logo
22.08.2019 16:15
1
Používate někdo GoPay?
přestali posílat peníze i vyúčtování a oficiálně nic nesdělili
22.08.2019 16:28
2
Nevím, já si u nich poptal platební bránu na dropshipping a dnes mi odpověděli že jestli prý mám vůbec všechny produkty na skladě :-D. Hrají si na hrozný profesionály, a po všech chtějí vše doložit a vysvětlit, ale neumí si ani přečíst obchodní podmínky..
22.08.2019 16:37
3
Taky mi přijde divný, že o problému veřejně nekomunikují a Shoptet je tak strašně chválí?....to se asi na firmu takového formátu moc nehodí, zvlášť když jde o peníze! Zatím nevím, co s tím.
22.08.2019 17:31
4
Zadny klient se zatim netvari, ze by s tim mel problemy. I kdyz to by se mnou jako s vyvojarem mozna ani neresil. I kdyz jak nektere znam, tak urcite ano :)))

Vcera jsem platil jako nakupujici a problem zadnej nebyl.

Jak je to s vyplatami? Posila se treba 2x za mesic? Jak dlouho cekate na platbu?
22.08.2019 17:56
5
Peníze od zákazníků přijímají, to je vidět.

Od nich ale nic neodchází tj. neplatí, jinak peníze připisují po 4 dnech, což se mi zdá na dnešní on-line dobu dost dlouho.

Máme výpisy každý den a oni sdělují až po dotaze, že to jejich vývojáři řeší. Na fb diskuze po několika dotazech usnula.
22.08.2019 19:54
6
Nám od nich výpisy i platby normálně chodí, poslední hromadná platba minulý pátek přišla v pořádku.
22.08.2019 21:25
7
my máme výpisy i platby na denní bázi, od pondělí nic neposlali...tak zjišťuji, co se vlastně děje
22.08.2019 21:56
8
Nam taky neposlali, ale to proto, ze uz je asi rok nepouzivame.

Ne, vazne, volal jsi na podporu? Treba chteji nejakou verifikaci, mrkni do SPAMu.
22.08.2019 22:02
9
napsali akorát, že mají problém s fonty u PDF výpisů (nedají se přečíst) a na otázku, proč neposílají peníze neodpověděli, když jsem chtěl, ať zašlou testovací výpis...nic
22.08.2019 22:12
10
No, tak ti nezbývá než se modlit, aby jim oprava netrvala tak dlouho jako u placení přes superCASH, který jim nechodí už od března.
22.08.2019 22:28
11
Jsem zvědav na zítřek, bude to týden bez peněz od brány, jestli se nic nestane, nezbyde než bránu vypnout
23.08.2019 07:14
12
Dneska nám další týdenní výpis také přišel, uvidíme, jak s platbou.
23.08.2019 09:15
13
Vypadá to, že už fungujou, přišel výpis z 19.8....fakt mě zarazila ta bídná komunikace
23.08.2019 10:58
14
Původně odeslal Roman Krejčí
Vypadá to, že už fungujou, přišel výpis z 19.8....fakt mě zarazila ta bídná komunikace
Absolutne vsichni komunikuji bidne.
23.08.2019 12:49
15
Ja mam s gopay dobru skusenost. Platby chodia načas, dokonca v ten den:). Komunikacia cez infolinku uplne v pohode.
23.08.2019 13:27
16
Tak platba nám od nich dnes v pořádku také přišla. Ale něco tam u nich rozhašené je, třeba před chvíli někdo objednával přes e-shop s platbou kartou a přišlo mu potvrzení, že platba byla zaplacena, přitom byla zamítnuta... Později i zákazníkovi přišlo potvrzení o zamítnutí.
23.08.2019 15:12
17
Já nyní pouze očekávám, že vše dodatečně vysvětlí...je to přece jenom dost citlivá záležitost
24.08.2019 23:18
18
Původně odeslal boogey
No, tak ti nezbývá než se modlit, aby jim oprava netrvala tak dlouho jako u placení přes superCASH, který jim nechodí už od března.
u supercash za to může poskytovatel supercash, který přišel o licenci od ČNB, takže poskytování služeb musel zrušit. a nevypadá to, že by licenci v nejbližší době zase dostali.
25.08.2019 03:01
19
Nam taky vše v pohodě chodi a nikdy nebyl žádný problem s komunikaci.