logo
12.09.2019 20:15
1
Mám takový dotaz - mám reklamu na skliku ve vyhledávání, nic moc konkurenčního, průměrná cena za proklik podle "návrh klíčových slov" cca 2 Kč.

No a mně se nedaří dostat na 1. pozici s inzerátem, i když nastavím proklik na 15 Kč. Čím to může být? Mělo by smysl nechat si spravovat sklik někým, kdo má třeba vyšší bonitu?

Děkuji.
13.09.2019 07:15
2
1. žádný ukazatel bonity v Skliku neexistuje,

2. zkusil jste i třeba 100 Kč?
13.09.2019 08:02
3
Zkoušel si sám proklik plus někdo známy? Seznam dává nahoru klikane reklamy. Pokud mas uděláš dvě reklamy dejme tomu za stejný proklik, tak kterou rozkliknes vytopujes nad tou druhou.

Me to teda funguje a mám to jako starší informaci přímo od seznamu.
13.09.2019 09:23
4
- zkuste anonymní okno
- zkuste zvýšit CPC
- zkontrolujte jaký máte CTR?
- bonita klienta nehraje tak významnou roli ve výsledku jako CPC a CTR

Znám lidi, kteří i u menších oboru mají nastaveny částky stovek korun za klik, protože prostě nechtějí dát nikomu prostor pro přebití.
13.10.2019 21:45
5
Původně odeslal kubiz
Mám takový dotaz - mám reklamu na skliku ve vyhledávání, nic moc konkurenčního, průměrná cena za proklik podle "návrh klíčových slov" cca 2 Kč.

No a mně se nedaří dostat na 1. pozici s inzerátem, i když nastavím proklik na 15 Kč. Čím to může být? Mělo by smysl nechat si spravovat sklik někým, kdo má třeba vyšší bonitu?

Děkuji.
Povedlo se?
Vliv může mít určitě historie kampaně, stačí když se ze začátku nastaví nízká cena za proklik a už je pak velmi těžké se dostat na přední pozice, také zde záleží na frází a konkurenci, která inzeruje. Další podstatnou věci je i vstupní stránka neboli landing page.
Chtělo by to více konkrétních informací pro lepší posouzení
Pokud můžete tak pošlete.

JT