logo
19.08.2019 15:50
1
Dobrý den,
Rád bych se vás zeptal, jaké máte zkušenosti s platební bránou ThePay. Především chci slyšet názor, od lidí, kteří tuto bránu používají k jinému podnikání, než k běžnému eshopu. Například provoz marketingových služeb, grafických/developerských služeb, jiné zprostředkování služeb, dropshipping, popřípadě SaaS apod.
Já mám zkušenosti následující.
Hledal jsem platební bránu pro můj dropshipping eshop, jelikož ThePay je jedním z partnerů Shoptetu, na kterém mi eshop běží, a taktéž protože již znám několik dropshippingových eshopů, na kterých tato platební brána běží, rozhodl jsem se, že to zkusím tam.
Prošel jsem si web abych zjistil přesné fungování jejich služeb, důkladně jem si přečetl obchodní podmínky, vyplnil jsem několikabodový registrační formulář, zaslal výpis z bankovního účtu a ověřovací poplatek, který vyžadují. Následně jsem několik dní čekal na odpověď.
To vše, jen aby mi jistě velice kompetentní paní ze supportu napsala následující odpověď ve dvou větách:
Název:  thepay1.PNG
Zobrazení: 889
Velikost:  275,9 KB
Odpověď mě velice pobavila, tak vyčerpávající odůvodnění proč mi nemůžou poskytnout jejich služby jsem vážně nečekal.
Myslím, že si můžou do supportu zaměstnávat raději Indy za dvacku na hodinu podobně jako Facebook. Podobnou odpověď zvládnou napsat taktéž.
Kdyby alespoň se paní zeptala, jak fungují mé služby, jaká je má podpora zákazníkům, jestli chodí platby přeze mě, a následně spolupráci zamítnula a napsala k tomu vysvětlení ve více než jedné větě, tak to samozřejmě chápu a nemám s tím jediný problém, samozřejmě že si můžou vybrat s kým chtějí a s kým nechtějí spolupracovat. Do toho mi vůbec nic není.
Osobně komunikuju vždy s každým tak, jak komunikuje on semnou. Když někdo napíše ochotně a lidsky, bavím se s ním stejně. Když ale někdo komunikuje arogantně bez sebemenší snahy alespoň vysvětlit důvod, nemohl jsem se udržet a ikdyž se snažím vyhnout podobnému stylu komunikace, musel jsem začít být taktéž trochu "salty".
Viz. moje odpověď:
Název:  thepay2.PNG
Zobrazení: 871
Velikost:  254,0 KB
Myslete si co chcete, ale já jsem už o služby této společnosti ztratil zájem. Zajímá mě pouze co z nich vypadne za perly.
19.08.2019 16:18
2
Nemam bohuzel s konkretni spolecnosti zkusenosti, takze nemuzu reagovat k nim ...

.. nicmene ze zahranici mam mnohem horsi zkusenosti, kdy te proste odpalkuji bez osloveni, bez podpisu jen jednou konkretni vetou ze ti proste sluzbu neposkytnou. Tecka.
19.08.2019 17:14
3
Mám klienta, který funguje na principu dropshippingu a bránu ThePay má implementovanou. Takže dotaz na tebe - děláš skutečně dropshipping, nebo jen přeposíláš objednávky?
19.08.2019 17:30
4
Mega kauza, ale žádná firma snad nemá povinnost dělat smlouvu s každým.
19.08.2019 17:34
5
Původně odeslal kolousek
Mega kauza, ale žádná firma snad nemá povinnost dělat smlouvu s každým.
Ano, to je pravda, ale chcem ta vidiet ked ta do ***** posle banka.
19.08.2019 17:47
6
Mě poslal do prdele Vodafone (kauce 5000kč za číslo na neomezený tarify do nový firmy, tzn. nikde žádný nedoplatky apod.), osobě jsem u nich už 20 let, tak co, vzal jsem T-mobile a druhej den volali s křížkem po funuse.
Banka těžko odmítne prachy, takže to se nedá moc srovnávat. Platební brána musí řešit kradený kreditky apod.., řeší i zákaznický problémy s platbama.
19.08.2019 20:08
7
Nas u ThePay zamizli s tim, ze jim nas web neschvalila asociace MC a Visa. Taktez jsme nabizeli pouze placene online sluzby. Nikdo se s nami dal nebavil. Zvolili jsme GoPay, ale tam byl pozdeji taky porod pri opetovne aktivaci PB, ale je to vec daneho pracovnika, protoze nepochopil vubec o co se jedna, nakonec i to jsme zvladli a vse funguje.
19.08.2019 20:16
8
Původně odeslal Oleg
Nas u ThePay zamizli s tim, ze jim nas web neschvalila asociace MC a Visa. Taktez jsme nabizeli pouze placene online sluzby. Nikdo se s nami dal nebavil. Zvolili jsme GoPay, ale tam byl pozdeji taky porod pri opetovne aktivaci PB, ale je to vec daneho pracovnika, protoze nepochopil vubec o co se jedna, nakonec i to jsme zvladli a vse funguje.
Super, dík za odpověď. No já jsem už i komunikoval s ThePay manažerem a koukal na to i majitel společnosti. Ten mi už poskytl vydatnější vysvětlení než paní z podpory. Nechtějí spolupracovat s konceptem mého eshopu, tudíž tudy cesta nevede a já je už nebudu řešit. Jak říkám, je to jejich věc s kým chtějí spolupracovat. GoPay jsem taktéž vyplňoval formulář, zatím nikdo neodpověděl. Tak jsem zvědavý jestli tam bude lepší proces než u ThePay, ale pochybuju.
19.08.2019 20:21
9
Původně odeslal RadekCZE
Super, dík za odpověď. No já jsem už i komunikoval s ThePay manažerem a koukal na to i majitel společnosti. Ten mi už poskytl vydatnější vysvětlení než paní z podpory. Nechtějí spolupracovat s konceptem mého eshopu, tudíž tudy cesta nevede a já je už nebudu řešit. Jak říkám, je to jejich věc s kým chtějí spolupracovat. GoPay jsem taktéž vyplňoval formulář, zatím nikdo neodpověděl. Tak jsem zvědavý jestli tam bude lepší proces než u ThePay, ale pochybuju.
ty podminky jsou rok od roku horsi a horsi ... problem je neustale rostouci mnozstvi fraud plateb :(
19.08.2019 23:44
10
dropshippingove eshopy vetsinou jedou na stripe ,2checkout, atd.. ne?
20.08.2019 00:43
11
Původně odeslal Bogdan
dropshippingove eshopy vetsinou jedou na stripe ,2checkout, atd.. ne?
Problém Stripe je, že nepodporuje české bankovní účty. Minimálně před rokem jsme takový problém řešili, ale možná se podmínky změnily.
20.08.2019 05:39
12
Původně odeslal Pavel Janků
Problém Stripe je, že nepodporuje české bankovní účty. Minimálně před rokem jsme takový problém řešili, ale možná se podmínky změnily.
Nikdy jsem je nezkousel, a mas pravdu, koukam, ze ted testujou slovensko. 2checkut vypada, ze cesko podporuje. Ale u obou, jsou prepalene poplatky(asi proto schvalujou snad vsem)