logo
09.09.2019 09:02
1
Ahoj,
chci se zeptat jak je to z hlediska SEO v případě takového modelového webu:

Dejme tomu, že chci vytvořit web např. autobazar, kde bude seznam všech značek a pod každou značkou ještě rozdělení na tipy bmw - bmw řady 3 a tam výpisy inzerátů.

Jaký by byl problém kdybych vytvořil ještě další weby na samotných doménách např. na adrese bmwrady3.cz - kde by byly inzeráty z hlavního webu, takže duplicitní a kod i design webu by byl stejný. Samozřejmě co se týče textů na webu, nadpisů, popisků ty by byly originální, zkopírované by byly pouze komplet izeráty - které by se tahaly automaticky.

Moje otázky:

1. Jak google nebo seznam by takový web bral, kdy obsah (inzeráty) se tahají z jiného webu a jsou stejné jak na hlavní webu ? Mohl by tam být problém se dostat na klíčové slova vysoko i při originálním obsahu na zbytku webu a kvalitní of-page optimalizaci ?

2. Je vhodné mezi sebou všechny weby prolinkovat a případně jak?


PS. je to jen modelový příklad, ale mám jeden web z jiného oboru a přemýšlím, že bych ho rozšířil ještě na další domény, které vlastním, protože domény jsou top a mají i dobrou hledanost. A přijde mě to lepší, než domény přesměrovat nebo dělat úplně jiný web (kod/design) kde by stejnak inzeráty byly stejné.

Předem děkuji.
09.09.2019 10:28
2
nemyslím, že existuje něco jako hledanost domény. sorry
09.09.2019 10:33
3
Vím, že dříve to vliv asi mělo, když klíčové slovo bylo obsažené v doméně jak je to teď nevím.
09.09.2019 15:02
4
Raději se zaměřit na 1 web a udělat mu kvalitní propagaci než X podobných webů, kde budete riskovat penalizaci z důvodu duplicitního obsahu. Co se týče kl. slova v doméně, nemá to pro SEO už prakticky žádný přínos. Google už v roce 2012 aktualizoval algoritmus, aby se nezneužívalo hromadného zakládání domén podle kl. slov. Myslím, že je i na oko mnohem hezčí, když se dělá doména podle značky než podle kl. slova.