logo
21.08.2019 16:44
1
Asi to je trochu divná otázka, ale...
Pokud je cena za doručení, nebo za platbu dobírkou jiná na e-shopu, než je cena v ceníku přepravce, je to "problém"?

Typicky třeba zahrnuté balné v ceně.

Děkuji.
21.08.2019 17:39
2
Muzes mit klidne desetinasobnou cenu, kdyz to budes balit do zlata, ale asi u tebe nikdo nenakoupi.
21.08.2019 18:46
3
Vubec ty ceny nesouvisi.

Pokud vsak uctujes vic, pojmenuj to jinak, treba ExpediceBalne...

Jedine, kde rozdil cen mohl vadit, bylo prefakturovani postovneho Ceske posty (sluzby s nulovou dph) - pokud jsi chtel, aby Ti to Tvuj zakaznik platil tez bez dph. Tam jsi musel do faktury napsat uplne stejnou castku
21.08.2019 19:25
4
Také je třeba myslet na to, že zákazníci mají představu o tom, kolik zaslání stojí a nebo by mělo stát docela přesně. Kdežto u ceny produktů to je jinak. Zvlášť pokud neprodáváte cetky je lepší poštovné dát jaké máte, nebo lehce zadotovat. Většinou ten rozdíl mnohem snáze dostanete zpět na marži a ve výsledku na tom neproděláte.

Logicky: jde o 100Kč. Pokud má dát zákazník za poštovné 100Kč nebo 200Kč to už je rozdíl a s konverzním poměrem to výrazně hne. Stejně jako poštovné zdarma nebo poštovné 100Kč.
Ale pokud máte průměrnou objednávku 2000Kč, tak ta stovka mnohdy člověka moc nevytrhne. Ten kdo o tom přemýšlí se vrtá např. v té dopravě a dojde k tomu, že vy to máte o kilo dražší, ale je tam doprava zdarma, tak to stejně koupí.

Nedávno jsem hýbal s cenami dopravy na Slovensko a bylo to hodně znát, zadotování prakticky rozjelo biz. A to i přesto, že cena produktu + doprava vychází vlastně stejně. Prostě lidé na tu dopravu mají v hlavně poměrně pevnou cenovou kotvu a s tím se těžko něco dělá.
21.08.2019 22:23
5
Rozumím a děkuji za názory :-)