V ČÍSLECH:

Obrat z vyřízených objednávek: 1,1 mil. CZK (2018)
Počet objednávek ročně: 3000
Čistá marže: 40-45%
Dodavatelé: Velká Británie, Itálie, Polsko, Slovensko, Česká republika
Doba doručení zboží: 5-9 dní k zákazníkovi (klíčový kpi k zlepšení)
Doprava ze zahraničí: nakupujeme vždy při více objednávkách, záleží na váze sortimentu, doprava za nízké ceny dle podmínek
Sklad: Zboží objednáváte od dodavatele ve chvíli, kdy ho objedná zákazník (SKLAD NEDRŽÍTE!)

Tento obchod je investiční příležitostí pro lidi, kteří se věnují marketingu, e-commerce a vědí, že obchody s oblečením trápí vratkovost, správný výběr skladu apod.. Široký sortiment by se měl pečlivě třídit a nakupovat pravidelně jen výběr, tím získáte velký obrat na jednotlivé kusy a i kdyby se něco vrátilo můžete ihned odeslat, tím se vám nakumuluje sklad, který se točí. Celý systém je stavěný pro násobně větší počet objednávek. (odhadem by měl vyřídit i 500-700 objednávek měsíčně při stávajících fixních nákladech na provoz) Variabilní náklady na marketing a provoz se samozřejmě zvyšují s počtem objednávek.

ZNAČKOVÉ ZBOŽÍ:
Výběr přes 20 tis selektovaného originálního zboží od více dodavatelů.
Adidas, Nike, Umbro, Under Armour, Lonsdale, Lee Cooper, Puma, Reebok, Dunlop, Calvin Klein, Everlast, Pierre Cardin a mnoho dalších.


Dětské zboží:

Stali jsme se partnermi distribuce v Itálii, která drží "lokální" Italské značky nejoriginálnějších designů za dobré ceny. Přes 6 tis. kusů možné nakupovat po objednávce nebo jako dropshipping i naskladňovat.

Vše je 100% ORIGINAL a chodí v maximální kvalitě. Je možné vše vrátit a reklamovat. Ne jako klasický B2B nákup bez možnosti vrácení. Individuální domluva podmínek.

Zde vidím velký potenciál na trhu s jedinečnou nabídkou, ale potřebuji pomoct vše dobře odřídit. Zvažujeme i strategické rozdělení domény.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA:

• O každého zákazníka pečujeme jak jen umíme, od začátku a stále věříme, že služba musí být perfektní, odpověď okamžitá, vrácení nebo reklamace vyřízená ihned. Zákazník je ten kdo chce nakupovat, rozhoduje o tom jak dobrý je obchod a může dát zpětnou vazbu ke zlepšení. Bohužel se nám několik věci nepovedlo a teď to s sebou táhneme, chceme to napravit aby se to už neopakovalo.

MARKETING:

• Adwords
• Sklik
• GLAMI
• Affiliate sítě
• Instagram
• Facebook stránka s vlastním designem, kde jsme zákazníky získali postupně během několika let, žádný nákup fanoušků
• Facebook skupina, kde je přes 12 000 lidí

KONKURENCE:
BEZVASPORT
FACTCOOL (bezvasport majitel)
ALABO
a další menší obchody jako my
Dětský sortiment svou nabídkou nemá přímou konkurenci, ale značky se objevují u Mall, Prodeti nebo Bibloo

VÝHODY INVESTICE:

• Internetový obchod, který může velice slušně růst
• Vlastní systém, jehož vývoj stál dost peněz
• Databázi zákazníků, kterou budete využívat výhradně pro růst svého byznysu
• Kompletní vizuální styl a identitu od profesionálního grafika
• Možnost globálního růstu projektu
• Dodavatelé
• Partnera pro investici, jelikož neprodáváme celý obchod ale jen podíl, nebo investici do eshopu

V aktuální velikosti je byznys velice pohodlný, hledáme však prostor k růstu.
Momentálně pracujeme na:
- stabilném fungování, žádné špatné recenze už nechceme
- kvalitním sortimentu a jednotné dlouhodobé stratégii
- napojení na zásilkovnu a ještě větší míra automatizace účetnictví a objednávek (notifikace, NL a faktúry)
- zvažujeme napojení na externí sklad, který by řídil zpracování a odesílání objednávek
- marketing: Adwords, Sklik (zejména zvýšení obratu na 100 bestsellerech) a napojení dalších affiliate partnerů

Možnosti investice:
- prodej podílu 10-50% (cena dle výše podílu 150 - 400 tis CZK, kde podíl by zůstal jako investice do růstu obchodu). Možnost se aktívne podílet jako společník.
- investice do projektu (do 0,5 mil.CZK kde by návratnost byla dlouhodobá (3-5 let) s vlastněným menším podílem)
- tichý společník formou investice

Děkuji, budu se těšit na návrhy a dotazy