360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 36 z 36

Falešné objednávky - jak identifikovat, kdo je dělá?

  1. A co tak pri podozrivej objednavke zavolat nieco v zmysle: vasu objednavku sme prijali no v systeme sme mali "skriatka" a neulozilo nam vase cislo domu. Mozete nam ho prosim este raz nadiktovat? Pripadne nieco podobne? Ze kvoli tech. chybe volate? Takyto telefonat pochybujem ze niekto bude brat ako otravovanie...

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal mCORP Zobrazit příspěvek
    A co tak pri podozrivej objednavke zavolat nieco v zmysle: vasu objednavku sme prijali no v systeme sme mali "skriatka" a neulozilo nam vase cislo domu. Mozete nam ho prosim este raz nadiktovat? Pripadne nieco podobne? Ze kvoli tech. chybe volate? Takyto telefonat pochybujem ze niekto bude brat ako otravovanie...
    Problem je, ze u nas v cechach skritci nejsou
    ... takze to pak je neduveryhodne (resp. ve skutecnosti je to neduveryhodne proto, ze zpochybnuju funkcnost sveho technickeho reseni, kteremu ten clobek sveruje osobni udaje vc. prip. i cisla kreditky)

    ---------- Příspěvek doplněn 21.08.2019 v 21:17 ----------

    Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Ak na Ukrajine si objednáte niečo z eshopu, tak do minúty vám volajú a uistia vás že všetko je OK. Je to milé pre klienta ktorý spravil nákupné rozhodnutie a má pocit
    že spravil dobre a všetko beží tak ako má. Neberiem to ako otravovanie, ale naopak.
    Áno, u vás a na Ukrajině...

    Ale my jsme civilitozovany Západ
    (skoro)

    Ne vzdy, ale funguji tu takove veci, ze bez podepisovani jakychkoli papiru se domluvim, ze za rok v utery v sedmnact hodin si se zakaznikem (nebo dodavatelem) neco predame a oba se na to v klidu spolehneme.

  4. Podla mna kazdy clovek chape ze chyba sa stat moze a urcite by paranoidne hned nesiel po tom ze teraz maju moje meno a cislo kreditky a idu ma okradnut lebo maju nap.cu system...
    Urcite lepsie ako sa pytat ci si naozaj objednal nas tovar alebo po tvojom: posielat sms, kde neni zarucene ze clovek sa ozve naspat....
    Takto clovek sice spravi zo seba trochu "blbca" ale hned vie na com je.

  5. Citace Původně odeslal mCORP Zobrazit příspěvek
    Podla mna kazdy clovek chape ze chyba sa stat moze a urcite by paranoidne hned nesiel po tom ze teraz maju moje meno a cislo kreditky a idu ma okradnut lebo maju nap.cu system...
    Urcite lepsie ako sa pytat ci si naozaj objednal nas tovar alebo po tvojom: posielat sms, kde neni zarucene ze clovek sa ozve naspat....
    Takto clovek sice spravi zo seba trochu "blbca" ale hned vie na com je.
    Si me nepochopil.

    Ne, ze by me podeziral z podvodu.

    Proste si rekne "to jsou kreteni, ktery ani nejsou schopni provozovat eshop, ktery neztraci data - tem uz priste sve osobni udaje a cislo kreditky nesverim"

  6. Citace Původně odeslal aheadnology Zobrazit příspěvek
    Si me nepochopil.

    Proste si rekne "to jsou kreteni, ktery ani nejsou schopni provozovat eshop, ktery neztraci data - tem uz priste sve osobni udaje a cislo kreditky nesverim"

    Nerekne. Telefonicke overovanie bezne funguje, mame to overene na desiatkach tisic pripadov, no problem.

  7. Citace Původně odeslal igor Zobrazit příspěvek
    Nerekne. Telefonicke overovanie bezne funguje, mame to overene na desiatkach tisic pripadov, no problem.
    No, ale o tom jsem se přeci s mCORP nebavil??

    Podstatou mé reakce byl jeho návrh, že řekneš zákazníkovi, že (ti eshop funguje tak mizerně), že se ti ztrácí data.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3