360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 19 z 19

Platební brána GoPay mi přestala posílat peníze i vyúčtování

  1. Používate někdo GoPay?
    přestali posílat peníze i vyúčtování a oficiálně nic nesdělili

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nevím, já si u nich poptal platební bránu na dropshipping a dnes mi odpověděli že jestli prý mám vůbec všechny produkty na skladě :-D. Hrají si na hrozný profesionály, a po všech chtějí vše doložit a vysvětlit, ale neumí si ani přečíst obchodní podmínky..

  4. Taky mi přijde divný, že o problému veřejně nekomunikují a Shoptet je tak strašně chválí?....to se asi na firmu takového formátu moc nehodí, zvlášť když jde o peníze! Zatím nevím, co s tím.

  5. Zadny klient se zatim netvari, ze by s tim mel problemy. I kdyz to by se mnou jako s vyvojarem mozna ani neresil. I kdyz jak nektere znam, tak urcite ano :)))

    Vcera jsem platil jako nakupujici a problem zadnej nebyl.

    Jak je to s vyplatami? Posila se treba 2x za mesic? Jak dlouho cekate na platbu?

  6. Peníze od zákazníků přijímají, to je vidět.

    Od nich ale nic neodchází tj. neplatí, jinak peníze připisují po 4 dnech, což se mi zdá na dnešní on-line dobu dost dlouho.

    Máme výpisy každý den a oni sdělují až po dotaze, že to jejich vývojáři řeší. Na fb diskuze po několika dotazech usnula.
    Naposledy upravil Roman Krejčí : 22.08.2019 v 18:17

  7. Nám od nich výpisy i platby normálně chodí, poslední hromadná platba minulý pátek přišla v pořádku.

  8. my máme výpisy i platby na denní bázi, od pondělí nic neposlali...tak zjišťuji, co se vlastně děje

  9. Nam taky neposlali, ale to proto, ze uz je asi rok nepouzivame.

    Ne, vazne, volal jsi na podporu? Treba chteji nejakou verifikaci, mrkni do SPAMu.

  10. napsali akorát, že mají problém s fonty u PDF výpisů (nedají se přečíst) a na otázku, proč neposílají peníze neodpověděli, když jsem chtěl, ať zašlou testovací výpis...nic

  11. No, tak ti nezbývá než se modlit, aby jim oprava netrvala tak dlouho jako u placení přes superCASH, který jim nechodí už od března.

  12. Jsem zvědav na zítřek, bude to týden bez peněz od brány, jestli se nic nestane, nezbyde než bránu vypnout

  13. Dneska nám další týdenní výpis také přišel, uvidíme, jak s platbou.

  14. Vypadá to, že už fungujou, přišel výpis z 19.8....fakt mě zarazila ta bídná komunikace

  15. Citace Původně odeslal Roman Krejčí Zobrazit příspěvek
    Vypadá to, že už fungujou, přišel výpis z 19.8....fakt mě zarazila ta bídná komunikace
    Absolutne vsichni komunikuji bidne.

  16. Ja mam s gopay dobru skusenost. Platby chodia načas, dokonca v ten den:). Komunikacia cez infolinku uplne v pohode.

  17. Tak platba nám od nich dnes v pořádku také přišla. Ale něco tam u nich rozhašené je, třeba před chvíli někdo objednával přes e-shop s platbou kartou a přišlo mu potvrzení, že platba byla zaplacena, přitom byla zamítnuta... Později i zákazníkovi přišlo potvrzení o zamítnutí.

  18. Já nyní pouze očekávám, že vše dodatečně vysvětlí...je to přece jenom dost citlivá záležitost

  19. Citace Původně odeslal boogey Zobrazit příspěvek
    No, tak ti nezbývá než se modlit, aby jim oprava netrvala tak dlouho jako u placení přes superCASH, který jim nechodí už od března.
    u supercash za to může poskytovatel supercash, který přišel o licenci od ČNB, takže poskytování služeb musel zrušit. a nevypadá to, že by licenci v nejbližší době zase dostali.

  20. Nam taky vše v pohodě chodi a nikdy nebyl žádný problem s komunikaci.

Hostujeme u Server powered by TELE3