360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 25 z 25

Kolik máte % nezaplacených objednávek na e-shopu?

  1. Zdravím e-shopaři,
    Máme nový eshop a způsob platby máme zatím pouze bankovní převod (nemáme zatím integrovaný GoPay pro platbu kartou)
    Setkáváme se s tím, že zhruba 75% dosavadních vytvořených objednávek není zaplaceno a je tím pádem stornováno. Jakoby tito zákazníci si nákup rozmysleli a už ztratili zájem.
    Co může být důvodem? Je to vážně tím, že je dostupná platba pouze bankovním převodem? Proč tito zákazníci teda dokončují a odesílají objednávku, když si ji odešlou se zvolenou platbou bankovním převodem (tedy s touto platbou při objednávce souhlasí)?
    Pomohlo by nabízet zákazníkům v objednávkovém emailu například nějaký menší dárek, nebo to jiným způsobem marketingově podpořit, aby dokončili objednávku platbou?
    Nebo to může být tím, že eshop je nový a nemá ještě tisíce fanoušků na sociálních sítích, tím pádem by
    zatím pro zákazníky nepřipadal věrohodný?
    Mohl by se tento problém vyřešit po integraci platby pomocí kreditní karty?
    Děkuji za názory.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Já na eshopu bez platby kartou nenakupuju. Ne kvůli bezpečnosti, ale pohodlnosti, platit přes bankovnictví mi přijde jak jezdit v autě Freda Flinstona. Kdyby aspoň byly QR kódy pro platbu, ok, ale jen převod a ještě čekat na platební údaje, uf, oldschool.

  4. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Já na eshopu bez platby kartou nenakupuju. Ne kvůli bezpečnosti, ale pohodlnosti, platit přes bankovnictví mi přijde jak jezdit v autě Freda Flinstona. Kdyby aspoň byly QR kódy pro platbu, ok, ale jen převod a ještě čekat na platební údaje, uf, oldschool.
    QR kód pro platbu se zobrazí ihned po dokončení objednávky. No snad se to zlepší po integraci platební brány.

  5. Čím více platebních možností tím větší konverzní poměr - my máme na shopu 7 platebních kanálu a připravujeme další.

  6. Platba dobírkou?

  7. [/COLOR]
    Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Platba dobírkou?
    Jedná se o dropshipping = dobírka nereálná.

  8. Úplně nechápu proč je dobírka nereálná při dropshippingu, ale ok.
    Platba bankovním převodem jako jediná možnost je problém, ale i tak bych se zamyslel nad správně textovaným mailem, přehledným zpracováním dokončení stránky nákupu s informací o čísle účtu, vs atd,
    Ideálně doporučuji a/b testování a drobný uživatelský výzkum, pomůže to odpovědět na otázku lépe, naž slepé hádání uživatelů, kteří neznají web, cestu nákupu, textace atd.

  9. Citace Původně odeslal Exitek Zobrazit příspěvek
    Úplně nechápu proč je dobírka nereálná při dropshippingu, ale ok.
    Třeba když posíláš ze zahraničí?

  10. Zkusil jsem 2x objednávku, obojí prosím storno
    1. na mail na centrum.cz - pokud nepovolím formátování a obrázky, mail naprosto nečitelný
    2. doménu našeho shopu, otevreno v Thunderbird je docela ok

    Zásadní problém bych viděl v tom první případě. Nechce se mi dělát další objednávky na seznam.cz a další, které využívá poměrně značná část lidí, to si projděte sám a koukněte se, jak mail vypadá na první pohled.

  11. Trochu mimo, ale teda když sem najel na produkt a vyjel na mě modrý blok s regular malým bílým písmem, trochu sem škubl ... Je to zajímavý, chtělo by to poladit, aby to vypadalo lépe a četlo se lépe, teď to skoro nedávám a moc se mi to nechce číst. Možná tmavší pozadí?

    K topicu - osobně bych nenakoupil, nepolezu do bankovnictví abych zadával platby. Pokud nejde platební brána, tak na dobírku. Pokud ani to, většinou odcházím (muselo by to být fakt něco, co hooodně chci a jinde to není .. což se ještě nestalo).

  12. Platim vetsinou kartou, ale divam se na ostatni zpusoby platby. Pokud neni dobirka, tak tam nenakoupim.

  13. kurva taky retro eshop som snad este ani nezazil aby sa tam nedalo platit kartou? xDDDDDD WTF

  14. Zákazníci si možná myslí, že jde o online převod. Je tam jasně napsáno, že jde o platbu na proforma fakturu?

  15. Ja sa čudujem, že to nie je 100%

  16. Citace Původně odeslal TomasDeak Zobrazit příspěvek
    Ja sa čudujem, že to nie je 100%
    Bylo by dobré napsal alespoň důvod proč si to myslíte, když už jste něco takového ze sebe dostal.

  17. Teď tu dám otázku do placu - jak to je při dropu - pokud jde zboží z asie jakož to u tohoto shopu je (dodací lhůta 15-22 dní) a to zboží nebude splňovat normy EU? Popřípadě se nějaká buchta potom osype? Kdo nese zodpovědnost? Já si sám dovážím zboží a vím že to jde za mnou, ale u dropu?

    Děkuji

  18. Obchod bez kontaktu a obchodnich podminek? Divim se, ze vubec nekdo zaplati...

    PS: koukam z mobilu, jako nadpolovicni vetsina zakazniku...

  19. Asi špatně vidím, ale nikde nevidím adresu eshopu, takže k němu se nemůžu vyjádřit. Co se týče plateb předem na našich eshopech máme kromě dobírky jenom klasický bankovní převod a víceméně žádný problém, nezaplacených cca 0,2 %. Při komunikaci proč zákazník nezaplatil je většinou jedna parta co si myslela, že zadala dobírku a druhá, co si mysleli, že se spleteme a pošleme to bez zaplacení, když oni to přece mají zaplaceno. I přesto, že máme jen bankovní převod tak tenhle druh platby poslední roky dokonce roste v souvislosti se zdražujícím se dopravným, takže nevidím v tomto způsobu platby žádný problém a ani nemá potřebu zavádět platbu kartou, tedy aspoň do doby než bude bez poplatků:).
    Naposledy upravil láďa1979 : 15.08.2019 v 21:02

  20. platba jen převodem a ty se dívíš, proč zákazníci stornujou? :D

  21. já mám jen kolem 1% nezpalacených. Ale pravda mám jeste dobírku + osobní prevzeti. Osobně pokud tam más jen prevodem na ucet, tak jako zákaznik bych tam nenakoupil, bud bych si myslel že to drop z asie (coz je tvuj připad asi) nebo tam něco smrdí. Jasně je vyjimka, jak se tu před mesícem rešil brnensky eshop co vyrabí cokolady a dobirku nemaji tak tam to chápu, stejně tak když je neco na miru, ale u běžného zboží chcu videt aj tu dobirku, ikdyž z 80% dávám platbu předem.

  22. Nezaplacených 0,3% ale mám také dobírku a osobní převzetí.
    Podle mne bude hodně záležet na produktech.

  23. Mám jen dobírku, převod a paypal --- minimum nezaplacených. Máme tam automatické výzvy a ty fungují a ze 70 procent stálou klientelu. Pokud někdo nezapalatí, tak to jsou ty malé objednávky z Heureky a Facebooku. Tam jsem za to vlastně rád, protože je to stejně charita.

  24. Když už je tady rozjetá diskuse, tak se taky přidám. Ve svých eshopech dobírku nenabízím,mám pouze platbu předem převodem, vyrábím a prodávám většinu zboží s úpravou pro zákazníka a tak by nepřevzaté zboží bylo dále nepoužitelné. Nabízím také vlastní motivy jako mustr a dost zákazníků si vybírá i tyto motivy a chtějí pouze změnit velikost či umístění. U takové objednávky bych chtěla nabídnout platbu kartou, ale očekávám komplikace, pokud si zákazník následně ještě chce doobjednat např. dotisk na záda, jak to pak vyřešit s tím doplatkem?

  25. Mám dobírku, převod, GoPay (karty, platební tlačítka), klasický bankovní převod využívá hodně málo lidí a počet nezaplacených objednávek přes bankovní převod je 10%

  26. Lidé nečtou a myslí si, že jim to přijde na dobírku.

Hostujeme u Server powered by TELE3