360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

CloudFlare odpaja svoje sluzby pre 8chan

  1. Diskusia:
    Terminating Service for 8Chan | Hacker News

    Originalny blog:
    Terminating Service for 8Chan

    Co si o tom myslite? Na "chan"-y nechodim ale ja osobne prestanem vyuzivat ich sluzby z principu. Nepaci sa mi ako sa moze firma rozhodnut ze ma vykopne ako zakaznika na zaklade...nejakych pocitov. Doteraz boli solidny v tomto aspekte - bolo viacej "kontroverznych" pripadov a vzdy to dopadlo dobre a obhajili sa voci verejnosti ale tu spravili otocku o 180 stupnov a ine to uz najskor nebude.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Pimps poptává: Upravení Wordpress šablony
    Klavesakm prodává: Prodej domény NYL.cz
    VratiS prodává: Prodej ziskové závlahové služby
  3. Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu

  4. Ten post zakladatele tohoto threadu mi připomíná, jak nějakej transsexuální aktivista zažaloval ženský depilační salóny za to, že mu nechtěj vydepilovat péro.
    CF, stejně jako kdokoliv jinej, se může rozhodnout, kdo bude jejich zákazník a kohokoliv odmítnout. A je jedno jestli proto, že maj pocit, že by neměli, nebo třeba proto, že se zrovna šéf blbě vyspal.

  5. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu
    Ono nejenom odmítnout, ale i dovolit se negativně vyjádřit. Připomnělo mi to nedávný tvít od Čupra, který se lehce negativně vyjádřil podiv nad tím že odmítnul nějakou influencerku co chtěla vše zdarma a následně ho všude kritizovala. A sic jí nejmenoval, okamžitě pod tím jeho tvítem se objevilo mraky hejtování pravděpodobně od jejích fanynek jak si dovoluje veřejně někoho kritizovat. A to je na dnešní hyperkoretní době nejsmutnější. Nejenom že ty jako majitel firmy dnes pomalu nesmíš odmítnout zákazníka, ale nesmíš se ani o nikom negativně vyjádřit přestože on tě všude kritizuje.

  6. Podle me se na tom dost velkou merou podilej velky korporace jako je Amazon, ale obecne spousta dalsich. Ktery jsou navenek hyperkorektni a hyperprozakaznicky a i pracovni prostredi v korporatech je ultra korektni... Zakaznici a zamestnanci to pak cekaji od kazdeho a rozsiruje se to do vsech aspektu zivota... Postavili jsme si vazne zvlastni svet...

  7. Citace Původně odeslal hardyhard Zobrazit příspěvek
    Ono nejenom odmítnout, ale i dovolit se negativně vyjádřit. Připomnělo mi to nedávný tvít od Čupra, který se lehce negativně vyjádřil podiv nad tím že odmítnul nějakou influencerku co chtěla vše zdarma a následně ho všude kritizovala. A sic jí nejmenoval, okamžitě pod tím jeho tvítem se objevilo mraky hejtování pravděpodobně od jejích fanynek jak si dovoluje veřejně někoho kritizovat. A to je na dnešní hyperkoretní době nejsmutnější. Nejenom že ty jako majitel firmy dnes pomalu nesmíš odmítnout zákazníka, ale nesmíš se ani o nikom negativně vyjádřit přestože on tě všude kritizuje.
    Pri negativnim vyjadreni ma clovek nejaky duvod/dukaz.

    Pri odmitnuti je ze strany zakaznika mozno uplatnit asi milion ruznych paragrafu ... a to je strasne nebezpecny

  8. Muzete si mne najmout jako odmitace zakazniku, ja s tim problem nemam.

  9. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu
    Přesně. Měl jsem zákazníka, který mi napsal, že od nás nechce maily. Odpověděl jsem, že odhlášeno. 2 minuty na to mi volal, že když mi psal, že od nás nechce žádné maily, tak proč mu na to odpovídám. Trvala 15 minutová rozcvička, kdy jsem se mu snažil vysvětlit, že ten mail mohl ignorovat a už by mu nic dalšího nepřišlo a on na mě střídavě křičel a opakoval svoje. Tak jsem se naštval a řekl mu, že jsem se rozhodl mu účet zrušit, protože tak jako on má právo se rozhodnout s kým bude spolupracovat, tak mám i to právo já a já s ním nechci spolupracovat. Uklidnil se, ale stejně jsem mu účet zrušil. Jisté Paretovo pravidlo.

  10. Citace Původně odeslal Whispere Zobrazit příspěvek
    Přesně. Měl jsem zákazníka, který mi napsal, že od nás nechce maily. Odpověděl jsem, že odhlášeno. 2 minuty na to mi volal, že když mi psal, že od nás nechce žádné maily, tak proč mu na to odpovídám. Trvala 15 minutová rozcvička, kdy jsem se mu snažil vysvětlit, že ten mail mohl ignorovat a už by mu nic dalšího nepřišlo a on na mě střídavě křičel a opakoval svoje. Tak jsem se naštval a řekl mu, že jsem se rozhodl mu účet zrušit, protože tak jako on má právo se rozhodnout s kým bude spolupracovat, tak mám i to právo já a já s ním nechci spolupracovat. Uklidnil se, ale stejně jsem mu účet zrušil. Jisté Paretovo pravidlo.
    To mas dobry. Mne dnes, jako investora, jeden dodavatel poslal do prdele, ze jsem brzda celeho obchodniho jednani a pry a nechce s nami spolupracovat dokud neodstoupim z funkce - protoze se moc vyptavam a jsem stoural (protoze nechci prosrat nekolik set tisic). No tak proste na nektere typy nema cenu reagovat... Stve je to daleko vice nemit zadnou reakci, nez s nimi vest dlouhosahle debaty a obhajovat se, hadat se :D

  11. Odmítat zákazníky vysírače je zdravá praxe. Odmítat zákazníky kvůli politickým postojům je novinka, která sem přichází z USA, kde se prostě velké skupiny populace nenávidí.

  12. Kdo proboha odmítá zákazníky kvůli politickým postojům? Nicméně i kdyby, tak na tom není samo o sobě nic špatnýho.
    Je rozdíl odmítnout někomu prodat rohlík, protože volí Zemana a to, když služba, která pronajímá svoji infrastrukturu, ji odmítne poskytovat někomu, kdo není v souladu s jejich viděním světa. A zvlášť už nikdo nemusí strpět, pokud někdo jinej jeho službu používá k šíření žumpy. Což je konkrétně případ tady s CF.

  13. I kdyz dokazu pochopit obe strany, tak mi vic vadi, jak dlouhej a vysvetlujici clanek k tomu napsali, aby to zduvodnili. Kdyby s nima ukoncili spolupraci bez toho clanku, tak by mi to prislo ok. To se deje kazdy den, nic zvlastniho. Ale takhle je to proste divny.

  14. Citace Původně odeslal qye Zobrazit příspěvek
    I kdyz dokazu pochopit obe strany, tak mi vic vadi, jak dlouhej a vysvetlujici clanek k tomu napsali, aby to zduvodnili. Kdyby s nima ukoncili spolupraci bez toho clanku, tak by mi to prislo ok. To se deje kazdy den, nic zvlastniho. Ale takhle je to proste divny.
    Jako to vysvětlování je zbytečné, šlo to bez dlouhých řečí. Vzhledem k tomu jaký tam obsah byl (dětské porno, panflety několika seriových vrahů) tak se divím, že spíše tak dlouho s nima někdo spolupracoval. Já být provozovatelem CloudFlare tak jim už dávno odepřu DNS/CDN služby. Podpora nejhorších zvěrstev prostě není sítová neutralita. Nejenom že bych takové zákazníky nechtěl (chany), ale nechtěl bych s tím být i jakokoliv spojován.


  15. Decentralizovaný klon YouTube na ZeroNet:

    http://127.0.0.1:43110/149EPBN4hQRpw...epnoXHCUXzaCN/

    https://0net.io/149EPBN4hQRpwj5TcoPETepnoXHCUXzaCN/

    ---------- Post added 09.09.2019 at 16:52 ----------

    Katalog webů na ZeroNet:

    https://0net.io/Sites.ZeroNetwork.bit/

Hostujeme u Server powered by TELE3