Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Napojení platební brány

Hledám člověka, který mi napojí platební bránu (nutnost kreditních karet) úplně kompletně- tj. jak komunikace se společností nabízející platební bránu- vysvětlení jak funguje má služba, tak i napojení po technické stránce.
Mám online obchodní galerii, je to služba která zprostředkovává zákazníkům nákup zboží od prodejce. Dá se říct dropshipping. Nejedná se o přeposílání objednávek, platba od zákazníků jde přímo nám, my dále provedeme ručně objednávku u prodejce. Do této transakce tedy nevstupuje třetí strana a karetní asociace tyto služby schvalují.
Bohužel jsem se snažil již přes měsíc komunikovat s různými společnostmi, ovšem neúspěšně a již vzdávám to řešit sám.
Galerie běží na Shoptetu a zkoušel jsem již obepsat tyto brány: ThePay, GoPay, ComGate.
ThePay: Problém je prý v tom, že jsem pouze prostředník, který nemá odpovědnost z pozice prodávajícího. Ano, je to logické, jedná se o službu- ne eshop. Vysvětlil bych to asi jako když společnost např. PPL provádí službu převoz zboží, taktéž samotné zboží které převáží neprodává. Úplně stejně neprodává zboží ani má služba, pouze zprostředkovává objednávku. Odůvodnění ThePay je tedy z mého pohledu nelogické. Řešil jsem to už i s jejich complice managerem, kdy jsem paní na supportu napsal, ať mi na něj dá kontakt.
ComGate: Stejné odůvodnění jako u ThePay s tím, že paní na supportu absolutně nepochopila způsob fungování mé služby i přesto, že jsem jí to detailně vysvětloval jako malému dítěti. Neustále píše, že do zprostředkování nákupu vstupuje třetí strana, což neschvalují karetní asociace. Do transakce mezi zákazníkem a naší službou třetí strana v žádném případě nevstupuje. Mohl jsem si ještě vyžádat, aby mi dala kontakt na někoho kompetentnějšího, ovšem to by mělo asi stejný výsledek, jako u ThePay.
GoPay: Tam je pokrok lepší, paní ze supportu ochotná a nechá si vysvětlit fungování služby, nebyla v tomto případě potřeba si vyžádat nadřízeného. Interní oddělení GoPay schválilo moji službu ovšem s tím, že nebude možné využívat platební metody platbu kartou. S online bankovním převodem se bohužel nespokojím a platba kartou je pro mě klíčová.
Hledám tedy člověka, který tohle vše vyřeší za mě. Je mi jedno, jestli se bude jednat o platební bránu, kterou nabízí přímo Shoptet, nebo nějakou jinou. Viděl jsem například některé dropshippingové eshopy využívající platební bránu PayU.
Dejte mi prosím vědět, u které společnosti byste byli schopni mi bránu vyjednat. Také napište, kolik byste si za tuto službu účtovali (i kolik byste si případně účtovali za technické napojení, pokud by tato platební brána nebyla ve spolupráci se Shoptetem a tedy by muselo dojít na nějaké doprogramování).
22 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
11 hodnocení
členem od 24. 8. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Tom Vladarz (20 hodnocení)
8. 4. 2021

Spolehlivá a rychlá komunikace, extrémě rychlá platba. Doporučuji spolupracovat.

ikona hodnoceni
od PajrM (15 hodnocení)
2. 12. 2020
Spolupráce proběhla výborně, komunikace byla rychlá a excelentní a jsem nadmíru spokojen.
ikona hodnoceni
od bmatiskova (1 hodnocení)
9. 9. 2019

Skvělá spolupráce, můžu jedině doporučit.

Další poptávky Více