Prodej eshopu E-Samolepka™ + kompletní výroba • Možnost okamžitě začít s podnikáním
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Problém s účetní

  1. Vážení, je tu někdo schopný mi poradit, co s účetní, která mi více než jistě posr.... firmu?Popravdě, o co jde. Sháněl jsem účetní, a jako pitomec jsem si nechal poradit kamarádem. Tak jak mi líčil jeho kvalitní účetní, kdo by do toho nešel. Prý, rychlá, spolehlivá, všechno obstará, zařídí, vyřídí a pokud si nebudu vědět s něčím rady, dokáže i profesionálně poradit - pomoci.......
    Slovo dalo slovo, účetnictví jsem jí předal ke zpracování 9.měsíc roku 2018. V této době jsem teprve startoval své podnikání a tak až do 10.měsíce toho roku jsem vydal - přijal tak maximálně 100 dokladů. Od 10.měsíce jsem v rámci svého podnikatelského zaměření začal dovážet zboží z Israel cca do prosince tak 20-30 zásilek. Manžela jako celní deklarantka vše kolem celnice vyřídila a účetní se zasílaly e-mailem vždy kompletní případ. Tedy: org.FA přeložena do cz, se všemi potřebnými údaji. K Součásti toho bylo i vždy potvrzení o provedené platbě z té či oné banky, dále JSD se všemi celními údaji a jako poslední strana byla vždy přiřazená FA od Fedexu či Pošty obsahující námi zaplacené poplatky, DPH a Clo. Co zásilka, to takto seřazené údaje pro účetní. Dle mého tím účetní měla o 50% méně práce, to v této podobě zanést do účetnictví. Do konce roku k tomu ještě přibilo tak cca 20 zásilek se zbožím z USA, opět vždy v této seřazené podobě zaslané účetní. Na konci roku přišla účetní s tím, že to nestíhá??? a že zažádá o odklad daňového přiznání, s čímž FU souhlasilo. V lednu jsme zjistili, že jsme dávno překročili limit tzn.že jsme se stali ze zákona plátci DPH. FU nám ale dělat průtahy a až cca skoro 5.měsících, co si ověřil snad vše, co se o firmě a jednateli dá prověřit nám konečně zdělit, že jsme plátci DPH, a to zpětně už od 1.10.2018 Co říci. nevím co tato účetní dělá - nedělá, ale mě neudělala do dnešního dne NIC!!!! DPH za všechny měsíce 10 až 6 podala pozdě. Takže jsem hned dostal za každý měsíc pokutu. To není vše. Vzhledem k tomu, že mi ohlásila e-mailem to, že z z 9 měsíců, za které se podávalo DPH mi má stát vrátit 000 nic, naopak ještě Já za některé měsíce mám platit státu JÁ??!! Na mojí otázku, proč mi má stát vracet tak málo, a proč Já mám naopak doplácet státu mi řekla to: cituji: z toho co jste zaplatili FEDEXU, USPS a DHL, tak z toho si nárokovat DPH vrácení nemůžete, neboť je to poplatek a je nedaňový......... (manžela se už dohodla s celníky na postupu, který nám zaplacené DPH vrátí zpět - tohle jsem ani účetní už nezdělil, protože už nejde s ní nic ani řešit:-((( Nic méně se blížil termín přiznání k dani za rok 2018. Několikrát jsem přes e-mail jí o tomto informoval. Několikrát jsem jí e-mailem prosil o to, aby mi laskavě zaslala výkazy deníku, to především pro to, že mi neustále tvrdila, že jí něco chybí, a to že jí brání v tom, rok 2018 uzavřít. Nechápu to proč, ale nakonec mi zaslala jakýsi přehled ze kterého jsem se dozvěděl, že z cca 5.000000 máme v likvidaci cca 3700000??!! Na můj dotaz (naneštěstí mám veškerou komunikace s ní přes e-mail) co to má znamenat??!!! proč jsou ty položky k likvidaci? mi napsala, že to jsou nespárované položky. Já, co jsem všechny nákupy speciálně vždy spároval a takto úhledně vše srovnané jsem jí v přílohách e-mailem zasílal??!! Navštívil jsem jí tedy druhý den v kanceláři, manželce jsem slíbil, že od ní vezmu veškeré účetnictví, protože moje manžela, už tehdy správně odhadla, že nám nepodá ani to odložené daňové přiznáni:-(( V kanceláři jsem jednal s "majitelkou" ta mi začala ukazovat u ní v PC nějaké záznamy s tím, že to co jsem obdržel, nebylo to, co ona má ve svém počítači, tvrdila mi, že vše má v účetnictví zapsané, že nic nechybí, že rok 2018 podá, a vše s tím spojené a atd atd, Já idiot, jsem jí věřil, neboť mi několikrát tvrdila, že vše v pořádku a včas podá, zaplatil jsem jí i za práci dopředu...... chtěl jsem mít jen vše OK. Už v ten kdybych změnil účetní, říkám si, tak už to určitě včas podat nestihnu, proto jsem přistoupil na to, ať to tedy dodělá..... Situace dnes. Rok 2018 není stále podaný, Proč? protože ONA má zaměstnankyně nyní na dovolené. Na můj e-mail, kde jsem jí žádal, ať mi laskavě v ten den podá slibované daňové přiznání za rok 2018, klidně tak, jak je, s tím že ostatní nesrovnalosti vyřešíme poté, mi odepsala: cituji: že to není možné, má tam prý hodně dokladů, nemá to prý možnost to půl dne skenovat a pak v noci účtovat a sestavovat přiznání????!!!! Tedy jsem pochopil že až tento den TO TEPRVE ZPRACOVÁVÁ??? co dělali rok??? Já nemůžu uvěřit, Co se to do prdele děje??? Já jí zaplatil tolik peněz, nakonec ještě i dopředu, ona mi v jejích fakturách účtuje zpracování x dokladů, x skenování, přitom tedy nic z toho ještě nikdy neudělala??? FU se posere nebo už se tak i stalo, mám strach otevřít datovou schránku..... už tak mi v průběhu toho přišli další pokuty za další jimi nepodané přehledy v cca 18.000 korun. Včera a ani dnes nekomunikuje. Nic nepodala, a ještě mi ani nechce ten její bordel předat, prý, až jí zaplatím další zálohové FA!!!! Já fakt nevím co dělat??!! jestli se vůbec něco ještě dá dělat? Co teď v téhle situaci? jsem totálně v ...... Má ještě druhou firmu, zahraniční a z té jsem financoval všechno zboží a atd, abych tuhle rozjel?! Máte někdo nějaký nápad, jak z téhle situace ven?? Vše mám v e-mailech, skoro vše jsem jí posílal přílohami, většinu účtenek jsem jí odevzdal jen v kopiích, 5 zaměstnanců mám jen na dohodu, všechny nákupy proclené a úhledně srovnané, to vše i za těch dalších 8 měsíců roku 2019. Jak z toho ven?? předem díky za jakoukoliv Vaší radu:-((

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. docetl jsem nekam k "5.000000" a uz me boli oci, tak spatne formatovany text sdeleni jsem uz dlouho nevidel, zadne odstavce atd, takova byla komunikace s ucetni?

    Najdete si danoveho poradce a vse s nim proberte, jdete na FU a reste to tam taky. Pokud ucetni nema pojisteni, tak se neda nic delat.

    Na velke ksefty to chce dobrou ucetni, ktera zvlada import a vse kolem DPH ne malou, ktera dela DP pro FO :(

  4. Jděte za právníkem. S účetní máte jistě příkazní smlouvu, na základě toho má nějaké povinnosti a odpovědnost. Pokud něco udělala špatně, musí vám škodu nahradit. O platbě za služby bych se bavil v momentě, kdy budou služby poskytnuty a bude vše v pořádku.

    Ale rozhodně běžte za právníkem, popište mu situaci a domluvte společný postup. Přeci jen výzva od právníka umí určitým směrem nakopnout.

  5. Nejdříve si najděte daňového poradce či účetní kancelář s daňovým poradcem. Ideálně v okolí, projděte reference, napište jim email s prosbou a řešením. Využijte lepší kancelář a lepší reference, mimo jiné i účetní mají styky na FÚ atd., takže umí leccos vyřešit.

    Vyřešte své účetnictví, daňové přiznání, nové kanceláři předejte maximum informací, dokladů a vše co máte, flexibilně spolupracujte. FÚ v sankcích nebude zajímat Váš problém s paní "účetní". Pečlivě archivujte kroky a náklady spojené s chybami či špatnými službami původní "účetní".

    Jakmile vyřešíte daňové problémy, poté nějaké škody, újmy apod., vymáhejte za pomoci právního zástupce...

  6. https://www.simpletax.cz zkus to s nima, jsou drahý, ale umí dostat člověka ze sraček.

  7. Citace Původně odeslal Serhiy Zobrazit příspěvek
    Vážení, je tu někdo schopný mi poradit, co s účetní, která mi více než jistě posr.... firmu?Popravdě, o co jde. Sháněl jsem účetní, a jako pitomec jsem si nechal poradit kamarádem. Tak jak mi líčil jeho kvalitní účetní, kdo by do toho nešel. Prý, rychlá, spolehlivá, všechno obstará, zařídí, vyřídí a pokud si nebudu vědět s něčím rady, dokáže i profesionálně poradit - pomoci.......
    Slovo dalo slovo, účetnictví jsem jí předal ke zpracování 9.měsíc roku 2018. V této době jsem teprve startoval své podnikání a tak až do 10.měsíce toho roku jsem vydal - přijal tak maximálně 100 dokladů. Od 10.měsíce jsem v rámci svého podnikatelského zaměření začal dovážet zboží z Israel cca do prosince tak 20-30 zásilek. Manžela jako celní deklarantka vše kolem celnice vyřídila a účetní se zasílaly e-mailem vždy kompletní případ. Tedy: org.FA přeložena do cz, se všemi potřebnými údaji. K Součásti toho bylo i vždy potvrzení o provedené platbě z té či oné banky, dále JSD se všemi celními údaji a jako poslední strana byla vždy přiřazená FA od Fedexu či Pošty obsahující námi zaplacené poplatky, DPH a Clo. Co zásilka, to takto seřazené údaje pro účetní. Dle mého tím účetní měla o 50% méně práce, to v této podobě zanést do účetnictví. Do konce roku k tomu ještě přibilo tak cca 20 zásilek se zbožím z USA, opět vždy v této seřazené podobě zaslané účetní. Na konci roku přišla účetní s tím, že to nestíhá??? a že zažádá o odklad daňového přiznání, s čímž FU souhlasilo. V lednu jsme zjistili, že jsme dávno překročili limit tzn.že jsme se stali ze zákona plátci DPH. FU nám ale dělat průtahy a až cca skoro 5.měsících, co si ověřil snad vše, co se o firmě a jednateli dá prověřit nám konečně zdělit, že jsme plátci DPH, a to zpětně už od 1.10.2018 Co říci. nevím co tato účetní dělá - nedělá, ale mě neudělala do dnešního dne NIC!!!! DPH za všechny měsíce 10 až 6 podala pozdě. Takže jsem hned dostal za každý měsíc pokutu. To není vše. Vzhledem k tomu, že mi ohlásila e-mailem to, že z z 9 měsíců, za které se podávalo DPH mi má stát vrátit 000 nic, naopak ještě Já za některé měsíce mám platit státu JÁ??!! Na mojí otázku, proč mi má stát vracet tak málo, a proč Já mám naopak doplácet státu mi řekla to: cituji: z toho co jste zaplatili FEDEXU, USPS a DHL, tak z toho si nárokovat DPH vrácení nemůžete, neboť je to poplatek a je nedaňový......... (manžela se už dohodla s celníky na postupu, který nám zaplacené DPH vrátí zpět - tohle jsem ani účetní už nezdělil, protože už nejde s ní nic ani řešit:-((( Nic méně se blížil termín přiznání k dani za rok 2018. Několikrát jsem přes e-mail jí o tomto informoval. Několikrát jsem jí e-mailem prosil o to, aby mi laskavě zaslala výkazy deníku, to především pro to, že mi neustále tvrdila, že jí něco chybí, a to že jí brání v tom, rok 2018 uzavřít. Nechápu to proč, ale nakonec mi zaslala jakýsi přehled ze kterého jsem se dozvěděl, že z cca 5.000000 máme v likvidaci cca 3700000??!! Na můj dotaz (naneštěstí mám veškerou komunikace s ní přes e-mail) co to má znamenat??!!! proč jsou ty položky k likvidaci? mi napsala, že to jsou nespárované položky. Já, co jsem všechny nákupy speciálně vždy spároval a takto úhledně vše srovnané jsem jí v přílohách e-mailem zasílal??!! Navštívil jsem jí tedy druhý den v kanceláři, manželce jsem slíbil, že od ní vezmu veškeré účetnictví, protože moje manžela, už tehdy správně odhadla, že nám nepodá ani to odložené daňové přiznáni:-(( V kanceláři jsem jednal s "majitelkou" ta mi začala ukazovat u ní v PC nějaké záznamy s tím, že to co jsem obdržel, nebylo to, co ona má ve svém počítači, tvrdila mi, že vše má v účetnictví zapsané, že nic nechybí, že rok 2018 podá, a vše s tím spojené a atd atd, Já idiot, jsem jí věřil, neboť mi několikrát tvrdila, že vše v pořádku a včas podá, zaplatil jsem jí i za práci dopředu...... chtěl jsem mít jen vše OK. Už v ten kdybych změnil účetní, říkám si, tak už to určitě včas podat nestihnu, proto jsem přistoupil na to, ať to tedy dodělá..... Situace dnes. Rok 2018 není stále podaný, Proč? protože ONA má zaměstnankyně nyní na dovolené. Na můj e-mail, kde jsem jí žádal, ať mi laskavě v ten den podá slibované daňové přiznání za rok 2018, klidně tak, jak je, s tím že ostatní nesrovnalosti vyřešíme poté, mi odepsala: cituji: že to není možné, má tam prý hodně dokladů, nemá to prý možnost to půl dne skenovat a pak v noci účtovat a sestavovat přiznání????!!!! Tedy jsem pochopil že až tento den TO TEPRVE ZPRACOVÁVÁ??? co dělali rok??? Já nemůžu uvěřit, Co se to do prdele děje??? Já jí zaplatil tolik peněz, nakonec ještě i dopředu, ona mi v jejích fakturách účtuje zpracování x dokladů, x skenování, přitom tedy nic z toho ještě nikdy neudělala??? FU se posere nebo už se tak i stalo, mám strach otevřít datovou schránku..... už tak mi v průběhu toho přišli další pokuty za další jimi nepodané přehledy v cca 18.000 korun. Včera a ani dnes nekomunikuje. Nic nepodala, a ještě mi ani nechce ten její bordel předat, prý, až jí zaplatím další zálohové FA!!!! Já fakt nevím co dělat??!! jestli se vůbec něco ještě dá dělat? Co teď v téhle situaci? jsem totálně v ...... Má ještě druhou firmu, zahraniční a z té jsem financoval všechno zboží a atd, abych tuhle rozjel?! Máte někdo nějaký nápad, jak z téhle situace ven?? Vše mám v e-mailech, skoro vše jsem jí posílal přílohami, většinu účtenek jsem jí odevzdal jen v kopiích, 5 zaměstnanců mám jen na dohodu, všechny nákupy proclené a úhledně srovnané, to vše i za těch dalších 8 měsíců roku 2019. Jak z toho ven?? předem díky za jakoukoliv Vaší radu:-((
    Trošku mi to připomíná jednu účetní z Ostravy, je snad z Ostravy?

    Jinak nerozumím podala odložené DP nebo ne? Je snad i daňovým poradcem, pak by odpovídala za vše ona.

    Ted z druhé strany, jak jsi vedl účetnictví před ní, když ani nevíš, že se blížíš limitu pro DPH? Za mě sice to píši nerad, ale pokud už tam padaly nějaké pokuty a nepodané přiznání je mi s podivem, že jsi se ještě nestal nespolehlivým plátce a já osobně bych tu firmu raději poslal do kytek a začal s novou. Jinak bohužel jak píší ostatní tj. hodně dobrý s tím i drahý daňový poradce s kontakty a rychle dodělat co chybí, ale spíše bude rychlejší to udělat znova, těch pár dokladů co píšeš je práce na pár dní.

  8. Vůbec bych se neptal na webtrhu a šel za právníkem, poté za ověřeným daňovým poradcem. V prdeli doba. Účetní bych v tom vymachal. Máš s ní smlouvu? Tak ať zaplatí škody.

  9. Citace Původně odeslal MarvinDela Zobrazit příspěvek
    https://www.simpletax.cz zkus to s nima, jsou drahý, ale umí dostat člověka ze sraček.
    Taky doporučuji. Poučení pro příště, že každý měsíc mají přijít vyplněné podání i s potvrzením z adisepo, jinak průser.

Hostujeme u Server powered by TELE3