyrobce na nahradni dil. Zaruka na praci je neco jineho prece. Pokud jde o to proc to delaji tak rikaji narovinu ze na tom vydelavaji.

    Jenze ja nechci aku za 3700 kdyz se popdava za 1500 a k tomu jeste prace, stejne tak nechci olej za 470 za litr, kdy stoji 200.

    Je na tom neco spatneho??
    presně o tom to je...cena práce ve značkovém servise má snahu zohledňovat cenu obvyklou..ale pak ti napálí cenu za díl..senzor 10 tisíc atp, bez jejich senzoru řídící jednotka nebude poslouchat..normální výpalné :)

  7. Dnes uz ale neni nutnost pouzivat autorizovany servis ani ke garancnim prohlidkam. Prvni jsem sice prosel u autorizaku ale druhou a kazdou dalsi jinde. Dulezity je zaznam v servisce.

  8. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Zaruku mam od vyrobce na nahradni dil. Zaruka na praci je neco jineho prece. Pokud jde o to proc to delaji tak rikaji narovinu ze na tom vydelavaji.

    Jenze ja nechci aku za 3700 kdyz se popdava za 1500 a k tomu jeste prace, stejne tak nechci olej za 470 za litr, kdy stoji 200.

    Je na tom neco spatneho??
    Ale no tak, baterku si vyměníš sám, olej už taky můžeš mít svůj, taky musí servis z něčeho žít, když z prodeje aut vydělají tak akorát na telefon. Nebo ty si sám, když ti někdo dělá subdodávku na to nic nepřirazíš?

  9. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Ale no tak, baterku si vyměníš sám, olej už taky můžeš mít svůj, taky musí servis z něčeho žít, když z prodeje aut vydělají tak akorát na telefon. Nebo ty si sám, když ti někdo dělá subdodávku na to nic nepřirazíš?
    Abych si aku vymenil sam musim rozebrat pulku krytu motoru a sundat sani, na to nemam ani naradi ani hodinu casu.

    Olej mam vzdy jen svuj, ale na ulici si ho nevymenim. V servisu mi ho meni za 450,-

    Tycky stabilizatoru si taky nevymenim na ulici, v servisu chteli 2400 za kus a origo jsem koupil za 400,-

    Svicky si taky nevymenim sam, v servise chteli 600 za kus a origo stoji 230,-

    Zarovku sam fakt nevymenim, je treba sundat kryty a cast krytu svetla.

    To se bavime ciste o nahradnim dile, s cenou prace nemam zadny problem.

    Nevim jak funguje jaky autoservis, ale tak snad od toho maji hodinovku od 500 do 900,- za hodinu a maji porad narvano, to si na sebe nevydelaji? Nebo mam byt kkt a platit jak mourovaty?

  10. To je o to kam jezdis - ja mam kluka co si k nakupce u dílu prida 10% a praci.

    A ke svym dilum - taky si do restaurace nosis vlastni jidlo?

  11. mám dvě auta, jedno takové to pracovní, to dávám "garážovému" servisu a jedno "cestovní" to jsem začal kvůli blbnutí s elektronikou dávat do autorizovaného servisu a jak píše Oleg při té příložitosti nechám vyměnit i věci, které by zvládnul i ten garážový. Z autorizovaného servisu odjížím s pocitem "hejla" (taktéž neřeším hodinovku 800), ale faktura pod 15 tisíc nejde. "Garážista" za 15 tis mi předává auto kdy odjezdím bezpečně celou sezonu, z autorizovaného servisu mám čidlo a umytý motor. Ještě jedna vě "garážista" má extérní účetní a manželka mu tam uklízí, v "autorizáku sedí v kanclech asi dalších deset manželek, milenek a každá obsluhuje jednu kopírku, takže chápu, že jenom vyšší hodinovka nestačí:)

  12. Hosi, protoze me to zajimalo a chtel sem se naucit opravovat auta, delal jsem skoro rok v autoservise. Muzu vás ujistit, ze montaz vlastních dilu servisy nedelaj proste proto, ze je to pěkná rejze. Za praci si vemou par stovek na hodinu, ale na dilech k ty zakazce udelaj par dalsich tisíc, ktery proste neudelaj kdyz si privezete svoje. Fakt to neni o zadnym ruceni.

    Kdyby byl nekdo z ceskych budejovic tak v v pm dam tip na dilnu, kde vam svoje dily namontujou bez problemu a jsou v pohode (rok sem tam delal, vim ze nedelaj zadny cary mary)... Jinak jak si pohlidat ze vas neberou na hul? No, jedine tomu rozumnet a vedet proste co jak trva, co se jak projevuje, nechat si ukazat vymontovany dily, ze sou fakt poskozeny jak tvrdili... Jinak vam nezbyva nez duverovat.

    K autorizakum skoda mluvit :) auto bych si k nim nikdy nedal.

  13. Už mě to přestalo bavit a kupují nová auta. Nemám na to nervy.

  14. je to jako s pračkami, raději vyhodíš dobrou pračku s vadným programátorem (výrobní cena 10 EUR), než abys naháněl opraváře pračky, který si za "švába" účtuje 100 EUR plus přitlačíš kvůli EET. Ve sběrných dvorech jsou hromady bílého zboží, většinou s životností 5 let. Kvalita nových aut taky kulhá, guma není guma, ochranný nátěr spodku ti vydrží 4-5 let, pak ti auto za pochodu sežere chemie, na zrozlučku ti palubní pc pustí barevnou hudbu:)

  15. Původně jsem jezdil do autorizované servisu. První oprava dobrý, v databázi dohledali, že tam byly i nějaké opravy v rámci svolávacích akcí, takže ty byly grátis (auto bylo u z druhé ruky po záruce). Později přišel komplikovanější problém a to přišly neustále výmluvy, takže jsem byl 10 dní bez auta, a pak sjezdil šéfa servisu, který mi neustále tvrdil „zítra už to bude, ale že teď máme hodně přezouvání“. Následně do 2 dnů bylo auto konečně opravené. Od té doby, co se dá, dávám tchánovi, který je autoservisák a vím, že práci neodbyde. Btw. I on jako příležitostný servisák má slevu na díly 47% oproti cenám na netu. Takže předpokládám, že nějaký větší servis má ještě zajímavější ceny, není divu, že zákaznické díly nechtějí brát :)

  16. Ale zajímavé je, že servisy jsou stále plné. Zajímal by mě ten druhý pohled, protože vést servis asi také nebude žádná sranda a určitě to nebude nízko-nákladové podnikání. Jestli to je tím, že těch manuálně pracujících je fakt tak málo, nevím.
    Mám známého (jeden dodavatel) je to několikanásobný vysokoškolák, kandidát věd a ten nemohl odpustit svému synovi, že zanechal škol, udělal si učňák a šel do servisu. Stále to nemohl zkousnout, vždycky si na to posteskl, skoro jako "že je to ostuda rodiny". Nakonec se zase tak špatně nemá a dělá co ho baví.

  17. to vůbec neroporuji že to je makačka ve šmíru, mě jde jen o ten princip ře nechci platit to okolo co s tím s mým problémem nemá nic společného a není to jasně v hodinovce. Ať si jezdí na výjezdní školení do Alp s milenkama, ale za svoje, ne za moje, které schovají do marže za kus plastu nebo plechu. Jako kryt z PVC v podběhu za 2,5 tisíce? A co jako?

  18. beraniste: trochu sem videl do te ekonomiky a strasne zalezi jak ten servis vedes. Autorizaky maj obrovsky naklady na ty salony kolem, na prodejce, sekretarky atd. a vsechno jim to pokryva vicemene jen ten servis a prodej dilu... Garazisti to maj o dost jednodussi, protoze tech nakladu okolo je mnohem min. Ta garaz kde jsem delal (maj tri zveaky, takze jsou schopny delat tri auta naraz) mela jen najem, mechanikum se platilo nutny mistni minimum (tak aby neodchazeli) a do toho jeden clovek co prijimal zakazky a resil zakazniky... Takze ty naklady tam taky nejsou nijka zavratny, pronajem ty haly vychazel dobre, elektrika akorat na sviceni a kompresor, v zime se topilo vyjetym olejem...

    Vetsina lidi brala dily od dilny, ale tak ctvrtka zakazniku si shanela svoje, reklo se co ej v neporadku, clvoek si privezl bud z vrakace nebo odnekud novej svuj, hodilo se to tam... Nikdy za ten rok se nestalo ze by se clovek vratil s tim, ze to chce reklamovat. Kdyz se to stalo, bylo to opravneny z jakyhokoliv duvodu, ale nikdy proto, ze by se podelal dil a zakaznik to chtel hodit na dilnu... Kdyz neco posral mechanik, musel to majitel zatahnout ze svyho, ale tehle pruseru nijak zavratne hodne nebylo a znamenalo to vetsinou jen ze ta konkretni zakazaka nesla do zisku, nestavalo se ze by sla do minusu (misto na zvedaku zapocteno = i pres chybu mechanika se udelal aspon nakej malej zisk). Pamatuju jen jeden pruser kdyz delali GO motoru a ted uz nevim co konkretne se podelalo, jen to proste melo za nasledek, ze ten motor uz pri zajizdeni znova umrel. Ale takovejhle indcident jendou za rok tu firmu nepolozi, zisky se delali porad hezky, hlavne na tech dilech...

  19. Citace Původně odeslal Hagen Zobrazit příspěvek
    To je o to kam jezdis - ja mam kluka co si k nakupce u dílu prida 10% a praci.

    A ke svym dilum - taky si do restaurace nosis vlastni jidlo?
    Ja jezdim jen do servisu, kterym duveruji leta akde mi vymeni co potrebuji.

    Proc se mne kazdy snazi obratit na utraceni tvl, jaky jidlo do restaurace? Proste nevyhodim kazdy rok za servis auta pres 15 tisic, kdyz to muzu mit za min.

    ---------- Příspěvek doplněn 17.09.2019 v 08:58 ----------

    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Už mě to přestalo bavit a kupují nová auta. Nemám na to nervy.
    Ja jsem presel na viru, ze novy auto uz fakt ne, staci 1-2 lety primo ze salonu. V podstate uaetris a mas na to taky 2 ruky zaruku.

  20. s novým autem si kupuješ ten navoněný pocit, jako když mi dali v první třídě novou aktovku. Po vystřílivění si řekneš, že za ten rozdíl to mohla být super dovča v Karibiku nebo životní rezerva. Ale úplně chápu, že si někdo koupí nové, ikdyž potom tankuje po pětistovce, protože by mu nezbylo na oběd:)

  21. Já to počítal, cas, opravy, nervy a fakt stare už ne. Vyjde to tak nějak na stejno. Nové po 6 letech pošlu dál, zbyde mi 2/5 až 1/2 hodnoty a pak už to takový ranec neni. DPH vám vrátí hned, něco málo dám z hotovosti, když nechci, něco málo dám na úvěr, ale to odměňování vozového parku už je sranda. Nejhorší byl začátek. Já potřebuju jezdit a ne stále řešit, že se něco podelalo

  22. úplne nové bych nechtěl už z toho důvodu, že jen za poslední dva roky mám na autě asi šest šrámů -ne mnou zaviněných. Na starém mi to nevadí, ale kdyby mi udělal někdo na novém rýhu klíčem do dveří až na plech, tak bych plakal. Dva nárazy ze zadu, jednou odpružený, podruhé prasklina a jiné otěry na parkále u marketu..na starém neřeším.

  23. no novem pokryje pojistka, at uz havarijko nebo povinko od vinika :) to bych jako zasadni bod proc nekupovat nove auto fakt nevidel...

  24. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    no novem pokryje pojistka, at uz havarijko nebo povinko od vinika :) to bych jako zasadni bod proc nekupovat nove auto fakt nevidel...
    Tohle bych tak s jistotou netvrdill, když vás někdo naboří je sice hezké, že vám to pokryje pojistka. Nicméně už na vždy ztratíte status nebouraného nového auta.

  25. A? rozdily ojetin s tukackama a bez tukacek jsou na trhu minimalni, resi to mnohem min lidi, nez si myslis a znaly lidi se proste podivaj jestli byla provedena oprava dobre, protoze kdyz jo tak ten rozdil je nula... Velky bouracky se stejne neopravujou (z bezpecnostnich duvodu casto nesmi)...
    Bouranych aut se boji jen lidi, co tomu vubec nerozumi nebo lidi co si to auto nenechavaj pred koupi zkontrolovat, takze netusi jak byla oprava provedena a opet, boji se ze by to bylo neco spatnyho... Ale tak hold prodas to auto nekomu kdo vi... Samozrejme pocitam s tim, ze na pojisteni to nechas udelat autorizak do originalni podoby, zadny setreni na spatny praci...

  26. To s tím oťukáním je fakt. Za 2 roky mám 5x oťukáno. Ale s tím musíte počítat. Pokud vás tohle stresuje, tak nenecháváte auto venku na parkovišti, když jedete na nákup, šoupnete ho někam dozadu. Já teda zastávám názor, že auto je spotřebák a že tohle mě nevytočí. Stejně jako když si koupím nové sjezdovky, nebudu nadávat, když mi je ve frontě před turniketem lidé pošlapou. Tím hned ztratíte zážitek z ježdění a stejně je to i u nového vozu. Já jsem takový ten typ, který se o auto moc nestará, není to jeho miláček. Chápu, že hodně chlapů si ho hýčká, leští, uklízí, ale já takový nejsem. Kdyby pro mě automobil byl "něco víc", tak ho garážuji.

  27. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    no novem pokryje pojistka, at uz havarijko nebo povinko od vinika :) to bych jako zasadni bod proc nekupovat nove auto fakt nevidel...
    nevím jak je to s pojistkou na úmyslné vandalství (rýhy po klíči), ale většinou k odřeninám z parkoviště se nikdo nehlásí, nezanechává kontakt s číslem pojistky:). Z principu už se mi nechce ani nic vypisovat a pak být bez auta než to přelakují. příklad: na výletě z rodinkou mi promáčkl "umělec" blatník, s novým autem ouřadování, u staršího jsem to vymáčknul zpátky, výlet nenarušen:) -souhlasím s názorem že auto je spotřebák, ale auto ve stavu detektiva Colomba bych tedy nechtěl:)

  28. to uz je na kazdem :) vyhody i nevyhody jsou zrejme... Ja taky preferuju starsi kousky, ale tak ja si sousty malickosti udelam na tom aute sam jako relax...

  29. Zadne havarijko bouchance od dveri nebo odreniny neresi. Uz jsem se snazil to resit milionkrat. Navic pokud auto stoji na parkovisti, neni to verejna komunikace, tam se s tim ani poli moc neresi, pokud vyslovene nejde o vandalismus a pokud je na vandalismus pojistka.

    Pokud nekdo vyslovene chce nove auto, tak doporucuji nove auto vzdy polepit pruhlednou folii, minimalne narazniky, predni a zadni dvere a kapotu. Zadne ryhy nebudou a promacklinu si vyrovnate do 500,-

    Nevim, nove uz urcite ne, 1-2 lete bohate staci, alespon cloveka nesere, ze ten spotrebak, jak pise @beraniste, neztratil za ty dva roky temer 1/3 nebo polovinu ceny.

  30. Jj, 1-2 roky staré auto je taky dobrý nápad. Ono já bych třeba ty odřeniny vůbec neřešil a nechal to zamáznout najednou před prodejem. Jsem rád, že jsem jaký jsem. Fakt bych na tom nechtěl být tak špatně, abych se děsil každého příchodu k vozu. Pokud to tak někdo má, tak ať nenechává auto na silnici a dá si ho k baráku a nebo do garáže. Nám jednou shořela chata před očima a od té doby, když přijíždím do práce, se mi občas stává, že se děsím toho, že bude sklad v plamenech, nebo že už tam bude jen hromádka popela. Ale to je trochu jiná situace.

  31. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Jj, 1-2 roky staré auto je taky dobrý nápad. Ono já bych třeba ty odřeniny vůbec neřešil a nechal to zamáznout najednou před prodejem. Jsem rád, že jsem jaký jsem. Fakt bych na tom nechtěl být tak špatně, abych se děsil každého příchodu k vozu. Pokud to tak někdo má, tak ať nenechává auto na silnici a dá si ho k baráku a nebo do garáže. Nám jednou shořela chata před očima a od té doby, když přijíždím do práce, se mi občas stává, že se děsím toho, že bude sklad v plamenech, nebo že už tam bude jen hromádka popela. Ale to je trochu jiná situace.
    no kazdy nema barak nebo garaz :D a stejne nasere, pokud mas auto za 500+k ze tam mas bouchance od debilu co oteviraji dvere na max, protoze z toho auta neumi normalne vystoupit.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3