360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 29 z 29

Platba nestržena - zboží přišlo

  1. Zdravím,

    objednával jsem zboží z celkem velké zahraniční společnosti a nejspíš ten den měli problém s billingem, platba se stáhla (cca. 300 EUR) a potom se vrátila, ovšem zboží přišlo.

    Teď řeším co dál, jedná se o společnost, kde není kam a komu napsat, support s tiketovovacím systémem, reakce 5 dní (tudy cesta nejspíš nevede) a zároveň to beru, že moje chyba to není, tak bych čekal ať se ozvou sami a navrhnou nějaké řešení, zároveň nevím co můžu čekat, ale samozřejmě nemám potřebu to "ukrást".

    Ovšem hlavní problém je, že není s kým komunikovat a když to vrátím, tak by mi akorát vrátili peníze znovu :-D

    Jaký na to máte názor, resp. jak byste to řešili jak eshopáři?

    Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Já bych to napsal na Webtrh. Takže jsi udělal jedinou správnou věc co šla!

    To je zase dotaz... To neexistuje jediný kontaktní email/telefon? Potvrzení objednávky ti přišlo jak? A proč ne ten support? Facebook nemají? Prostě bych na jakýkoliv kontakt napsal a čekal. Když se neozvou, nechal bych to být.

  4. Zajímá mě akorát názor, jinak je to všechno anonymní.

    Proto jsem psal, že sám se připomínat nebudu, ale nechci se dočkat nějakých "příjemných" dopisu, kdyby na to přišli. Nevím jak se to řeší standartně u eshopu, když vznikne podobná chyba.

  5. Nemáš potřebu to ukrást a zároveň se nechceš připomínat. Zajímavé. Jestli hledáš radu jak umlčet své svědomí tak nevím jestli jsi na podnikatelském fóru správně.

    PS: Neboj, nic ti nehrozí. V nejhorším napíšou že jim to dlužíš a ať to vrátíš. Toť vše. Když by dělali vlny tak řekneš že sis nevšiml že se platba vrátila a žádný úmysl v tom si ji ponechat nebyl.

  6. Ale no tak, nekontaktní velké společnosti bych především vůbec nic dopředu neposílal. Pokud jsi to riskl a poslal i když se to vrátilo, tak máš pořád povinnost zaplatit, takže si nejprve prostuduj OP pokud nějaké mají, třeba ti k rozhodnutí pomůže úrok z prodlení ve výši 2% za každý započatý měsíc prodlení a řešení sporů u místního rozhodce.

    Stejně tak se to řeší u českých eshopů, kde se nejčastěji stává, že objednávky s platbou předem, eshop odešle omylem bez zaplacení zákazníkem. Zákazník se sice domnívá, že nic platit nemusí, pořád platí, že je povinen zaplatit, případně vrátit zboží, jelikož objednávkou se zavazuje zboží zaplatit a převzít.

  7. Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Teď řeším co dál, jedná se o společnost, kde není kam a komu napsat, support s tiketovovacím systémem, reakce 5 dní (tudy cesta nejspíš nevede)
    Proč tama cesta nevede? Tak Vás zkasírují o 5 dnů později. Ale je slušnost o problému dát vědět, zda si jsem vědom chyby protistrany. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že takový krok pak otevírá dveře k dalším spoluprácem.

    Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    zároveň nevím co můžu čekat, ale samozřejmě nemám potřebu to "ukrást".

    Ovšem hlavní problém je, že není s kým komunikovat a když to vrátím, tak by mi akorát vrátili peníze znovu :-D
    Nebo zboží vraťte a třeba Vám ty peníze nevrátí, protože si uvědomí chybu. Je možné, že ta firma o tom problému teď neví, ale při párování s objednávkami na to pak přijdou nebo účetní...

    Nezlobte se, ale tohle opravdu působí, že se snažíte umlčet svědomí. No tak chcete krást, za to se nemusíte stydět, to dělá kde kdo, ale nechápu, proč si kurvit jméno kvůli 300 €...

  8. Mně by zajímalo, co to bylo za eshop/web. Myslím, že nemáš důvod to neříct :)

  9. Šel bych se udat na policii.

  10. Ja sa pridam .. je mozne aby platba kartou presla u obchodnika ale uz je to tyzden co mi z uctu tato platba neodisla, neobjavuje sa ani v zadrzanych prostredkoch, ani v buducich platbach? :D

  11. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Ale no tak, nekontaktní velké společnosti bych především vůbec nic dopředu neposílal. Pokud jsi to riskl a poslal i když se to vrátilo, tak máš pořád povinnost zaplatit, takže si nejprve prostuduj OP pokud nějaké mají, třeba ti k rozhodnutí pomůže úrok z prodlení ve výši 2% za každý započatý měsíc prodlení a řešení sporů u místního rozhodce.

    Stejně tak se to řeší u českých eshopů, kde se nejčastěji stává, že objednávky s platbou předem, eshop odešle omylem bez zaplacení zákazníkem. Zákazník se sice domnívá, že nic platit nemusí, pořád platí, že je povinen zaplatit, případně vrátit zboží, jelikož objednávkou se zavazuje zboží zaplatit a převzít.
    Beru to tak, já chybu neudělal a čekám reakci z jejich strany, když zapomeneš vystavit fakturu, předpokládám, že ti zákazník nebudu volat, ať mu ji pošleš, že ji chce zaplatit.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 13:03 ----------

    Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Mně by zajímalo, co to bylo za eshop/web. Myslím, že nemáš důvod to neříct :)
    Řekněme něco typu Amazon, Google Store apod.

  12. Je snad slusnost druheho na chybu upozornit, co ej to proboha posledni dobou za zvyk na tuhle uplne zakladni lidskou slusnost zapominat? Snad chyby se stavaji bezne, jaky je problem jim napsat a proste uvidis... Co ej to za hloupou vymluvu ze na supportu odpovidaj pozde tak to ani nema smysl... WTF

  13. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    Je snad slusnost druheho na chybu upozornit, co ej to proboha posledni dobou za zvyk na tuhle uplne zakladni lidskou slusnost zapominat? Snad chyby se stavaji bezne, jaky je problem jim napsat a proste uvidis... Co ej to za hloupou vymluvu ze na supportu odpovidaj pozde tak to ani nema smysl... WTF
    Ale koho chceš oslovit? Budeš jednat s 5ti lidma, kterým je to úplně jedno (bůh ví, jestli vůbec s tou firmou mají něco společného) - není nějaký outsource. Jak zjistím, jestli už je to v pořádku atd. Pže objednávka se tváří jako v pořádku zaplacena a odeslána.

  14. Napis jim na support a nevymejslej jezis... Kdyz to supportu bude jedno, tak se na to vyprdni, svoje si si splnil, ale nechapu ze te napadne ze to ani nezkusis... To mi teda v poradku neprijde...

  15. Ok, díky tedy za názory 🙂

  16. Prostě chceš aby se na to nepřišlo, ale zároveň se bojíš dopisu. Nevím jak Ti poradit člověče ;) to je klasické čecháčství.

  17. čecháčství neboli čecháčkovství - to si vyprošuji. Ne ke vztahu k tazateli, ale kvůli tomu, že tohle prostě není jen naše výsada. Každý národ má vyčůrané jedince :) A myslím, že zemí už jsem navštívil dost ;-)

    I když by mě zajímalo, kde to má kořeny... asi v bývalém režimu, kde si prostě leckdo přizobl z podnikového majetku a kdo ne, tak byl divnej.

  18. To má kořeny už v ráji, Eva taky vzala něco, co neměla přece.

  19. "když zapomeneš vystavit fakturu, předpokládám, že ti zákazník nebudu volat, ať mu ji pošleš, že ji chce zaplatit" ... a to by ses divil. Párkrát sem zapomněl a klient sám přišel, že ví, že mi má proplatit fakturu za práce, ale žádnou nedostal.

  20. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    To má kořeny už v ráji, Eva taky vzala něco, co neměla přece.
    Ale ona věděla, že si nemá brát nic nad 5tis :-)

  21. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Prostě chceš aby se na to nepřišlo, ale zároveň se bojíš dopisu. Nevím jak Ti poradit člověče ;) to je klasické čecháčství.
    Samozřejmě upomínat se nepotřebuju, (s poctivostí nejdřív pojdeš) ale taky nemám problém to vyřešit až bude z jejich strany iniciativa, jediné co jsem chtěl, jestli se toto řeší rozumně, nebo rovnou nějak ostře.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 14:57 ----------

    Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    "když zapomeneš vystavit fakturu, předpokládám, že ti zákazník nebudu volat, ať mu ji pošleš, že ji chce zaplatit" ... a to by ses divil. Párkrát sem zapomněl a klient sám přišel, že ví, že mi má proplatit fakturu za práce, ale žádnou nedostal.
    Toho si važ, dělám to taky, ale s lidma, kde mám stabilní spolupráci, a vážím si jejich práce - např. autoservis.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 15:02 ----------

    Btw mám zkušenosti s velkýma nad nadnodníma společnostma, kde máš cenové nabídky, objednávky, předávací protokoly, a když jim nepošleš fakturu, rozhodne se nikdo upomínat nebude (vlastní zkušenost)

  22. Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě upomínat se nepotřebuju, (s poctivostí nejdřív pojdeš) ale taky nemám problém to vyřešit až bude z jejich strany iniciativa, jediné co jsem chtěl, jestli se toto řeší rozumně, nebo rovnou nějak ostře.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 14:57 ----------



    Toho si važ, dělám to taky, ale s lidma, kde mám stabilní spolupráci, a vážím si jejich práce - např. autoservis.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 15:02 ----------

    Btw mám zkušenosti s velkýma nad nadnodníma společnostma, kde máš cenové nabídky, objednávky, předávací protokoly, a když jim nepošleš fakturu, rozhodne se nikdo upomínat nebude (vlastní zkušenost)
    Nevím s čímž máš zkušenosti moje zase jsou, že jsou pod pokutami dány termíny, kdy musíš fakturu dodat. Pokud zapomenu vytisknout fakturu, tak většina našich zákazníků co ji potřebuje se ozve a na zbytek se přijde další pondělí při kontrole. Jinak ten co nechce platit samozřejmě tvrdí, že fakturu nedostal a proto dnes dáváme na fakturu asi 5 lidem, ostatním proti smlouvě u státní správy a zbytek proti garancím. Jinak ted nevím co tu opravdu řešíš, udělej jak píše výše napiš a počkej po týdnu upomínka, pak další a pak se na to vykašli. Ono zase v nějakém korporátu řešit toto vyjde dráž než když se na to vykašlou sami. Ani to však nevylučuje nějakou pozvánku k soudu nebo rozhodci, či prodej pohledávky místnímu vymahači.

  23. Dej to na charitu a neřeš.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 16:15 ----------

    Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    čecháčství neboli čecháčkovství - to si vyprošuji. Ne ke vztahu k tazateli, ale kvůli tomu, že tohle prostě není jen naše výsada. Každý národ má vyčůrané jedince :) A myslím, že zemí už jsem navštívil dost ;-)

    I když by mě zajímalo, kde to má kořeny... asi v bývalém režimu, kde si prostě leckdo přizobl z podnikového majetku a kdo ne, tak byl divnej.
    Taky mě to štve , např. prodával jsem zhruba 5let digitální zboží na ebay, proběhlo zhruba 5tisíc prodejů a statisticky se mě pokusilo okrást nebo i úspěšně okradlo nejvíce angličanů a američanů (klasickej spor na paypalu, že jsem poslal už použitej kód, což byla lež) kdežto nákupčí z východní Evropy (ano nebylo jich zase tolik) se nikdy nepokusili o tento způsob kradení. At už šlo o rusáky, poláky atd vždy jsem trnul hrůzou kdy přiletí zpráva od paypalu a ono nic. Takže tohle zažité sebemrskačství vůbec neodráží realitu.

  24. Čím seš si tak jistý těma národnostma? :-) Za starých časů sis mohl na ebayi, PP vyplnit cos chtěl.

  25. Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Čím seš si tak jistý těma národnostma? :-) Za starých časů sis mohl na ebayi, PP vyplnit cos chtěl.
    to můžeš i dnes, nevim no prostě to tak vycházelo a ti co kradli měli eng dost dobrou na to aby to byl nákej Voloďa.

  26. Ok, to nevím jen soudím podle obstrukcí co mám s německým Google Storem a platbou přes PayPal, Google Store vyžaduje německou adresu, německou IP, německý PayPal (národnost) a ten PayPal to stejné s tím, že to musí být všechno ověřené - německý účet, německá karta, německé číslo atd. jinak přes to nepošleš ani cent. Takže si už v dnešní době moc podvody nedovedu představit.

    P.S. už z toho začíná být OT, takže se omlouvám.

  27. Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek

    Taky mě to štve , např. prodával jsem zhruba 5let digitální zboží na ebay, proběhlo zhruba 5tisíc prodejů a statisticky se mě pokusilo okrást nebo i úspěšně okradlo nejvíce angličanů a američanů
    Anglicani, tam nevim, ale u Americanu nejde o narodnost (i kdyz oni by si radi mysleli opak). Americani, to jsou hlavne Cesi, Slovaci, my Moravaci, a spousta dalsich evropskych i jinych narodu. Ale ti, co te okradli nebyli potomci Moravaku, ale Cechu :-)))))))

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 17:46 ----------

    Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Ok, díky tedy za názory 🙂
    Tvl, jestlis cekal, ze budes navaden ke zlemu, tak mas chodit na nejakou diskuzku estebaku, a ne sem.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 17:49 ----------

    Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Beru to tak, já chybu neudělal a čekám reakci z jejich strany, když zapomeneš vystavit fakturu, předpokládám, že ti zákazník nebudu volat, ať mu ji pošleš, že ji chce zaplatit.
    To teda bude volat, pokud mas zakazniky trochu normalni lidi.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 17:51 ----------

    Proste a jednoduse jsi trapny. Jeste neco jsi touzil slyset, kdyz jsi sem psal? ;-)

    ---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 17:56 ----------

    P.s. "Anglicani" - myslim tim teď ty Brity, resp. ne Brity, ale lidi pobyvajici v Britanii, se kterymi jsi prisel do styku. Anglicani jako narodnost urcite existuji (a mozna se nechaj potkat i v Britanii)
    Naposledy upravil zlatomil : 29.08.2019 v 17:52

  28. Citace Původně odeslal zlatomil Zobrazit příspěvek
    Proste a jednoduse jsi trapny. Jeste neco jsi touzil slyset, kdyz jsi sem psal? ;-)
    Chtěl jsem jenom vědět jak by tuhle situaci (kdyby vznikla) řešili místní eshopáři. Ale chápu, že česká fóra jsou primárně určená k urážení ;-)

  29. Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Chtěl jsem jenom vědět jak by tuhle situaci (kdyby vznikla) řešili místní eshopáři. Ale chápu, že česká fóra jsou primárně určená k urážení ;-)
    No spise k pokladani zvlastnich dotazu.

    Postav sebe na misto te firmy, kdy odesles zbozi a penize jeste k tomu vratis. Co bys delal na jejich miste? Byl bys v klidecku? :)

  30. Citace Původně odeslal leroy0809 Zobrazit příspěvek
    Chtěl jsem jenom vědět jak by tuhle situaci (kdyby vznikla) řešili místní eshopáři. ...
    Ale jdi.


    Ti slušní Ti napíšou (a napsali), že by se zachovali slušně. A právem se pozastavují nad Tvým myšlením.

    A ti, co by to udělali neslušně: přeci zde nebudou hlásat svoje metody?
    Zaprvé, za to se každý stydí.

    A za druhé, grázlík má konkurenční výhodu pouze a jen tehdy, když ostatní jsou slušní. Kdyby všici zvlčili, tak grázl ztrácí původní konkurenční výhodu, takže takový stav je pak pro něj horší, než kdyby on i my všichni byli spravedliví (toť taková rychlá úvaha).

    Tedy i pro grázla může být ekonomická výhoda Tě přesvědčovat, abys byl spravedlivý (ale ve většině případů to předpokládám neudělá, protože citově či přes svědomí potřebuje mít další lidi na své "stejné lodi")

    Z.

Hostujeme u Server powered by TELE3