logo
27.08.2019 21:06
31
Praha je symbol svobody, kde každý loser může být King. Už za Komančů kdy teplouši neměli na růžích ustláno jsi zašel na veřejné záchodky kde tě zcela svobodně Valdek ojell a ještě ses stím mohl pochlubi..., ale jenom Praze.

---------- Příspěvek doplněn 27.08.2019 v 21:52 ----------

Původně odeslal Aleš Jiříček
bart28: je to tvuj osobni nahled, kazdy ma uplne jine potreby, uplne jine priority. Pro spoustu lidí je i důležité jaké lidi má kolem sebe a prostě se nechce sám odstěhovat někam kde nikoho nezná apod... Svět není černobílý.
pokud je prioritou seběhnou schody a rychle sehnat djangu, tak negrovska Praha je jasná volba

Co se právě děje na Webtrhu?

28.08.2019 11:33
32
rooibosman: sory chlape, ale zamrzl jsi tak nekdy v minulym stoleti... Tvoje prispevky jsou tu cimdal horsi. O vsem vsechno vis (ac je to vetsinou jeden slint vedle druhyho) a ted posledni dobou si jeste jedes homofobii a xenofobii :) Nikdo ti to tu nerika, tak se ozvu ja. Bud se dej dohromady, nebo sem prestan psat, o takovejhle typ lidi tu nikdo moc nestoji... Neponizuj tu urovwn diskuse na diskusi pod clanky na novinky.cz, takovy toxicky chovani si predvadej tam, tam o to nekdo stoji, ne tady. Konstruktivni diskuse se vedou podstatne jinak...

Jestli et v zivote neco trapi, ze musis pak chodit do diskusi aby sis to vybil, tak si rekni o pomoc. Ja, nebo nekdo jinej budeme urcite radi napomocni jak jen to dovedeme, ale nevybijej si to na celem svete.

particku co se chovala jako ty jsme tu uz jednou meli a muzu te ujistit, ze z toho nic hezkyho nebylo.
28.08.2019 12:15
33
No možná starý ale výstižný vtip :-) Chytí ostravský rybář zlatou rybku a rybka ho prosí: "Rybáři, prosím pusť mě, splním ti tří přání!" Tak rybář ji pustí. Rybka se ptá: "Tak jaké je tvoje první přání?" "Ja bych si přal, aby naše uhelne doly byli aj v Praze." "Tak už je tam máš a jaké bude tvoje druhé přání?" "Ja bych chtěl, aby tam take dělali soboty a neděle." "Tak už tam dělají soboty a neděle a tvoje poslední přání?" "Kurva ja chcu byt pražak."
28.08.2019 12:59
34
Původně odeslal Aleš Jiříček
rooibosman: sory chlape, ale zamrzl jsi tak nekdy v minulym stoleti... Tvoje prispevky jsou tu cimdal horsi. O vsem vsechno vis (ac je to vetsinou jeden slint vedle druhyho) a ted posledni dobou si jeste jedes homofobii a xenofobii :) Nikdo ti to tu nerika, tak se ozvu ja. Bud se dej dohromady, nebo sem prestan psat, o takovejhle typ lidi tu nikdo moc nestoji... Neponizuj tu urovwn diskuse na diskusi pod clanky na novinky.cz, takovy toxicky chovani si predvadej tam, tam o to nekdo stoji, ne tady. Konstruktivni diskuse se vedou podstatne jinak...

Jestli et v zivote neco trapi, ze musis pak chodit do diskusi aby sis to vybil, tak si rekni o pomoc. Ja, nebo nekdo jinej budeme urcite radi napomocni jak jen to dovedeme, ale nevybijej si to na celem svete.

particku co se chovala jako ty jsme tu uz jednou meli a muzu te ujistit, ze z toho nic hezkyho nebylo.
Já si myslím že ten roilbusman je nějaký troll stačí se podívat na pár jeho diskuzí co založil a občas si tam odporuje v tom co píše. Takže vždycky něco nadhodí a potom si se ukájí jak tam ostatní píšou a nadávaj
28.08.2019 13:04
35
Je to mozne. Ale co mam tak zkusenost, tak en vsehcno co tak vypada je troling, nekdy to lide proste delaji uplne nevedome. A neprozrou ani kdyz ej an to nekdo upozorni, protoze uz jsou tak ubiti zivotem, ze uz ty vzorce premysleni maji tak zakorenene, ze jim to prijde normalni a v poradku... No co uz :)
28.08.2019 14:23
36
Původně odeslal Aleš Jiříček
rooibosman: ... ted posledni dobou si jeste jedes homofobii a xenofobii
Rooibosman má pravdu v tom, že ve velkém městě jsou mravy a pravidla vždy uvolněnější a společenské nectnosti se dějí více na očích.

Praha v tom samozřejmě není jediná, je to funkce anonymity obrovských společenství.

Koneckonců i tvé volání "homofobie a xenofobie" je něco, co přichází z města pod tlakem vyjít s nejrůznějšími odlišnostmi a problémy, které na maloměstě a na vesnici prostě nejsou, nebo nejsou viditelné.
28.08.2019 14:39
37
Rika se tomu vzajemna tolerance. Mela by existovat i mimo mesta, jen ve mestech je to vetsi nutnost a tak se na to proste vic tlaci, aby nevznikalo tolik konfliktu. Presto je netolerance casto zpusobena vic tim, ze to neznam (novinove clanky a zpravy to poznat opravdu nepomohou a to ej bohuzel vetsinou jedina cesta jak to lide poznavaji) a z neznameho vznika strach a proto se to jmenuje fobie, protoze ty nazory a pocity vychazi hlavne z vnitrniho pocitu strachu. Co nezname, toho se bojime (mozek nam vytvori spousty duvodu, proc je to spatne, casto samozrejme zcestnych). Ono je v poradku mit ten niterni strach, je to prirozene, ale jelikoz je tohle uz dobre pochopene, neni v poradku s tim nic nedelat a jeste to dal sirit kolem sebe, to uz je proste jenom ciste toxicke chovani... Rad si samozrejme poslechnu jine pohledy na vec.
28.08.2019 15:03
38
Původně odeslal streetcz
Já dostal strike za ostřejší reakci směrem k trollovi Pánev a borec tady napíše n-word a ještě skoro dostane pochvalu od administrátora :D haluz
Já měl varování i za nevulgární vtip z filmu, který jsem použil jako reakci, no prostě klasika.
28.08.2019 16:41
39
Původně odeslal Ariwenie
Brno a Praha je nesrovnatelná. Jsem z Brna, mám Brno rád a je to pro mě super vesnice v porovnání s Prahou, kterou rád nemám ;)
A teď otázka- proč Prahu nemáš rád? Jen ze zvědavosti.
28.08.2019 16:53
40
Původně odeslal Aleš Jiříček
Co nezname, toho se bojime (mozek nam vytvori spousty duvodu, proc je to spatne, casto samozrejme zcestnych). Ono je v poradku mit ten niterni strach, je to prirozene, ale jelikoz je tohle uz dobre pochopene, neni v poradku s tim nic nedelat a jeste to dal sirit kolem sebe, to uz je proste jenom ciste toxicke chovani... Rad si samozrejme poslechnu jine pohledy na vec.
takže podle tebe bych si měl v metru sednout vedle ožralýho Ukáčka, Rumuna nebo co všecno tam je, seznámit se, pokecat s negrem co prodává koks na Vencl placu a potom už se nemusím bát. Nebo s Vienamkou co táhne tři vykrmený spratky co dělají ve voze bordel, zeptat se jí kde vzala na byt v Praze, jestli má všechno v pořádku s daněma nebo má hypotéku? Hele Praha bylo hezké město, ale už je to jakýsi skanzen nebo zoologická zahrada.
28.08.2019 17:01
41
Původně odeslal streetcz
Já dostal strike za ostřejší reakci směrem k trollovi Pánev a borec tady napíše n-word a ještě skoro dostane pochvalu od administrátora :D haluz
Solidní fail no :))) Třeba webtrh opět mění směr.

Původně odeslal rooibosman
takže podle tebe bych si měl v metru sednout vedle ožralýho Ukáčka, Rumuna nebo co všecno tam je, seznámit se, pokecat s negrem co prodává koks na Vencl placu a potom už se nemusím bát. Nebo s Vienamkou co táhne tři vykrmený spratky co dělají ve voze bordel, zeptat se jí kde vzala na byt v Praze, jestli má všechno v pořádku s daněma nebo má hypotéku? Hele Praha bylo hezké město, ale už je to jakýsi skanzen nebo zoologická zahrada.
A tebe tam někdo nutí chodit?
28.08.2019 17:18
42
rooibosman: jen klidne pokracuj, delas ze sebe jen blbce :)
28.08.2019 17:21
43
Původně odeslal Aleš Jiříček
rooibosman: jen klidne pokracuj, delas ze sebe jen blbce :)
slyšeli jste hlas kavárny
28.08.2019 17:24
44
A kampak řadíš sebe? V jaké škatulce tě najdem?
28.08.2019 17:32
45
Původně odeslal Aleš Jiříček
A kampak řadíš sebe? V jaké škatulce tě najdem?
xenofob a rasista
28.08.2019 17:34
46
Ne, vazne, kam radis sebe? :)

Tohle je jen obycejny pokus vyhnout se odpovedi a interpretovat co pisu, jinak nez jsem puvodne psal (stejne jako s tim co bys teda v te praze mel delat, jako bych ti to snad rikal, ze to mas delat, pritom sis to cele vymyslel sam). Tak to zkus znova. Nechovejj se jako decko. Diskutovat ocividne moc neumis, ale to se da vylepsit.
28.08.2019 17:39
47
Původně odeslal Aleš Jiříček
Ne, vazne, kam radis sebe? :)

Tohle je jen obycejny pokus vyhnout se odpovedi a interpretovat co pisu, jinak nez jsem puvodne psal (stejne jako s tim co bys teda v te praze mel delat, jako bych ti to snad rikal, ze to mas delat, pritom sis to cele vymyslel sam). Tak to zkus znova. Nechovejj se jako decko. Diskutovat ocividne moc neumis, ale to se da vylepsit.
já sebe neškatulkuji..a co máš proti děcku, třeba taková Greta by tě měla imponovat, ne? https://www.extra.cz/aktivistka-gret...lodi/galerie/9
28.08.2019 17:43
48
Jasná SPD, Zemanovci, ORTEL, Vysoká škola života apod., zbytečná diskuze, taky mám občas chuť se pobavit s nějakým trollem, ale potřebuju aspoň náznak argumentů, tohle je bohužel ztracenej případ.
28.08.2019 17:43
49
A proč se neškatulkuješ, ale ostatní ano?
A proč v kazdem prispevku ostatnim podsouvas neco co nerekli a ostatne treba tohle ted ani nema zadnou souvislost s něčím? Přijde ti, že se tak vede konstruktivní diskuse? Já se jen snažím dopátrat toho, jetsli to děláš záměrně a jsi tedy troll nebo jestli si to jen neuvědomuješ, jak ve skutečnosti hloupě to vypadá a tudíž bych ti to i odpustil, protože jsem kdysi taky býval tak nesebereflektivní. Trochu se teď za to stydím. Ale tak nějak jsem to taky zvládnul...
28.08.2019 17:54
50
věcně jsem argumentoval na dotaz z vlákna, a to tak, že Praha pro život je "chlív". To neznamená,že někomu to musí vadit, naopak se mu tam dobře vegetuje. Ale někteří na základě toho mě chtějí hned zaškatulkovat..fakt Ortel neposlouchám:)
28.08.2019 18:01
51
A chapes, ze to je tim, ze je to velice uzkostlivy nazor? Vyjadreny navic se spetkou xenofobie a rasismu k tomu? :) Svět není černobílý. Každý umíme na jakémkoliv místě najít to nejhorší a použít pro svůj argument jen to, přitom v reálném životě je všechno jinak. Být pedantsky zabitý v jedinem nazoru, který opomíjí obrovskou skalu lidske zkusenosti, není moc zdravé. Hlavně pro tebe. Ale bohužel pak i pro diskuse kam vstupuješ, protože je to toxické... Lidé se rádi chytají jendoduchých vysvětlení, nad kterými nemusí přemýšlet, takže tím šíříš tyhle nazory zalozene na vyselektovanych pripadech, jako fakty, ktere plati na vsechno. Ale to je prece tak daleko od pravdy, jak jen muze byt... Ty to nevidis?
28.08.2019 18:02
52
Argumentoval si tak obecně, že kdybys to prohlásil o každým městě nad milion obyvatel, tak je to úplně stejnej scénář v bledě modrým, to není argument, to je pláč na špatným hrobě. Proč ti to vadí, když se tě to netýká/nemusí týkat?
28.08.2019 18:14
53
On je prostě jenom zaostalej blb, kterej si myslí, že tolerance znamená "sednout vedle ožralýho Ukáčka, Rumuna nebo co všecno tam je, seznámit se, pokecat s negrem co prodává koks na Vencl placu.... Nebo s Vienamkou co táhne tři vykrmený spratky co dělají ve voze bordel...".

Typickej volič dnešních hnědých stran. Nemějme mu to za zlé. Ti lidé za to víceméně nemůžou, prostě jim jen pánbůh nenadělil dostatek rozumu.
28.08.2019 18:21
54
Ale tak ja driv taky veril spouste blbosti (a urcite porad verim spouste blbosti), ja si nemyslim, ze z toho neni cesta ven. Jen proste jeste nemeli to stesti, ze by si to vsechno uvedomili... Ale tak to nemusi nutne ani znamenat nic o rozumu, ja jsem byl vzdycky rozumove dost vysoko a presto sem byval uplnej kreten (a co ja vim, asi porad trochu jsem)... Takze vrozeny rozum s tim nutne nemusi az tak souviset. Muze souviset s tim, jestli si to clovek uvedomi sam a nebo jestli mu s tim musi nekdo pomoct, ale neverim, ze to tem lidem nejde vysvetlit nejak rozumne. Ono je nekdy tezky u veci videt ty vetsi obrazky, protoze toho clovek ma z beznyho zivota tolik v hlave, ze na ty vetsi obrazky proste nema prostor a necha se pak snadno strhnout do tech jendodussich vzorcu mysleni... Protoze ty prave nezabiraji ten prostor, ktery mame vyplneny zivotem, ktery po nas porad neco chce. Zvlast dneska je tezky mit fakt cistou hlavu. Odevsad se na nas vali neco co nam plni mozek uplnejma zbytecnostma a ruzne zdeformovanejma nazorama a odpoutava nas od tech zakladnich veci.
28.08.2019 18:27
55
neviem co tu riesite 300 priesvkov. skratka OP nie je typ pre velkomesto. zahada vyriesena.
28.08.2019 18:28
56
Ja myslim, ze se diskuse pomalu odklonila jinym smerem :D a posledni prispevky s puvodnim tematem az tak nesouvisi...
28.08.2019 18:41
57
Původně odeslal node
neviem co tu riesite 300 priesvkov. skratka OP nie je typ pre velkomesto. zahada vyriesena.
Čo je to ten OP?
28.08.2019 18:43
58
OP, z anglickeho Original Poster, cesky rikame asi zakladatel vlakna :)
28.08.2019 19:01
59
Bydlím v Praze, cenu bydlení naštěstí neřeším, protože mám vlastní byt už dlouho.
Výhody:
- dobře placená práce, některé profese jinde v ČR nenajdou upatnění - myslím profese s platem 60+
- párty a různé kulturní vyžití - pro single ideální volba
- letiště, jednodušší cestování
- jednodušší nakupování

Nevýhody:
- češtinu v MHD slyším v menšině, všude samý cizinec
- začíná přibývat černochů, indů, latinos a jiných opálených - v budoucnu může být problém s bezpečností
- hluk, dlouhé dojíždění do práce, špatný vzduch
- není moc pro rodinu s malými dětmi
- velká koncentrace lidí na jednom místě

Nejpodstatnější je ta práce, člověk v Praze vystuduje a zjistí, že v menším městě uplatnění nenajde.
Stěhování do měst je celosvětový trend, co je v Praze špatně je, že se málo staví.
Jednak jde pomalu povolování bytů.
Ale hlavně se nic nestaví z dopravních staveb. Poslední velká stavba - prodloužení metra A do Motola se začala stavět v roce 2010. Za 9 let se nezačala stavět ani jedna velká dopravní stavba a lidí stále přibývá. Praha a stát by měl zajistit dobrou dopravní obslužnost - nové silnice, železnice, metro, tak aby se dalo do Prahy dojet. MHD je na hranici kapacity (metro C), kolony na silnicích každý den a jak lidí přibývá, tak se situace bude jen zhoršovat.
28.08.2019 19:08
60
Původně odeslal PetrVomacka
- češtinu v MHD slyším v menšině, všude samý cizinec
Kde bydlis? Ja si vsimam vetsi koncentrace cizincu primo v nejblizsim centru, coz si myslim, ze je z velke casti zpusobeno hlavne turismem, ale jinak kdyz opomenu centrum, tak jsou cizinci porad v dost vyrazne mensine, denne se s nimi setkas, protoze kdyz mas nekde 10% cizincu a denne mines stovky lidi, tak je jasne, ze minimalne desitky budou cizinci :) Aby to nebyl jen pripad toho, ze cestinu jak znas, tak si ji ani nevsimnes a rustinu, anglictinu atd. si proste hned vsimnes. Takze takove nazorove zkresleni :)