360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Odlišná cena za doručení, než je ta ceníková

  1. Asi to je trochu divná otázka, ale...
    Pokud je cena za doručení, nebo za platbu dobírkou jiná na e-shopu, než je cena v ceníku přepravce, je to "problém"?

    Typicky třeba zahrnuté balné v ceně.

    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Muzes mit klidne desetinasobnou cenu, kdyz to budes balit do zlata, ale asi u tebe nikdo nenakoupi.

  4. Vubec ty ceny nesouvisi.

    Pokud vsak uctujes vic, pojmenuj to jinak, treba ExpediceBalne...

    Jedine, kde rozdil cen mohl vadit, bylo prefakturovani postovneho Ceske posty (sluzby s nulovou dph) - pokud jsi chtel, aby Ti to Tvuj zakaznik platil tez bez dph. Tam jsi musel do faktury napsat uplne stejnou castku

  5. Také je třeba myslet na to, že zákazníci mají představu o tom, kolik zaslání stojí a nebo by mělo stát docela přesně. Kdežto u ceny produktů to je jinak. Zvlášť pokud neprodáváte cetky je lepší poštovné dát jaké máte, nebo lehce zadotovat. Většinou ten rozdíl mnohem snáze dostanete zpět na marži a ve výsledku na tom neproděláte.

    Logicky: jde o 100Kč. Pokud má dát zákazník za poštovné 100Kč nebo 200Kč to už je rozdíl a s konverzním poměrem to výrazně hne. Stejně jako poštovné zdarma nebo poštovné 100Kč.
    Ale pokud máte průměrnou objednávku 2000Kč, tak ta stovka mnohdy člověka moc nevytrhne. Ten kdo o tom přemýšlí se vrtá např. v té dopravě a dojde k tomu, že vy to máte o kilo dražší, ale je tam doprava zdarma, tak to stejně koupí.

    Nedávno jsem hýbal s cenami dopravy na Slovensko a bylo to hodně znát, zadotování prakticky rozjelo biz. A to i přesto, že cena produktu + doprava vychází vlastně stejně. Prostě lidé na tu dopravu mají v hlavně poměrně pevnou cenovou kotvu a s tím se těžko něco dělá.

  6. Rozumím a děkuji za názory :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3