logo
05.08.2019 09:38
1
Diskusia:
Terminating Service for 8Chan | Hacker News

Originalny blog:
Terminating Service for 8Chan

Co si o tom myslite? Na "chan"-y nechodim ale ja osobne prestanem vyuzivat ich sluzby z principu. Nepaci sa mi ako sa moze firma rozhodnut ze ma vykopne ako zakaznika na zaklade...nejakych pocitov. Doteraz boli solidny v tomto aspekte - bolo viacej "kontroverznych" pripadov a vzdy to dopadlo dobre a obhajili sa voci verejnosti ale tu spravili otocku o 180 stupnov a ine to uz najskor nebude.

Co se právě děje na Webtrhu?

05.08.2019 10:04
2
Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu
05.08.2019 10:43
3
Ten post zakladatele tohoto threadu mi připomíná, jak nějakej transsexuální aktivista zažaloval ženský depilační salóny za to, že mu nechtěj vydepilovat péro.
CF, stejně jako kdokoliv jinej, se může rozhodnout, kdo bude jejich zákazník a kohokoliv odmítnout. A je jedno jestli proto, že maj pocit, že by neměli, nebo třeba proto, že se zrovna šéf blbě vyspal.
05.08.2019 11:56
4
Původně odeslal gransy
Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu
Ono nejenom odmítnout, ale i dovolit se negativně vyjádřit. Připomnělo mi to nedávný tvít od Čupra, který se lehce negativně vyjádřil podiv nad tím že odmítnul nějakou influencerku co chtěla vše zdarma a následně ho všude kritizovala. A sic jí nejmenoval, okamžitě pod tím jeho tvítem se objevilo mraky hejtování pravděpodobně od jejích fanynek jak si dovoluje veřejně někoho kritizovat. A to je na dnešní hyperkoretní době nejsmutnější. Nejenom že ty jako majitel firmy dnes pomalu nesmíš odmítnout zákazníka, ale nesmíš se ani o nikom negativně vyjádřit přestože on tě všude kritizuje.
05.08.2019 12:02
5
Podle me se na tom dost velkou merou podilej velky korporace jako je Amazon, ale obecne spousta dalsich. Ktery jsou navenek hyperkorektni a hyperprozakaznicky a i pracovni prostredi v korporatech je ultra korektni... Zakaznici a zamestnanci to pak cekaji od kazdeho a rozsiruje se to do vsech aspektu zivota... Postavili jsme si vazne zvlastni svet...
05.08.2019 12:15
6
Původně odeslal hardyhard
Ono nejenom odmítnout, ale i dovolit se negativně vyjádřit. Připomnělo mi to nedávný tvít od Čupra, který se lehce negativně vyjádřil podiv nad tím že odmítnul nějakou influencerku co chtěla vše zdarma a následně ho všude kritizovala. A sic jí nejmenoval, okamžitě pod tím jeho tvítem se objevilo mraky hejtování pravděpodobně od jejích fanynek jak si dovoluje veřejně někoho kritizovat. A to je na dnešní hyperkoretní době nejsmutnější. Nejenom že ty jako majitel firmy dnes pomalu nesmíš odmítnout zákazníka, ale nesmíš se ani o nikom negativně vyjádřit přestože on tě všude kritizuje.
Pri negativnim vyjadreni ma clovek nejaky duvod/dukaz.

Pri odmitnuti je ze strany zakaznika mozno uplatnit asi milion ruznych paragrafu ... a to je strasne nebezpecny
05.08.2019 12:25
7
Muzete si mne najmout jako odmitace zakazniku, ja s tim problem nemam.
05.08.2019 15:52
8
Původně odeslal gransy
Posledni dobou mi cim dal vic chybi v jakymkoliv podnikani to nejdulezitejsi pravo - pravo odmitnout zakaznika at uz z duvodem nebo bez udani duvodu
Přesně. Měl jsem zákazníka, který mi napsal, že od nás nechce maily. Odpověděl jsem, že odhlášeno. 2 minuty na to mi volal, že když mi psal, že od nás nechce žádné maily, tak proč mu na to odpovídám. Trvala 15 minutová rozcvička, kdy jsem se mu snažil vysvětlit, že ten mail mohl ignorovat a už by mu nic dalšího nepřišlo a on na mě střídavě křičel a opakoval svoje. Tak jsem se naštval a řekl mu, že jsem se rozhodl mu účet zrušit, protože tak jako on má právo se rozhodnout s kým bude spolupracovat, tak mám i to právo já a já s ním nechci spolupracovat. Uklidnil se, ale stejně jsem mu účet zrušil. Jisté Paretovo pravidlo.
05.08.2019 16:00
9
Původně odeslal Whispere
Přesně. Měl jsem zákazníka, který mi napsal, že od nás nechce maily. Odpověděl jsem, že odhlášeno. 2 minuty na to mi volal, že když mi psal, že od nás nechce žádné maily, tak proč mu na to odpovídám. Trvala 15 minutová rozcvička, kdy jsem se mu snažil vysvětlit, že ten mail mohl ignorovat a už by mu nic dalšího nepřišlo a on na mě střídavě křičel a opakoval svoje. Tak jsem se naštval a řekl mu, že jsem se rozhodl mu účet zrušit, protože tak jako on má právo se rozhodnout s kým bude spolupracovat, tak mám i to právo já a já s ním nechci spolupracovat. Uklidnil se, ale stejně jsem mu účet zrušil. Jisté Paretovo pravidlo.
To mas dobry. Mne dnes, jako investora, jeden dodavatel poslal do prdele, ze jsem brzda celeho obchodniho jednani a pry a nechce s nami spolupracovat dokud neodstoupim z funkce - protoze se moc vyptavam a jsem stoural (protoze nechci prosrat nekolik set tisic). No tak proste na nektere typy nema cenu reagovat... Stve je to daleko vice nemit zadnou reakci, nez s nimi vest dlouhosahle debaty a obhajovat se, hadat se :D
05.08.2019 17:22
10
Odmítat zákazníky vysírače je zdravá praxe. Odmítat zákazníky kvůli politickým postojům je novinka, která sem přichází z USA, kde se prostě velké skupiny populace nenávidí.
05.08.2019 17:35
11
Kdo proboha odmítá zákazníky kvůli politickým postojům? Nicméně i kdyby, tak na tom není samo o sobě nic špatnýho.
Je rozdíl odmítnout někomu prodat rohlík, protože volí Zemana a to, když služba, která pronajímá svoji infrastrukturu, ji odmítne poskytovat někomu, kdo není v souladu s jejich viděním světa. A zvlášť už nikdo nemusí strpět, pokud někdo jinej jeho službu používá k šíření žumpy. Což je konkrétně případ tady s CF.
05.08.2019 18:25
12
I kdyz dokazu pochopit obe strany, tak mi vic vadi, jak dlouhej a vysvetlujici clanek k tomu napsali, aby to zduvodnili. Kdyby s nima ukoncili spolupraci bez toho clanku, tak by mi to prislo ok. To se deje kazdy den, nic zvlastniho. Ale takhle je to proste divny.
06.08.2019 12:43
13
Původně odeslal qye
I kdyz dokazu pochopit obe strany, tak mi vic vadi, jak dlouhej a vysvetlujici clanek k tomu napsali, aby to zduvodnili. Kdyby s nima ukoncili spolupraci bez toho clanku, tak by mi to prislo ok. To se deje kazdy den, nic zvlastniho. Ale takhle je to proste divny.
Jako to vysvětlování je zbytečné, šlo to bez dlouhých řečí. Vzhledem k tomu jaký tam obsah byl (dětské porno, panflety několika seriových vrahů) tak se divím, že spíše tak dlouho s nima někdo spolupracoval. Já být provozovatelem CloudFlare tak jim už dávno odepřu DNS/CDN služby. Podpora nejhorších zvěrstev prostě není sítová neutralita. Nejenom že bych takové zákazníky nechtěl (chany), ale nechtěl bych s tím být i jakokoliv spojován.
09.09.2019 16:07
15
Decentralizovaný klon YouTube na ZeroNet:

http://127.0.0.1:43110/149EPBN4hQRpw...epnoXHCUXzaCN/

https://0net.io/149EPBN4hQRpwj5TcoPETepnoXHCUXzaCN/

---------- Post added 09.09.2019 at 16:52 ----------

Katalog webů na ZeroNet:

https://0net.io/Sites.ZeroNetwork.bit/